Xenon is altijd duur. Renault of nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je rijdt Renault zekerOoh en Xenon is altijd duur
Laatst bij mn vader, 4x schijven + blokken, 1450 eurofijn hoor, zo'n Volvo
Heb het idee dat dat niet zo makkelijk gaat dankzij de vers ingeschopte deukenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
15-35 euro op de sloop. geen cent meer. zet je er met een schroevendraaier in.
was het nu alles wat je er van gedroomd had en meer?quote:
Moet je poepen?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het nu alles wat je er van gedroomd had en meer?
gefeliciteerd!?!? (klinkt zo raar om iemand te feliciteren met zoiets haha)
Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan mn auto. Wel als het zo onnodig is als dit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Tally het volgende:
En daarbij mag mijn auto ook geld kosten hoor. Ik vind het alleen gek die hoge bedragen voor zo klein iets
Maar ach.. Het is ook de hobby he
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Excel toch? Naar de sloop en zelf er op zetten. Das nooit zo moeilijk
Had op z'n minst een TT verwacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
had op zn minst een TT verwacht waarin RZ tersprake komt
en ik jank niet nouk![]()
De vrijheid die je hebt: Priceless.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Afschrijving: 100e p/m
Benzine: 200e p/m
Onderhoud: 100 e/pm
Verzekering/belasting: 200e p/m
600e p/m, 7200e per jaar. Auto rijden, fantastisch
Dat snap ik. Meer de reden waarom. Ik vond het ook niet tof dat we een rekening kregen van 4500 euro voor een wiel dat er zo maar onderuit vloogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan mn auto. Wel als het zo onnodig is als dit.
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Xenon is altijd duur. Renault of niet
Maar mn hele bumper moet er afDat vind ik minder
Anders had ik de lamp er zelf ingezet.
Alfa's zijn normaal ook best goedkoop in t onderhoud. Vooral omdat de bougies per KM goedkoop zijn, maar ze kosten dan wel iets van 8x 20 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De mijne heeft ook nieuwe bougies en filters en olie en zo.
Maar ik heb gelukkig zo'n fijne japanner.
En de hobby! De fun! Telt bij ons ook mee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vrijheid die je hebt: Priceless.
Nogmaals.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had op z'n minst een TT verwacht.
hamerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat niet zo makkelijk gaat dankzij de vers ingeschopte deuken
Die Megane ? Met die "rare" kont? Die hebben van die dekplaten over de accu en lampjes enzulksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig is
Dus je bent wel een echte vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Inderdaad. En als je in een kutdorp woont, zoals ik, scheelt het een hoop wachttijd en frustratie. En gewoon tijd ook.quote:
Ja laat ik George meteen op de sloot zetten en wegdoenquote:
Rijden om het rijden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
En de hobby! De fun! Telt bij ons ook mee!
Ach ik heb het er niet voor over om 2 uur met de bus te doen waar ik met de auto 20 minuten over doequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je in een kutdorp woont, zoals ik, scheelt het een hoop wachttijd en frustratie. En gewoon tijd ook.
ik vraag me af waar ik kan tekenen voor die 200 euro benzinekosten per maandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dus, voel me zonder auto echt beperkt in mijn bewegingsvrijheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dat is heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jaquote:
Dat valt nog best mee aan benzinekosten volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me af waar ik kan tekenen voor die 200 euro benzinekosten per maand
Ik ook. Ik ben bang dat ik de komende 2 weken verslaafd ga raken aan de automaatquote:
Nee, minder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was het nu alles wat je er van gedroomd had en meer?
gefeliciteerd!?!? (klinkt zo raar om iemand te feliciteren met zoiets haha)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus je bent wel een echte vrouw?
nu mag ik een vrouw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen de lasten, dan ook de lusten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Koud... Nog steeds.. En ik ga niet douchen voor het warm is... En het is koud.. Echt koud..
*zet verwarming nog hoger*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Duimelot het volgende:
had op zn minst een TT verwacht waarin RZ tersprake komt
Daarom ben ik op een gegeven moment overgestapt op LPG, reed voor 10cent/kmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Die dus jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Die Megane ? Met die "rare" kont? Die hebben van die dekplaten over de accu en lampjes enzulks
Met van die leuke rare bouten
ja zoals ik al zei, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee aan benzinekosten volgens mij.
Whoeiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
Dit weekend komt er iemand kijken naar ons andere autootje en gaan wij op zoek naar een Station
Want ja.. KINDERWAGEN!!.. En hubbie heeft gekeken wat hij graag zou willen.. Dat word een Audi A3
Die lasten ken ik inmiddels wel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu mag ik een vrouw zijn
Niet alleen de lasten, dan ook de lusten
Ja die vent van mij is dus onwijs verwend nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben bang dat ik de komende 2 weken verslaafd ga raken aan de automaat
Ik nam even wat gem. kostenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Niks voelen? *snapt t niet*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, minder.Het voorspel was leuker. Ik voelde niet eens goed dat ik er in zat.
![]()
Maar het was wel leuk en gezellig enzo.
En het voelt ook gewoon goed, ik mis haar ook niet of zo. De vorige keer was het niet af en deed dat meisje de dag er na afstandelijk en dat was nu niet zo. Wij zijn de hele dag nog klef geweest en hebben nog met de armen om elkaar heen door de stad gelopen enz.
En ik zat gisteravond toen ik haar weg gebracht had op de bank en ik voelde me zo relaxed.![]()
Op de spierpijn na dan.
Whehehehe.. Dat heb je als je elk weekend voor de lol in een Renault garage te vinden was terwijl hubbie op kantoor werkte (in datzelfde pand).quote:
6400e p/j heb je een eerste klas OV jaarkaart. Denk dat je het verkeerd hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, voel me zonder auto echt beperkt in mijn bewegingsvrijheid![]()
En als ik mijn reiskosten per km terug reken, is het OV stukken duurder. Dat is zelfs incl reparaties, verzekering, parkeergelden, boetes, etc, etc.
Ik wil sowieso nooit een Renault. Ik heb ze gehad voor m'n werk, zelfs de garage werd gek van het ding. En mijn stiefvader heeft ook een Renault gehad en daarvan konden we bij de verkoop zeggen dat hij altijd in de garage heeft gestaan. En mijn ouders hebben geen garage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig is
[..]
Alfa's zijn normaal ook best goedkoop in t onderhoud. Vooral omdat de bougies per KM goedkoop zijn, maar ze kosten dan wel iets van 8x 20 euroelke 60k.km nieuwe riem + nokkenasversteller + waterpomp, ook een duur geintje. Bij mij vielen die dingen de laatste keer allemaal gelijk. Dat is best genaaid
Maar! moet wel een bepaalde uitvoering zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..][spoiler] *drukt koude voetjes onder de billen van Yippiemeneer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Nu na 2 dagen ben ik het al.quote:
Dat laatste ook. Naar Zuid-Limburg met het OV kost me een uur of 6, met de auto is dat de helft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je in een kutdorp woont, zoals ik, scheelt het een hoop wachttijd en frustratie. En gewoon tijd ook.
Opmerkelijk dat je tegenwoordig een stationwagon nodig hebt als je 1 kind hebt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
Dit weekend komt er iemand kijken naar ons andere autootje en gaan wij op zoek naar een Station
Want ja.. KINDERWAGEN!!.. En hubbie heeft gekeken wat hij graag zou willen.. Dat word een Audi A3
quote:
Wij rijden altijd Renault. En ik moet zeggen dat er 1 van de auto's ons aardig geld heeft gekost. Die hebben we daarom ook weg gedaan. De rest heeft ons echt bijna niets gekost. Deze laatste met die koplamp.. Ja ach.. Die wilde we hebben voor het uiterlijk.. Maar op die koplamp na hebben we hier ook geen kosten aan behalve onderhoudskosten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nooit een Renault. Ik heb ze gehad voor m'n werk, zelfs de garage werd gek van het ding. En mijn stiefvader heeft ook een Renault gehad en daarvan konden we bij de verkoop zeggen dat hij altijd in de garage heeft gestaan. En mijn ouders hebben geen garage.
Op zich valt die van mij ook wel mee. En ik heb het voordeel dat ik geen distributieriem heb maar een ketting.
Was dit een andere dame dan de vorige keer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
En het voelt ook gewoon goed, ik mis haar ook niet of zo. De vorige keer was het niet af en deed dat meisje de dag er na afstandelijk en dat was nu niet zo. Wij zijn de hele dag nog klef geweest en hebben nog met de armen om elkaar heen door de stad gelopen enz.
En ik zat gisteravond toen ik haar weg gebracht had op de bank en ik voelde me zo relaxed.![]()
Op de spierpijn na dan.
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar! moet wel een bepaalde uitvoering zijnMaar het blijft een Audi
Emme - Den Helder van deur tot deur met OV bijna 6 uur. Met auto 2 uur 15 minuten maxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste ook. Naar Zuid-Limburg met het OV kost me een uur of 6, met de auto is dat de helft.
Kan je vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je tegenwoordig een stationwagon nodig hebt als je 1 kind hebt...
Wij zaten vroeger met 4 kinderen op de achterbank van een 2CV. En jijzelf ook Tally
watjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*houdt foute opmerking binnen*
ik heb daar geen ervaring meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
een droge hand gewend.. nu een sappig nat poesje.... ja dat voel je een stuk minder
:kuch kuch:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooier![]()
is geheel objectief deze post
ik baalde toen de automaat verkocht was... maar dan alleen voor woon/werk verkeerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu na 2 dagen ben ik het al.Waar ik wel aan moest wennen was autostop
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[spoiler] *drukt koude voetjes onder de billen van Yippiemeneer*
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:quote:
oke. Je vraagt er zelf om:quote:
Heeft hubbie ook voor gekeken. Maar boekhouder he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooier![]()
is geheel objectief deze post
4 uur is ook idd bijna 6 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emme - Den Helder van deur tot deur met OV bijna 6 uur. Met auto 2 uur 15 minuten max
Oeh, dat is wel plastisch ja, hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:
Dat ik niet voelde aan mijn piemel dat hij er in zat.Het naar binnen gaan was wel lekker maar voor de rest merkte ik niet zoveel.
Ik heb geen trein of bus voor mijn deur en helemaal niet op de tijden dat ik het wil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6400e p/j heb je een eerste klas OV jaarkaart. Denk dat je het verkeerd hebt.
koud he?quote:
je had spierpijn dan heb je wat goed gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Op de spierpijn na dan.
Jij bent vroeger nooit voor een kinderfeestje met 10 man in 2 auto's geklommen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je vinden
Nee ik nietMijn ouders hadden in het begin geen auto.
Ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was dit een andere dame dan de vorige keer?
Ik zeg toch van deur tot deurquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Je vraagt er zelf om:
Je propt er nu dus ook om de 2 uur een verse tamponi in?
is die van jou zo dun? Of die van haar zo opgerekt? En daarom ga je ook op en neer lijkt me?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:
Dat ik niet voelde aan mijn piemel dat hij er in zat.Het naar binnen gaan was wel lekker maar voor de rest merkte ik niet zoveel.
Nee heb wel een sukkel in de aanbieding waar het op magquote:
Nopequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent vroeger nooit voor een kinderfeestje met 10 man in 2 auto's geklommen?
Vuile slet !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had spierpijn dan heb je wat goed gedaan![]()
je had dan ook een condoom om (jou kennende) dat zal meegespeeld hebben?
sja. Spycamsquote:
Oh en ik drukte per ongeluk op de 6 ipv op de 5quote:
A3 station? Veel succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vuile slet !!!zie je DAT bedoel ik nou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is goed bezig en als een dame hier ditzelfde zou vertellen stond die spoiler er niet bij!![]()
![]()
Dat doettie maar lekker zelf. Hij heeft die eisenquote:
Geen idee, zij vond het wel fijn dus het zal vast gewenning zijn en zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is die van jou zo dun? Of die van haar zo opgerekt? En daarom ga je ook op en neer lijkt me?
Ik gun het jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zaterdag heb ik een date met nog een ander meisje.![]()
Ik ga je inhalen, vuige FOK!hoer.
MAAR MAAR MAAR!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je DAT bedoel ik nou altijd
hij is goed bezig en als een dame hier ditzelfde zou vertellen stond die spoiler er niet bij!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee heb wel een sukkel in de aanbieding waar het op mag
Allang niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Was jij niet diegene die een lief meisje wilde en het echt niet zomaar met de eerste de beste zou doen?!
Mensen zeggen zoveel op FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Was jij niet diegene die een lief meisje wilde en het echt niet zomaar met de eerste de beste zou doen?!
ja, maar ijspegelsquote:
Das ff schrikken hè...je maakt ineens een kansjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Ook dat heeft op een gegeven moment de grens bereikt denk ik danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Nou, ik ben ook zeker een half uur onderweg naar het station. En dan nog wachten op de trein, kortom, je bent zo een uur verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flink eind dan van deur naar station. Uur aan beide kant. Zie je niet vaak hier in Nederland.
WAAAAAAAT!?!? geen condoom!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.
En nee.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WAAAAAAAT!?!? geen condoom!?
zoals GvsE schreef, ben je wel heen en weer gegaan en ben jij mss klein geschapen of zij uitgelubberd, was ze kletsekliedernat dat ie erin zwom ofzo?
probeer t te verklaren
anders dit weekend die andere om te voelen hoe een ander kutje is...
Sinds wanneer doe jij zo gemeen tegen mij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Das ff schrikken hè...je maakt ineens een kansje![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flink eind dan van deur naar station. Uur aan beide kant. Zie je niet vaak hier in Nederland.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en ik drukte per ongeluk op de 6 ipv op de 5
Als ik naar het station moet (waar ik heen moet als ik naar mijn werk zou gaan met OV) dan ben ik zeker al een uur bezigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook zeker een half uur onderweg naar het station. En dan nog wachten op de trein, kortom, je bent zo een uur verder.
Ja, dat was inderdaad zo, maar sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk het eigenlijk is is dit veel leuker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
maar... Maar.. Als je er niks van voelt... Ik wil geen man meer zijn. Laat maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, zij vond het wel fijn dus het zal vast gewenning zijn en zo.
Je staat al met me op de foto. Ik heb genoeg voor je gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad zo, maar sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk het eigenlijk is is dit veel leuker.![]()
Dus, wanneer gaan wij daten?
Wij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, stiekem toch wel een beetje! Had dit niet van RZ aan zien komen
Ik ben echt te lang afwezig geweestquote:
*drukt ijspegelvingertjes in de nek van Yippiemeneer*quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben echt te lang afwezig geweest![]()
Zijn er nog meer schokkende omwentelingen waar ik niet van weet?
Don't be a sucker,use a rubber motherfuckerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.
En nee.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Das ff schrikken hè...je maakt ineens een kansje![]()
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zo gemeen tegen mij?
Dat inderdaad. En ik merk dat je dat intieme ook wel hebt met scharrels alleen dan zonder de lasten. Dat is voor mij prima.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook dat heeft op een gegeven moment de grens bereikt denk ik dan
Bus? tijd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6400e p/j heb je een eerste klas OV jaarkaart. Denk dat je het verkeerd hebt.
Dat is wel per scharrel/FB verschillend hoor, maar ik begrijp jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik merk dat je dat intieme ook wel hebt met scharrels alleen dan zonder de lasten. Dat is voor mij prima.
ja was toevallig vandaag bij een klant die me even tussen neus en lippen door vertelde dat haar zoon HIV heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Don't be a sucker,use a rubber motherfucker![]()
Knap hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hard bezig met overspannen rakenDoel bereikt, dus ben weer online
Geniet ervan, maar doe het alsjeblieft volgende keer wel MET condoom! Niks mis met een beetje los gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik merk dat je dat intieme ook wel hebt met scharrels alleen dan zonder de lasten. Dat is voor mij prima.
Zij is soa-vrij, ik sowieso ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WAAAAAAAT!?!? geen condoom!?
zoals GvsE schreef, ben je wel heen en weer gegaan en ben jij mss klein geschapen of zij uitgelubberd, was ze kletsekliedernat dat ie erin zwom ofzo?
probeer t te verklaren
anders dit weekend die andere om te voelen hoe een ander kutje is...
Bring it onquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*drukt ijspegelvingertjes in de nek van Yippiemeneer*
Als het dan toch mag
Ik ben te overspannen om mezelf doelen te kunnen stellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap hoor.
En nu? Wat is je volgende doel?.
Kom je wel van terugquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik het wel voor jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben te overspannen om mezelf doelen te kunnen stellen
Geloof me, ik vond het heerlijk om haar te zien genieten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar... Maar.. Als je er niks van voelt... Ik wil geen man meer zijn. Laat maar
WAT WAT WAT WAT. Sinds wanneer deze omwenteling en die chick waar je mee date dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad zo, maar sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk het eigenlijk is is dit veel leuker.![]()
Dus, wanneer gaan wij daten?
He jammer... ik kan wel wat sappige nieuwtjes gebruiken ter afleidingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kee verder weet ik ook ff geen nieuwtje voor je
*checkt datum*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja was toevallig vandaag bij een klant die me even tussen neus en lippen door vertelde dat haar zoon HIV heeft![]()
Daarna toch even heel serieus over gepraat over hoe ze zich voelde toen ze er van hoorde enzo.
sjeempie dan ga je toch echt wel even kijken of de condoom in je tas nog niet over zn houdbaarheidsdatum heen is
en dat weet je 100% zeker omdat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zij is soa-vrij, ik sowieso ook.
En inderdaad, ik ga, het van het weekend wel merken als het klikt.
Wat wordt mn volgende doel dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik het wel voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |