SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ken veel mensen die whiskey zijn gaan drinken omdat ze pijn in hun mond haddenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent geloof ik nummer 5 die met die suggestie komt.
Ik kan bevestigen dat dat werkt.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die whiskey zijn gaan drinken omdat ze pijn in hun mond hadden
Eigen ervaring?quote:
Ik hoop niet dat die date ik had mijn laatste wasquote:Op zondag 19 juni 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe was jouw laatste date?
Ik eerst.
gezellig, leuk, veel gemeen, maar geen aantrekkingskracht.
einde: belofte om contact te houden en es bij te praten
vervolg: nog een keer vriendschappelijk afgesproken, maar door afstand ( ze gaat verhuizen) geen contact meer verder
Haha.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die date ik had mijn laatste was
Hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha.
Die van mij was wel mijn laatste. Ik heb het wel weer gezien.
Hij is verschrikkelijk?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Krijg ik gisteravond ineens een berichtje van mijn zus, of ik naar awakenings ga. Eh ja, hoezo?
Of ik wilde daten.. Met wie dan? Ja ..., kijk maar op mijn FB. En nog voor ik gekeken had, stuurde ze me de legendarische woorden "Hij is wel heel lief".
Mijn vermoeden werd bevestig..En bedankt zus
Jaquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Krijg ik gisteravond ineens een berichtje van mijn zus, of ik naar awakenings ga. Eh ja, hoezo?
Of ik wilde daten.. Met wie dan? Ja ..., kijk maar op mijn FB. En nog voor ik gekeken had, stuurde ze me de legendarische woorden "Hij is wel heel lief".
Mijn vermoeden werd bevestigd..En bedankt zus
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vermoeden werd bevestig..En bedankt zus
Heb er een pleurishekel aan als mensen me proberen te koppelenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vermoeden werd bevestigd..En bedankt zus
Ik weet ook niet wat ze dacht hoor. Ze had beter moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Van je familie moet je het hebben he
In het kort is het ongeveer dit:quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.
Ik ook bij mn broer, waarom komt ie met die gnoom aan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja. Maar ik was gewoon een beetje verontwaardigd stiekem
Jij geeft het op?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
In het kort is het ongeveer dit:
Ik heb eigenlijk altijd wel een gezellige avond, ik lul wel. Dan kan ik me er misschien nog 2 dagen warm of koud om maken en dan vergeet ik alweer namen. Het interesseert me gewoon niet, het is me te gemaakt ofzo.
Mij mogen ze best een keertje koppelen. Gewoon nieuwschierig of weten wat voor smaak ik heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er een pleurishekel aan als mensen me proberen te koppelen
Is ze lief?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Familie en koppelen is een slechte combo, hier ook. Mijn broer probeert me al jaren te koppelen aan de laatste vrijgezel uit de vriendengroep. Het is mij duidelijk waarom ze de laatste is.
Als je pech hebt welquote:
Ik gebruik liever 'investeren in zaken met meer rendement', maar als je het zo wil noemen haha...quote:
Ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij mogen ze best een keertje koppelen. Gewoon nieuwschierig of weten wat voor smaak ik heb.
Opblaaspoppen ofzo dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik gebruik liever 'investeren in zaken met meer rendement', maar als je het zo wil noemen haha...
Beter dan een bitchquote:
Nee. Focussen op andere onderdelen van mijn leven. Dan komt dat vanzelf wel weer, of niet. Enige waar ik mn bed voor uitkom is op slag verliefd. De rest zoekt het maar uit met elkaar.quote:
Nou ja, ik dacht, als ie niet meer wil daten, is dat ms een oplossing.quote:
Omschrijf haar eensquote:Op zondag 19 juni 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het schijnt, ik registreer het niet.
Hier ook, toffe familie ftwquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig komt mijn broertje nooit aan met een voorstel om die en die te daten
Het staat zo raar om met zo'n pop op een date te gaanquote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, als ie niet meer wil daten, is dat ms een oplossing.
Lars and the real girl niet gezien?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het staat zo raar om met zo'n pop op een date te gaan
Zat japanners die het doen dus waarom nietquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd kan ze ook zo goed zingen?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het dikke zusje van Adele zou een goeie zijn.
Die poppen zijn er beter uit dan de meeste nederlandse vrouwen als ik zo op datingsites kijk...quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japan is ook het land waar hentai vandaan komt he.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat japanners die het doen dus waarom niet
En als vrouw heb je een kutbrommerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?
Je vergeet dingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het gaat jullie uiteindelijk toch om het batsen, dus die hele nare stap 'daten' kun je dan mooi overslaan. Zie je, hoe goed ik meedenk met jullie?
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd kan ze ook zo goed zingen?
Dat geldt voor je Awakenings date net zo, die is het ook niet om het daten te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb geen awakenings date hequote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat geldt voor je Awakenings date net zo, die is het ook niet om het daten te doen
Het ging erom of het konquote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japan is ook het land waar hentai vandaan komt he.
Daar sporen ze niet
Dat is dan ook wel een minimaal verschilletje, dat 1 van de betrokkenen ook niet wil batsen, los van het datenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb geen awakenings date he
Arme meidquote:Op zondag 19 juni 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee.
Ze kan vrij weinig en werkt maar deeltijd, vanwege emotionele overbelasting.
Het is ook weleens leuk om iets samen te gaan doen he, alleen batsen gaat ook vervelenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Met moeite, was een beetje een suffe avond, ook niet zo laat gemaakt.
Wel makkelijk, zo'n vrouwelijke variant op z'n eigen persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
Jij hebt je vrouwen het liefst met zo weinig mogelijk inhoud?
Ik word oud, twee avonden achter elkaar uitgaan lukt me niet meer.quote:
Valt me wel tegen van je jongenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word oud, twee avonden achter elkaar uitgaan lukt me niet meer.. En daarbij was de groep ook aardig stom. Volgende keer beter.
Qquote:
Succes! En vooral... veel plezier.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Spijker83 het volgende:
Ik verveel me niet meer.. Het voor het eerst een date, via paiq.. Voor volgende week zondag.. Ben er benieuwdGezonde spanning is nu al aanwezig..
Dat komt goed.. Plezier maken doe ik graagquote:Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Succes! En vooral... veel plezier.
Was dat de doorslaggevende 'do' ?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat komt goed.. Plezier maken doe ik graag
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd wensen, want ik kan niets eisen van iemand.
Maar sportief, goed figuur, liefst dus geen modepopje of iemand die per se in dure kleding moet lopen omdat het duur is en niet zozeer omdat het goed zit of er mooi uit ziet, plus het niet erg vind om vies te worden (niet op die manier stelletje geile figuren) met bijv een middagje ploeteren door de duinen of klimmen in een klimhal, whatever.
Haha niet dat ik weet.. Maar al een tijdje echt superleuke gesprekken gehad. Vandaar vandaag maar een de knoop doorgehad en gevraagd of ze het leuk vond om uit eten te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Was dat de doorslaggevende 'do' ?
:-)
Kan je dat zelf niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q
Kan jij niet even de detail stats voor singles aanvragen?
De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
We staan als singles reeks al bovenaan.![]()
Wie zal er op 1 staan als poster?
Poststats voor de Topicreeks: Singles slowchatquote:
Ik op plek 23quote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef Q. het volgende:
Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? (min het laatste topic)
001 2815 Q.
Heel mooi, nergens sta ik hoog. Nog even buiten de verkiezingen van singles blijven ook en dan is het prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Poststats voor de Topicreeks: Singles slowchat
Gestart op 16-04-2005 om 22:04:52 door I.R.Baboon
Aantal topics: 4932
Jaquote:
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).quote:Op zondag 19 juni 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gedaan
Ik post niet veel.![]()
Zeker niet aangezien ik hier al post sinds 2005.
Ik gelukkig ook niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).
Jij doet het goed. Maar ik ben gelukkig niet meer nr 11 van heel fok
Dat was wel erg ja dat jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door 2009 (gok ik).
Jij doet het goed. Maar ik ben gelukkig niet meer nr 11 van heel fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |