6400e p/j heb je een eerste klas OV jaarkaart. Denk dat je het verkeerd hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, voel me zonder auto echt beperkt in mijn bewegingsvrijheid![]()
En als ik mijn reiskosten per km terug reken, is het OV stukken duurder. Dat is zelfs incl reparaties, verzekering, parkeergelden, boetes, etc, etc.
Ik wil sowieso nooit een Renault. Ik heb ze gehad voor m'n werk, zelfs de garage werd gek van het ding. En mijn stiefvader heeft ook een Renault gehad en daarvan konden we bij de verkoop zeggen dat hij altijd in de garage heeft gestaan. En mijn ouders hebben geen garage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom wil ik nooit een Renault, mn broertje moet voor een simpel lampje ook altijd naar de garage, die dan gewoon een half uur bezig is
[..]
Alfa's zijn normaal ook best goedkoop in t onderhoud. Vooral omdat de bougies per KM goedkoop zijn, maar ze kosten dan wel iets van 8x 20 euroelke 60k.km nieuwe riem + nokkenasversteller + waterpomp, ook een duur geintje. Bij mij vielen die dingen de laatste keer allemaal gelijk. Dat is best genaaid
Maar! moet wel een bepaalde uitvoering zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..][spoiler] *drukt koude voetjes onder de billen van Yippiemeneer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nu na 2 dagen ben ik het al.quote:
Dat laatste ook. Naar Zuid-Limburg met het OV kost me een uur of 6, met de auto is dat de helft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je in een kutdorp woont, zoals ik, scheelt het een hoop wachttijd en frustratie. En gewoon tijd ook.
Opmerkelijk dat je tegenwoordig een stationwagon nodig hebt als je 1 kind hebt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
Dit weekend komt er iemand kijken naar ons andere autootje en gaan wij op zoek naar een Station
Want ja.. KINDERWAGEN!!.. En hubbie heeft gekeken wat hij graag zou willen.. Dat word een Audi A3
quote:
Wij rijden altijd Renault. En ik moet zeggen dat er 1 van de auto's ons aardig geld heeft gekost. Die hebben we daarom ook weg gedaan. De rest heeft ons echt bijna niets gekost. Deze laatste met die koplamp.. Ja ach.. Die wilde we hebben voor het uiterlijk.. Maar op die koplamp na hebben we hier ook geen kosten aan behalve onderhoudskosten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nooit een Renault. Ik heb ze gehad voor m'n werk, zelfs de garage werd gek van het ding. En mijn stiefvader heeft ook een Renault gehad en daarvan konden we bij de verkoop zeggen dat hij altijd in de garage heeft gestaan. En mijn ouders hebben geen garage.
Op zich valt die van mij ook wel mee. En ik heb het voordeel dat ik geen distributieriem heb maar een ketting.
Was dit een andere dame dan de vorige keer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, minder.Het voorspel was leuker. Ik voelde niet eens goed dat ik er in zat.
![]()
Maar het was wel leuk en gezellig enzo.
En het voelt ook gewoon goed, ik mis haar ook niet of zo. De vorige keer was het niet af en deed dat meisje de dag er na afstandelijk en dat was nu niet zo. Wij zijn de hele dag nog klef geweest en hebben nog met de armen om elkaar heen door de stad gelopen enz.
En ik zat gisteravond toen ik haar weg gebracht had op de bank en ik voelde me zo relaxed.![]()
Op de spierpijn na dan.
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar! moet wel een bepaalde uitvoering zijnMaar het blijft een Audi
Emme - Den Helder van deur tot deur met OV bijna 6 uur. Met auto 2 uur 15 minuten maxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste ook. Naar Zuid-Limburg met het OV kost me een uur of 6, met de auto is dat de helft.
Kan je vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je tegenwoordig een stationwagon nodig hebt als je 1 kind hebt...
Wij zaten vroeger met 4 kinderen op de achterbank van een 2CV. En jijzelf ook Tally
watjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*houdt foute opmerking binnen*
ik heb daar geen ervaring meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
een droge hand gewend.. nu een sappig nat poesje.... ja dat voel je een stuk minder
:kuch kuch:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooier![]()
is geheel objectief deze post
ik baalde toen de automaat verkocht was... maar dan alleen voor woon/werk verkeerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu na 2 dagen ben ik het al.Waar ik wel aan moest wennen was autostop
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[spoiler] *drukt koude voetjes onder de billen van Yippiemeneer*
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:quote:
oke. Je vraagt er zelf om:quote:
Heeft hubbie ook voor gekeken. Maar boekhouder he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou voor een 3 of 5 serie touring gaan.... de stations van BMW zijn veel mooier![]()
is geheel objectief deze post
4 uur is ook idd bijna 6 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emme - Den Helder van deur tot deur met OV bijna 6 uur. Met auto 2 uur 15 minuten max
Oeh, dat is wel plastisch ja, hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:
Dat ik niet voelde aan mijn piemel dat hij er in zat.Het naar binnen gaan was wel lekker maar voor de rest merkte ik niet zoveel.
Ik heb geen trein of bus voor mijn deur en helemaal niet op de tijden dat ik het wil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6400e p/j heb je een eerste klas OV jaarkaart. Denk dat je het verkeerd hebt.
koud he?quote:
je had spierpijn dan heb je wat goed gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, minder.Het voorspel was leuker. Ik voelde niet eens goed dat ik er in zat.
![]()
Maar het was wel leuk en gezellig enzo.
En het voelt ook gewoon goed, ik mis haar ook niet of zo. De vorige keer was het niet af en deed dat meisje de dag er na afstandelijk en dat was nu niet zo. Wij zijn de hele dag nog klef geweest en hebben nog met de armen om elkaar heen door de stad gelopen enz.
En ik zat gisteravond toen ik haar weg gebracht had op de bank en ik voelde me zo relaxed.![]()
Op de spierpijn na dan.
Jij bent vroeger nooit voor een kinderfeestje met 10 man in 2 auto's geklommen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je vinden
Nee ik nietMijn ouders hadden in het begin geen auto.
Ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was dit een andere dame dan de vorige keer?
Ik zeg toch van deur tot deurquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Je vraagt er zelf om:
Je propt er nu dus ook om de 2 uur een verse tamponi in?
is die van jou zo dun? Of die van haar zo opgerekt? En daarom ga je ook op en neer lijkt me?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, dan leg ik het even plastisch uit:
Dat ik niet voelde aan mijn piemel dat hij er in zat.Het naar binnen gaan was wel lekker maar voor de rest merkte ik niet zoveel.
Nee heb wel een sukkel in de aanbieding waar het op magquote:
Nopequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent vroeger nooit voor een kinderfeestje met 10 man in 2 auto's geklommen?
Vuile slet !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had spierpijn dan heb je wat goed gedaan![]()
je had dan ook een condoom om (jou kennende) dat zal meegespeeld hebben?
sja. Spycamsquote:
Oh en ik drukte per ongeluk op de 6 ipv op de 5quote:
A3 station? Veel succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
Dit weekend komt er iemand kijken naar ons andere autootje en gaan wij op zoek naar een Station
Want ja.. KINDERWAGEN!!.. En hubbie heeft gekeken wat hij graag zou willen.. Dat word een Audi A3
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vuile slet !!!zie je DAT bedoel ik nou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is goed bezig en als een dame hier ditzelfde zou vertellen stond die spoiler er niet bij!![]()
![]()
Dat doettie maar lekker zelf. Hij heeft die eisenquote:
Geen idee, zij vond het wel fijn dus het zal vast gewenning zijn en zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is die van jou zo dun? Of die van haar zo opgerekt? En daarom ga je ook op en neer lijkt me?
Ik gun het jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zaterdag heb ik een date met nog een ander meisje.![]()
Ik ga je inhalen, vuige FOK!hoer.
MAAR MAAR MAAR!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zaterdag heb ik een date met nog een ander meisje.![]()
Ik ga je inhalen, vuige FOK!hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |