Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier makkelijker zegt omdat het anoniemer is. En als je even niemand hebt om het tegen te zeggen is dit wel de ideale uitlaatklep natuurlijk.
True, en het is ook niet erg als je dan moe van iemand wordt. Soms is het prettig als een topic ook nog over andere dingen gaat dan over de problemen van 1 persoon.quote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij mensen die week in, week uit, constant hetzelfde opvallende gedrag vertonen.
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat sommige mensen dan gelijk weer roepen:"Heb je hem/haar weer."
Nou, dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad.
Prima hoor dat mensen der verhaal doen etc. maar daar zijn nog meer plaatsen voor om het maar even cru te zeggen.
Als het alleen maar geklaag is (en geen "leuke" berichten) van één persoon, dan heb je het daar op een gegeven moment wel mee gehad![]()
Althans, ik wel. En ik ga dan op de negeermodus, maar er zijn er ook genoeg die in de aanval gaan & dan is het helemaal een gedoe
Als je dat wel doet en je bent zo open als ik is dat ook link want er zijn altijd lui die dat na verloop van tijd weer op je bord kiepen. Dus dat snap ik dan weer wel.quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, mensen hier roepen vaak alleen maar iets, maar reageren nooit op de vraag wat er dan is....
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook welquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik post ook wel leuke dingen.. en ja het is gewoon erg kut op het moment, en ik snap dat het af en toe een gevoel van 'pfff gaat ze weer' teweeg kan brengen. Dus sorry.. Wordt wel beter
Dat is waar.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, alleen doen sommige mensen het 4x per dag.... ja, dan wordt het wel vervelend....
Ja. Maar dat slaat ook nergens op. Het is zoals Automatic zegt, op gegeven moment komt negatief gepost van een persoon wel een keer de keel uitquote:Op zondag 28 november 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Soms wel. Ik merk het ook. Ook al post ik wat vrolijker dan een tijd terug, één keer me rot voelen en er zijn een aantal mensen die daar als vliegen op de stroop op af komen.
Dat zijn trouwens niet de mensen die ik echt ken en dat zegt ook wel wat.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou zeker dat het beter gaat worden & dat zal ook wel
Maar goed; het als al heel wat dat jij snapt dat het bij mensen "pff, daar gaat ze weer" op kan roepen, want sommige hebben dat ook niet door
Dat is alleen maar positiefquote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, enige zelfkennis is mij niet vreemd.
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het ook geen ramp als mensen dat doen, zolang het maar niet constant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
Wat is het trouwens een prachtige avond!
Dit is weer het andere uitersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, maar wat post iemand hier dan nog? Gaat ie zich waarschijnlijk niet elke dag beter door voelen anders zou het wel overgaan.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dan moet je niet posten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar als jij je constant rot voelt kan ik me voorstellen dat je moeilijk de clown kunt gaan uithangen.
Dat ben ik wel met je eens. Zeg dan inderdaad niks.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Uiteraard kan je ook van mij zo n reactie verwachten.
"Ik voel me zo kut" en vervolgens zeggen dat het ons niet aangaat...denk je dat je kutgevoel mij dan wel aangaat...
quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is weer het andere uiterste
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
R & P. Wat dacht je daarvan?
[..]
Het is hier ouwehoeren over van alles en nog wat. Persoonlijke zaken maar ook heel oppervlak. Het is niet raar dat je hier met je hersenspinsels komt.
Oh zo, my bad. Nah ja, het trekt soms wel bepaalde mensen aan denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poepje, dat bedoelde ik niet. Meer in de zin van dat het soms lijkt of er elke dag wel wat te klagen is..
Mensen moeten ook vooral zichzelf blijven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |