En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komtquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
Alweer terug van het rijden?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Geen typfout, wel een grammafoutquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
& defend, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
Scherpquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Only a little.
[..]
Dat schudde ik zou uit mijn mouw!
Ah!quote:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.quote:
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komt
En ik geloof best dat jouw posts een reden hebben, want anders post je het niet.
quote:
Ooo dat geloof ik bestquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte radequote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
Dat klinkt... apartquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Boudibou het volgende:
En bedankt voor het smakelijke eten, 2 poepjes van me![]()
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaatquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Ik kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat geloof ik best![]()
En ja, dat dacht ik ook
Jij kan erover meepraten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Is allang aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |