En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komtquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
Alweer terug van het rijden?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Geen typfout, wel een grammafoutquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
& defend, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
Scherpquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Only a little.
[..]
Dat schudde ik zou uit mijn mouw!
Ah!quote:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.quote:
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komt
En ik geloof best dat jouw posts een reden hebben, want anders post je het niet.
quote:
Ooo dat geloof ik bestquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte radequote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
Dat klinkt... apartquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Boudibou het volgende:
En bedankt voor het smakelijke eten, 2 poepjes van me![]()
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaatquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Ik kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat geloof ik best![]()
En ja, dat dacht ik ook
Jij kan erover meepraten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Is allang aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt en toch is het niet hetzelfdequote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaat
Ik zal het onthouden, hahaquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat hebben
Als je af en toe ook maar zegt hoe lief ik ben
Nee, het was meer in het algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?
Ik neem even aan dat deze post tevens gericht is op hetgeen wat ik net zei
ja ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Thx sugar!quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.
Je had het wel kunnen weten
Why would you care?quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Nog niet neequote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Okéquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het was meer in het algemeen.
Geen dank, haha.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, nu ik het zo teruglees....
Toch bedankt, het heeft gesmaakt.
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik atm ook wel regelmatig een emotionele zeikdoosI get where automatic is coming from.
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.quote:
just don't give a shit.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh no, what to do, what to do!
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow baby! That's so cool!Je bent een goeie mod.
Ik vrees dat ik daarover geen objectieve mening kan geven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Tja, als je je kut voelt wil je daar gewoon ff over lullen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.
Anaal nemen is toch niet perse vernederen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.
Ja precies. Ik had je ook als goeie mod ingeschat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzo
quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je je kut voelt wil je daar gewoon ff over lullen.
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.
You're a good judge of characterquote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had je ook als goeie mod ingeschat.
Mja... Can you seriously blame them?quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."
Meisje, je had mij een half jaar geleden moeten zien.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ik jullie daar af en toe flink voor misbruik.
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
R & P. Wat dacht je daarvan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...
Het is hier ouwehoeren over van alles en nog wat. Persoonlijke zaken maar ook heel oppervlak. Het is niet raar dat je hier met je hersenspinsels komt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ik jullie daar af en toe flink voor misbruik.
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat het hier niet zelden voorkomt dat iemand zich kut voelt... waardoor komt het toch? Fok!? Single zijn? Ik weet het niet...
ja iddquote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....
Mja, inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Can you seriously blame them?
Dat heb ik alleen bij mensen die week in, week uit, constant hetzelfde opvallende gedrag vertonen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."
Ja, ook datquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddof zeggen dan alleen "ja das iets persoonlijks" begin er dan ook niet over als je er niks mee wilt.
Het is immers het snellste Topic van Fok!quote:
Klopt...maar anale vernedering klinkt zo 'misbruikt' .quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Anaal nemen is toch niet perse vernederen?
Mja, je bent natuurlijk niet verplicht tot in detail te vertellen. Soms lucht het al op te roepen dat het klote met je gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....
Soms wel. Ik merk het ook. Ook al post ik wat vrolijker dan een tijd terug, één keer me rot voelen en er zijn een aantal mensen die daar als vliegen op de stroop op af komen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Can you seriously blame them?
Oh maar ik post ook wel leuke dingen.. en ja het is gewoon erg kut op het moment, en ik snap dat het af en toe een gevoel van 'pfff gaat ze weer' teweeg kan brengen. Dus sorry.. Wordt wel beterquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Prima hoor dat mensen der verhaal doen etc. maar daar zijn nog meer plaatsen voor om het maar even cru te zeggen.
Als het alleen maar geklaag is (en geen "leuke" berichten) van één persoon, dan heb je het daar op een gegeven moment wel mee gehad![]()
Althans, ik wel. En ik ga dan op de negeermodus, maar er zijn er ook genoeg die in de aanval gaan & dan is het helemaal een gedoe
Ja, alleen doen sommige mensen het 4x per dag.... ja, dan wordt het wel vervelend....quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, je bent natuurlijk niet verplicht tot in detail te vertellen. Soms lucht het al op te roepen dat het klote met je gaat.
ja maar vaak kan ik wel 2 SCs bijhouden ennn nog in ONZ onzin postenquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Het is immers het snellste Topic van Fok!
Jaquote:
Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.
True, en het is ook niet erg als je dan moe van iemand wordt. Soms is het prettig als een topic ook nog over andere dingen gaat dan over de problemen van 1 persoon.quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij mensen die week in, week uit, constant hetzelfde opvallende gedrag vertonen.
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Prima hoor dat mensen der verhaal doen etc. maar daar zijn nog meer plaatsen voor om het maar even cru te zeggen.
Als het alleen maar geklaag is (en geen "leuke" berichten) van één persoon, dan heb je het daar op een gegeven moment wel mee gehad![]()
Althans, ik wel. En ik ga dan op de negeermodus, maar er zijn er ook genoeg die in de aanval gaan & dan is het helemaal een gedoe
Als je dat wel doet en je bent zo open als ik is dat ook link want er zijn altijd lui die dat na verloop van tijd weer op je bord kiepen. Dus dat snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook welquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik post ook wel leuke dingen.. en ja het is gewoon erg kut op het moment, en ik snap dat het af en toe een gevoel van 'pfff gaat ze weer' teweeg kan brengen. Dus sorry.. Wordt wel beter
Dat is waar.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, alleen doen sommige mensen het 4x per dag.... ja, dan wordt het wel vervelend....
Ja. Maar dat slaat ook nergens op. Het is zoals Automatic zegt, op gegeven moment komt negatief gepost van een persoon wel een keer de keel uitquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Soms wel. Ik merk het ook. Ook al post ik wat vrolijker dan een tijd terug, één keer me rot voelen en er zijn een aantal mensen die daar als vliegen op de stroop op af komen.
Dat zijn trouwens niet de mensen die ik echt ken en dat zegt ook wel wat.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook wel
Maar goed; het als al heel wat dat jij snapt dat het bij mensen "pff, daar gaat ze weer" op kan roepen, want sommige hebben dat ook niet door
Dat is alleen maar positiefquote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, enige zelfkennis is mij niet vreemd.
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
Wat is het trouwens een prachtige avond!
Dit is weer het andere uitersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, maar wat post iemand hier dan nog? Gaat ie zich waarschijnlijk niet elke dag beter door voelen anders zou het wel overgaan.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dan moet je niet posten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dat ben ik wel met je eens. Zeg dan inderdaad niks.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.
"Ik voel me zo kut" en vervolgens zeggen dat het ons niet aangaat...denk je dat je kutgevoel mij dan wel aangaat...
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is weer het andere uiterste
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
R & P. Wat dacht je daarvan?
[..]
Het is hier ouwehoeren over van alles en nog wat. Persoonlijke zaken maar ook heel oppervlak. Het is niet raar dat je hier met je hersenspinsels komt.
Oh zo, my bad. Nah ja, het trekt soms wel bepaalde mensen aan denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..
Mensen moeten ook vooral zichzelf blijven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |