Ik jank zelfs nog bij films die ik al een paar keer gezien heb....quote:
Mjah vind R. dus ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Zou ik maar irritant vinden, als iemand de hele tijd met z'n foon bezig is tijdens het film kijken
kijk voor de gein "my sisters keeper" squote:
Ik wilde wachten met die andere 5 tot ik met een echte fan kon kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kreeg gewoon het idee dat er een maar was.
Mjah ik moet inmiddels wel beter weten bij jou, I know
Dan wil ik geen Braveheart of Rocky met jou kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben erger. Ik ga helemaal in een film op. Inclusief gevoel.
Ik jank ook bij films waar anderen het niet verwachten, omdat er toevallig even een momentje in zit.quote:
Oe ja en dan weet je ook precies van OH NEE NU GA IK JANKEN. En dan ga je het tegenhouden en dat lukt dan niet enzquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik jank zelfs nog bij films die ik al een paar keer gezien heb....
Hard Candyquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan wil ik geen Braveheart of Rocky met jou kijken
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde wachten met die andere 5 tot ik met een echte fan kon kijken
Die heb ik nog niet gezien, maar volgens mij hebben we 'm wel op dvd.quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk voor de gein "my sisters keeper" sik jankte echt iedere tien minuten tijdens die film
Ooh, voordat je zo ver bent, ben ik wel wakkerquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas maar op ik ben bijzonder goed in castreren!
quote:
Ik bij Disneyfilmsquote:
Nee, niet dat soort gevoel. Maar emotioneel verdwijn ik in een film. Ik krijg het ook warm, zo geconcentreerd zit ik te kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan wil ik geen Braveheart of Rocky met jou kijken
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde wachten met die andere 5 tot ik met een echte fan kon kijken
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik jank zelfs nog bij films die ik al een paar keer gezien heb....
das dan wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Ik was gister ontroerd bij Cirque du Soleil omdat het zo mooi was
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die was sick
Maar ik jank nooit bij filmsAls ik jullie zo lees voel ik me ineens een alien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |