Samzz is een echte fan?quote:
??????????quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, voordat je zo ver bent, ben ik wel wakker
Als je me wilt castrerenquote:
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meerquote:
Welke?quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
En liedjes...en sommige tv programma's.
Een realistisch ventje,die zoon van jouquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
Guilty.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
balls of steel.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Ik ook niet..quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die was sick
Maar ik jank nooit bij filmsAls ik jullie zo lees voel ik me ineens een alien
Wist niet dat je een zoontje had..quote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon was 6 gingen we samen Bambi kijken. Ik vet hard janken natuurlijk. Mn zoon heel droog: mama stel je niet aan het is maar een tekenfilm hoor tss watje.
Harteloos kreng is het, of een alien net als jij
irritant is dat hequote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
Shit.... batterij van m'n muis raakt leeg
Ik hou van Hollandquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
liedje, checkquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremièrequote:
Dat doe ik alleen als je wakker bentquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je geen ballen meer
Ja inderdaad... gelukkig krijg ik netjes een melding in m'n beeldquote:
All you need is Luvvvvvvv (op z'n Ten Brinksquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een huilende dame bij All you need is love enzo.Of een oude meneer!
quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou van Holland![]()
The Voice of Holland![]()
Rtl 4
Ik ken je zwakke plekquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als je wakker bent
[..]
ja zo niks natuurlijk!quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat heb ik aan jou dan?
Jij bent wel een fan van The Script hè?quote:
ja maar die tekst is ook zo mooiquote:
Oh stooooop!quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
All you need is Luvvvvvvv (op z'n Ten Brinks)
Ach is mn eigen schuld. Ik had weinig zin in een kind dat 's nachts zou gaan dromen over iets wat hij op tv had gezien dus heb hem al vrij jong duidelijk gemaakt dat films enz verzonnen zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een realistisch ventje,die zoon van jou![]()
En laat mij maar harteloos zijn dan,zolang ik zelf maar beter weet
Fanboyquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremière
Ze hebben gewoon mooie nummers die mij rakenquote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een fan van The Script hè?
Dus jij gaat die andere 5 kijken met rival 14.gifquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in Engels en Nederlands, meerdere malen gelezen in beide talen, ook in het Duits. Ik heb alle premières gezien, waaronder 1 galapremière
Ga je je toch nog aankleden?quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga even douchen en m'n nachtgewaad aantrekken.
En het is bloedheet onder m'n dekentje
Ja, dat is zekerquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon mooie nummers die mij raken
Nee? Dat is toch niet handig als je gaat douchen?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach is mn eigen schuld. Ik had weinig zin in een kind dat 's nachts zou gaan dromen over iets wat hij op tv had gezien dus heb hem al vrij jong duidelijk gemaakt dat films enz verzonnen zijn.
Chucky, scream en Nightmare on Elmstreet behoren al jaren tot zn favofilms
Denk wat je wil denken ik weet beterquote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef rival het volgende:
[..]
En mannen zijn slecht in het hint spelletje zeggen ze
Nooit bij stilgestaan,maar zo werd ik ook opgevoedquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach is mn eigen schuld. Ik had weinig zin in een kind dat 's nachts zou gaan dromen over iets wat hij op tv had gezien dus heb hem al vrij jong duidelijk gemaakt dat films enz verzonnen zijn.
Chucky, scream en Nightmare on Elmstreet behoren al jaren tot zn favofilms
Daarvoor wil ik me best opofferen. Goede reden eens een maratonnetje te doenquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij gaat die andere 5 kijken met rival 14.gif
* Spezza19 heeft in Ierland gewoond met Ierse vriendin, dus ja, extra tintje enzo....quote:
Nee, Stingeltje, dat telt nietquote:
Ooo okequote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft in Ierland gewoond met Ierse vriendin, dus ja, extra tintje enzo....
Hmmm, is dat een uitdaging?quote:
Maar daarna wel zei je net.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? Dat is toch niet handig als je gaat douchen?
als je met rival gaat kijken wordt er niet veel gekeken denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik me best opofferen. Goede reden eens een maratonnetje te doen
quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, soms lijken die van ons zo op elkaar...
Mijn zoon kan echt genieten van een film. Beleeft het ook echt. Maar kan erna wel gewoon gaan slapen zonder enge nachtmerries.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan,maar zo werd ik ook opgevoed![]()
En ik maar denken dat het aan mij lag...Mijn ouders hebben mijn filmbeleving gewoon verziekt
M'n nachtgewaad jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, is dat een uitdaging?
[..]
Maar daarna wel zei je net.
Dus jij jankt om die programma's omdat ze zo slecht zijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daat heeft die boy helemaal gelijk in!
Heb ik ook last van, stomme is dat je op dat soort moment die nummers opzoekt, terwijl je dat niet zou moeten doen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb niet echt vaste liedjes die mij raken. Maar als een tekst op een gevoelig moment precies even klopt, dan gaan de sluizen wel open.
Jawel, want Harry Potterquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef dawg het volgende:
[..]
als je met rival gaat kijken wordt er niet veel gekeken denk ik
Helemaal niets mee te maken, Samzeltje.quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Stingeltje, dat telt niet*kriebelt
waar in ierland?quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft in Ierland gewoond met Ierse vriendin, dus ja, extra tintje enzo....
Ja lekker janken.....quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb niet echt vaste liedjes die mij raken. Maar als een tekst op een gevoelig moment precies even klopt, dan gaan de sluizen wel open.
fixedquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik me best opofferen. Goede reden eens een maratonnetje te doen met rival af te spreken
Opofferenquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik me best opofferen. Goede reden eens een maratonnetje te doen
Dublin... en weer hier omdat de relatie over gingquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
waar in ierland?
en waarom en waarom nu weer hier enzo?
*Pokequote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal niets mee te maken, Samzeltje.*kriebelt terug*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw zoonlief gaat gewoon sneaky in de gang staan want zombiefilmquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief overtuigt mij regelmatig dat ie iets best kan zien.
Nee dat bedoel ik niet als uitdagingquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, is dat een uitdaging?
[..]
Maar daarna wel zei je net.
hmm, wilde je niet blijven? dublin is een geweldige stad vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dublin... en weer hier omdat de relatie over ging
quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef STING het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg. Prachtig zelfs
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Verdriet is verslavend.quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, stomme is dat je op dat soort moment die nummers opzoekt, terwijl je dat niet zou moeten doen.
Ey! Oh wacht, ik kan natuurlijk tegen pokenquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
*PokeNou, echt wel. Hoe moet ik nu geen watje zijn als ik niet eens weet waarom ik ook weer een watje was?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw zoonlief gaat gewoon sneaky in de gang staan want zombiefilm
Had dat wel gewild ja, maar dat ging financieel toen helaas nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, wilde je niet blijven? dublin is een geweldige stad vind ik.
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n nachtgewaad jaMaar ik slaap naakt.
Jammer;(quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet als uitdaging
En met kleren aan en in een dekentje kan je prima douchen
quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook last van, stomme is dat je op dat soort moment die nummers opzoekt, terwijl je dat niet zou moeten doen.
Zodra een film begint zit ik daar zo in dat ik verder nergens aandacht voor hebquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef dawg het volgende:
[..]
als je met rival gaat kijken wordt er niet veel gekeken denk ik
Nee, jij kan niet tegen poken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ey! Oh wacht, ik kan natuurlijk tegen poken
Gewoon, simpel, op mijn oordeel vertrouwen
Ik moest woensdag opeens huilen om muziek. Maar dat was omdat iemand die zelf geen U2 liefhebber is opeens vanuit het niets voor mij U2 opzette. Vond ik zo liefquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja lekker janken.....![]()
fluiterdefluit
Het niveau van zulke programma's is zo ongelovelijk laaag...quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij jankt om die programma's omdat ze zo slecht zijnDas nog erger dan huilen om een zielige film
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra een film begint zit ik daar zo in dat ik verder nergens aandacht voor heb
Right
Prachtig vond ik datquote:
Nou, ik heb dat met Harry Potter echt welquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra een film begint zit ik daar zo in dat ik verder nergens aandacht voor heb
Right
Wel. Jij daarentegen niet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij kan niet tegen poken.
En, waarom?
Oh!quote:
En toch blijf je kijken hequote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het niveau van zulke programma's is zo ongelovelijk laaag...
Tranen beginnen dan gauw te komen.. ook omdat er daadwerkelijk mensen zijn die ernaar kijken...
Nee ik ben juist hartstikke vrolijkquote:
Niet is toch zo lekker als even huilenm bij een goed/ontroerend nummer.....quote:
Ik ook welquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Wel. Jij daarentegen niet.![]()
Gewoon, dat is wijsheid.
Sommige nummers blijven gewoon mooi..... ook als je je goed voelt....quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet is toch zo lekker als even huilenm bij een goed/ontroerend nummer.....
maar soms zit ik hier gewoon een hele doos tissues weg te janken terwijl het niet eens zo slecht gaat....
Ja, hij is erg goed. Hij kwam, jammer genoeg, niet voor in deel zes. Terwijl dat volgens boek 6 wel zou moetenquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh!Ik was blij verrast toen ik hem in de nieuwe film zag (geen idee of ie in de vorige zat). I love that guy!
quote:
Don't worry, ik zal het niet tegen je gebruiken. Echt niet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook welNee, wacht, toch niet
Bah.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dawg en ik zijn aan t kijken wat er gedaan moet worden om met Evie naar bed te mogen. Ik probeer het ook maar bij Samzz, just to be shur
Ja samzz, jij welquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat met Harry Potter echt wel
Ook prachtig nummerquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister nu Jessie van Joshua Kadison.
Niemand gaat met mij naar bedquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dawg en ik zijn aan t kijken wat er gedaan moet worden om met Evie naar bed te mogen. Ik probeer het ook maar bij Samzz, just to be shur
ja iddquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet is toch zo lekker als even huilenm bij een goed/ontroerend nummer.....
maar soms zit ik hier gewoon een hele doos tissues weg te janken terwijl het niet eens zo slecht gaat....
stimmtquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
Sommige nummers blijven gewoon mooi..... ook als je je goed voelt....
Laat me niet lachenquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Don't worry, ik zal het niet tegen je gebruiken. Echt niet.
Oh damn, pas toen ik luisterde wat hij in het 2e couplet zong, moest ik wel ff slikken. Het is zo mooi, zo lief, zo zielig.quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister nu Jessie van Joshua Kadison.
Ja, serieus. Er zijn films die mij compleet opslokken. Dan kan er een bom ontploffen en ik merk niksquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige nummers blijven gewoon mooi..... ook als je je goed voelt....
ja idd. ze had die pic van haar nieuwe hoge hakken nooit moeten posten, ik kan nergens anders meer aan denken als evie met die hakken aan. voor de rest kwam er niet zoveel kleding in voor.quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh damn, pas toen ik luisterde wat hij in het 2e couplet zong, moest ik wel ff slikken. Het is zo mooi, zo lief, zo zielig.
Oeh, die was ik weer ff vergetenquote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach ik ben in staat iemand te vermoorden maar verder voel ik me prima
Begrijp me niet verkeerd,ik geniet ook van bijna elke film die ik zie. Ik kan alleen niet huilen bij een film. Sinds de dood v mn moeder jank ik sowieso om weinig dingen. Weet niet of dat er ook maar iets mee te maken heeft,maar thats life.quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kan echt genieten van een film. Beleeft het ook echt. Maar kan erna wel gewoon gaan slapen zonder enge nachtmerries.
Afgelopen woensdag rond een uur of 2quote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef xFriendx het volgende:
Kan me de laatste keer dat ik heb lopen janken niet eens meer heugen
Hij heeft er zoveel:quote:
Bij een film kan ik zo makkelijk janken. Dat lukt me bij een serie alquote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd,ik geniet ook van bijna elke film die ik zie. Ik kan alleen niet huilen bij een film. Sinds de dood v mn moeder jank ik sowieso om weinig dingen. Weet niet of dat er ook maar iets mee te maken heeft,maar thats life.
hmmm, dat heb ik dus ook, ik heb zelfs nog iets meer gezienquote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja idd. ze had die pic van haar nieuwe hoge hakken nooit moeten posten, ik kan nergens anders meer aan denken als evie met die hakken aan. voor de rest kwam er niet zoveel kleding in voor.
Dat was geen vraag, de vraag was wat ervoor gedaan moet wordenquote:
Ehh..nee?quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En toch blijf je kijken he
Ik gelukkig nietIk boycot die programma's, zo uitgemolkt als ze zijn.
Wat een wantrouwen in mannen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat je een man bent, schat
Why hoe wat??????????????///quote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach ik ben in staat iemand te vermoorden maar verder voel ik me prima
quote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja idd. ze had die pic van haar nieuwe hoge hakken nooit moeten posten, ik kan nergens anders meer aan denken als evie met die hakken aan. voor de rest kwam er niet zoveel kleding in voor.
Zo koud?quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Yuki het volgende:
Christus wat gaan jullie hard
Inmiddels thuis, pyjama aan, verwarmingen aan, wasmachine aan, andere was opgevouwen, en nu onder mijn dekbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |