quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je DAT bedoel ik nou altijd
hij is goed bezig en als een dame hier ditzelfde zou vertellen stond die spoiler er niet bij!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee heb wel een sukkel in de aanbieding waar het op mag
Allang niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Was jij niet diegene die een lief meisje wilde en het echt niet zomaar met de eerste de beste zou doen?!
Mensen zeggen zoveel op FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Was jij niet diegene die een lief meisje wilde en het echt niet zomaar met de eerste de beste zou doen?!
ja, maar ijspegelsquote:
Das ff schrikken hè...je maakt ineens een kansjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Ook dat heeft op een gegeven moment de grens bereikt denk ik danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
Nou, ik ben ook zeker een half uur onderweg naar het station. En dan nog wachten op de trein, kortom, je bent zo een uur verder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flink eind dan van deur naar station. Uur aan beide kant. Zie je niet vaak hier in Nederland.
WAAAAAAAT!?!? geen condoom!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.
En nee.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WAAAAAAAT!?!? geen condoom!?
zoals GvsE schreef, ben je wel heen en weer gegaan en ben jij mss klein geschapen of zij uitgelubberd, was ze kletsekliedernat dat ie erin zwom ofzo?
probeer t te verklaren
anders dit weekend die andere om te voelen hoe een ander kutje is...
Sinds wanneer doe jij zo gemeen tegen mij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Das ff schrikken hè...je maakt ineens een kansje![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flink eind dan van deur naar station. Uur aan beide kant. Zie je niet vaak hier in Nederland.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en ik drukte per ongeluk op de 6 ipv op de 5
Als ik naar het station moet (waar ik heen moet als ik naar mijn werk zou gaan met OV) dan ben ik zeker al een uur bezigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook zeker een half uur onderweg naar het station. En dan nog wachten op de trein, kortom, je bent zo een uur verder.
Ja, dat was inderdaad zo, maar sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk het eigenlijk is is dit veel leuker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAR!!
maar... Maar.. Als je er niks van voelt... Ik wil geen man meer zijn. Laat maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, zij vond het wel fijn dus het zal vast gewenning zijn en zo.
Je staat al met me op de foto. Ik heb genoeg voor je gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad zo, maar sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk het eigenlijk is is dit veel leuker.![]()
Dus, wanneer gaan wij daten?
Wij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, stiekem toch wel een beetje! Had dit niet van RZ aan zien komen
Ik ben echt te lang afwezig geweestquote:
*drukt ijspegelvingertjes in de nek van Yippiemeneer*quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben echt te lang afwezig geweest![]()
Zijn er nog meer schokkende omwentelingen waar ik niet van weet?
Don't be a sucker,use a rubber motherfuckerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb spieren gebruikt die ik anders nooit gebruikt heb, dat is het meer.
En nee.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zaterdag heb ik een date met nog een ander meisje.![]()
Ik ga je inhalen, vuige FOK!hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |