nee!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige hier die nog geen enkele Harry Potter film heeft gezien?
ik wil zoveel.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij had het over plezier, dus vul maar in!
Nu wil ik het wel weten
Ja. Helemaal met 500+ dvd's in je kast.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan ook.![]()
Genoeg keus...kijk een willekeurige film van Tarantino, Norton, Bale, Sam. L. of Denzel en je zit goed.
Keus te over, Bollie!
Ik heb er 2 gezien volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Tja...quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Thnx he. Het is duidelijk wat voor rep ik hier heb
Parond?quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Helemaal met 500+ dvd's in je kast.
Zeker niet!quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben altijd druk met smsen/whatsappen tijdens film kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het al irritant als ik met iemand een film kijk en die ander let dan even niet op enzo omdat ze afgeleid zijn of wat dat ook....
Zijn genoeg oplossingen voorquote:
wij kunnen dan heeeel slecht samen films kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het al irritant als ik met iemand een film kijk en die ander let dan even niet op enzo omdat ze afgeleid zijn of wat dat ook....
Geile dingen mag welquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd druk met smsen/whatsappen tijdens film kijken.
Of gewoon druk met geile dingen
Hoe vond je ze?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Helemaal met 500+ dvd's in je kast.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of heel de tijd vragen gaat stellen. Waar ze de antwoorden van hadden geweten,als ze een beetje zouden opletten...quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet van het genre houdenquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vond je ze?
Blijkbaar niet goed genoeg om de andere 5 ook te kijken
Ik vond het wel mee vallen anders.quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij kunnen dan heeeel slecht samen films kijken
Waren geen slechte films hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vond je ze?
Blijkbaar niet goed genoeg om de andere 5 ook te kijken
Nou, RZ, P.R., Evie en ik ook niet.. dus nee.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |