[x] Nasiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Ik twijfel tussen Nasi en Ovenschotel bloemkool.
ja, ik kom op de hoofdpagina ofzo van nu. Mobiel doorlinken vind ie niet grappigquote:
zo wel? http://www.nu.nl/lifestyl(...)-krijgen-meisje.htmlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik kom op de hoofdpagina ofzo van nu. Mobiel doorlinken vind ie niet grappig
altijd. Zullen we een keer neuken als je weer hetero bent?quote:
nopequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo wel? http://www.nu.nl/lifestyl(...)-krijgen-meisje.html
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd. Zullen we een keer neuken als je weer hetero bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
En wortelkanaalbehandelingen zijn niet lekker
quote:
quote:AMSTERDAM – Dat vrouwen zich maar wat graag inlaten met het type 'foute man' blijkt een mythe: attente, behulpzame en onbaatzuchtige mannen maken althans meer indruk. Dat stellen Britse psychologen na onderzoek onder vrouwelijke tweelingen.
© Thinkstock
In de oertijd kon men misschien nog indruk maken met een fit en sterk fysiek, maar de mens evolueert en daarmee zijn andere eigenschappen op de voorgrond geschoven. Mannen zouden vandaag de dag dan ook vooral indruk maken door zich een betrouwbare familieman te tonen.
"Het tonen van altruïsme geeft aanwijzingen dat het om een goede, potentiële ouder gaat, die er voor de lange termijn is. Dit leidt tot een link tussen onbaatzuchtigheid en seksuele selectie", bevestigt onderzoeker Tim Phillips donderdag in The Telegraph.
Tweelingen
Phillips en zijn team, als wetenschappers verbonden aan de University of Nottingham en King’s College in Londen, staven hun uitspraken met een onderzoek onder tweelingen.
De tweelingen (70 eeneiige en 87 twee-eiige) werd gevraagd vragenlijsten in te vullen die moesten uitwijzen hoe altruïstisch de proefpersonen zelf waren. Hierna werd gevraagd of zij diezelfde eigenschappen aantrekkelijk zouden vinden bij een potentiële partner.
De antwoorden die hieruit volgden suggereren dat 'onbaatzuchtige genen' een langere adem hebben dan een egoïstisch DNA-profiel.
Puzzel
"Deze resultaten waren consistent wanneer het ging om altruïsme binnen het kader van seksuele selectie", aldus Phillips. "Het werpt een geheel nieuw licht op de puzzel van onbaatzuchtig gedrag, die op het eerste gezicht een breuk vormt met de evolutietheorie."
De resultaten van de studie zijn terug te vinden in de British Journal of Psychology.
Ik dus. Niets uit de zeequote:
Wil je mijn nickname niet zo misbruiken?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dus. Niets uit de zee
Op kroepoek na, St Jacobsschelpen en eeeventueel tonijnsteak.
En ik weet wel dat niet alle vis hetzelfde smaakt, maar het is net zoals iemand die geen koffie lust... die proeft ook in de meest waterige wiener melange nog de koffiesmaak. Ik proef dus overal de smaak van het water, de zee, het meer, de vis, whatever.Yuk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:49 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Wat een seksueel getinte opmerking zeg!
ja, ik beledig graag mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga je nu mensen op me afsturem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
hey Rival!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
je hoort pas bij de maatschappij als je vis lust en toneelstukjes kent
dat kan niet, want dat "hoort" niet zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik proef dus overal de smaak van het water, de zee, het meer, de vis, whatever.Yuk.
ik lees m als ik thuis benquote:
ik vertel het je tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
"Vis" is zo divers, je kan me niet vertellen dat er niet 1 soort is die je niet lust, al is het maar kibbeling..
Maar goed, moet iedereen lekker voorzich weten natuurlijk, ik vind het vooral zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |