Samzz is een echte fan?quote:
??????????quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, voordat je zo ver bent, ben ik wel wakker
Als je me wilt castrerenquote:
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meerquote:
Welke?quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
En liedjes...en sommige tv programma's.
Een realistisch ventje,die zoon van jouquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
Guilty.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
balls of steel.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Ik ook niet..quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die was sick
Maar ik jank nooit bij filmsAls ik jullie zo lees voel ik me ineens een alien
Wist niet dat je een zoontje had..quote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
irritant is dat hequote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
Shit.... batterij van m'n muis raakt leeg
Ik hou van Hollandquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
liedje, checkquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremièrequote:
Dat doe ik alleen als je wakker bentquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |