prachtig ben ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mensen van nog geen 30 die denken dat ze volwassen zijn![]()
Prachtig
Nevermindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat overklokken moet ik ook eens leren of iemand laten doen. Goede video kaart scoren en mijn pc kan ook weer een paar jaar meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, ik ben vet blij er mee
Ben minder blij met het vooruitzicht van al dat $%@$%*@# priegelwerk om alles weer aan elkaar te knopen, dan het overklokken, de windows installatie, de drivers, blergh. Maar goed, dat heb ik voorover, want daarna kan ik supergeile games spelen. (daarmee ook meteen de 'met mac werkt het gewoon meteen'-opmerking onklaar gemaakt, want, geen games)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nog lang niet volwassen!
(en dat mijn lul oud is, komt omdat ik hem zoveel gebruik)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nevermind
je weet wat ervan komt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te koken, maar ik weet niet wat.
burrito's, shoarmaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
Niet van mij!!!!quote:
doe maar hier. Iets lekkers met geen groente. Een beetje spinazie en wat champi's mag nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
minimaalquote:
Tegenwoordig is overklokken best makkelijk, meestal gewoon een aantal optie's in de BIOS (bij mij zelfs een knop op het moederboardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat overklokken moet ik ook eens leren of iemand laten doen. Goede video kaart scoren en mijn pc kan ook weer een paar jaar mee
Maagden heb ik wel gezien. Doe mij maar iemand met ervaringquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dat jij dat nou als aanbeveling ziet...
Geen enkele verassing is leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Verassing, ik heb ons geld uitgegeven
Lust je pasta?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar hier. Iets lekkers met geen groente. Een beetje spinazie en wat champi's mag nog
Tussen jou en een maagd zit nog een heeeeeel groot grijs stuk hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maagden heb ik wel gezien. Doe mij maar iemand met ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |