Samzz is een echte fan?quote:
??????????quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, voordat je zo ver bent, ben ik wel wakker
Als je me wilt castrerenquote:
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meerquote:
Welke?quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
En liedjes...en sommige tv programma's.
Een realistisch ventje,die zoon van jouquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
Guilty.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
balls of steel.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Ik ook niet..quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die was sick
Maar ik jank nooit bij filmsAls ik jullie zo lees voel ik me ineens een alien
Wist niet dat je een zoontje had..quote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
irritant is dat hequote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
Shit.... batterij van m'n muis raakt leeg
Ik hou van Hollandquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
liedje, checkquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremièrequote:
Dat doe ik alleen als je wakker bentquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Ja inderdaad... gelukkig krijg ik netjes een melding in m'n beeldquote:
All you need is Luvvvvvvv (op z'n Ten Brinksquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een huilende dame bij All you need is love enzo.Of een oude meneer!
quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou van Holland![]()
The Voice of Holland![]()
Rtl 4
Ik ken je zwakke plekquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als je wakker bent
[..]
ja zo niks natuurlijk!quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat heb ik aan jou dan?
Jij bent wel een fan van The Script hè?quote:
ja maar die tekst is ook zo mooiquote:
Oh stooooop!quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
All you need is Luvvvvvvv (op z'n Ten Brinks)
Ach is mn eigen schuld. Ik had weinig zin in een kind dat 's nachts zou gaan dromen over iets wat hij op tv had gezien dus heb hem al vrij jong duidelijk gemaakt dat films enz verzonnen zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een realistisch ventje,die zoon van jou![]()
En laat mij maar harteloos zijn dan,zolang ik zelf maar beter weet
Fanboyquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremière
Ze hebben gewoon mooie nummers die mij rakenquote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een fan van The Script hè?
Dus jij gaat die andere 5 kijken met rival 14.gifquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremière
Ga je je toch nog aankleden?quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga even douchen en m'n nachtgewaad aantrekken.
En het is bloedheet onder m'n dekentje
Ja, dat is zekerquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon mooie nummers die mij raken
Nee? Dat is toch niet handig als je gaat douchen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |