En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komtquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
Alweer terug van het rijden?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Geen typfout, wel een grammafoutquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
& defend, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen typfouten heb gemaakt.
Scherpquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Only a little.
[..]
Dat schudde ik zou uit mijn mouw!
Ah!quote:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.quote:
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik zei alleen dat het zo (op mij) over komt
En ik geloof best dat jouw posts een reden hebben, want anders post je het niet.
quote:
Ooo dat geloof ik bestquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik zou het je ook echt wel uit willen leggen, alleen levert dat weer zoveel bullshit op, dat ik het gewoon beter niet kan doen. Oh en no offense taken hoor, liever dat je het in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug om.
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte radequote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
Dat klinkt... apartquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Boudibou het volgende:
En bedankt voor het smakelijke eten, 2 poepjes van me![]()
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaatquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het verwachten is niet hetzelfde als voorbedachte rade
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.quote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Geweldig hoe men mijn beweegredenen zomaar kent, ik wilde dat ik dat talent had.
Ik kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat geloof ik best![]()
En ja, dat dacht ik ook
Jij kan erover meepraten.quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Is allang aangepastquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Maar kan er niets meer aan doen. Dit topic gaat de geschiedenis in als faalTT van venco.
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah!
[..]
Ja, dat soort fouten bedoel ik dus.Ik faalde. Eigenlijk met voorbedachte rade. How bad is that?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom in Singles. Waar men het vermogen bezit iemand te doorgronden aan de hand van de posthistorie. En als je eenmaal dat imago hebt kom je er niet meer vanaf.
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt en toch is het niet hetzelfdequote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade verwacht je wel een bepaald resultaat
Ik zal het onthouden, hahaquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat hebben
Als je af en toe ook maar zegt hoe lief ik ben
Nee, het was meer in het algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Mijn opmerking had niets te maken met haar posthistorie hoor?
Ik neem even aan dat deze post tevens gericht is op hetgeen wat ik net zei
ja ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Thx sugar!quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, mwa, het is geen onlogische fout, daar 'attack' hetzelfde blijft zowel als onderwerp als pv. Dus niet onlogisch gedacht dat het bij defence ook zo kon zijn.
Je had het wel kunnen weten
Why would you care?quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Aterlucis het volgende:
Oei, ny vraag ik me wel af hoe ik overkom...![]()
Nog niet neequote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Okéquote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het was meer in het algemeen.
Geen dank, haha.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, nu ik het zo teruglees....
Toch bedankt, het heeft gesmaakt.
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik atm ook wel regelmatig een emotionele zeikdoosI get where automatic is coming from.
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.quote:
just don't give a shit.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh no, what to do, what to do!
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow baby! That's so cool!Je bent een goeie mod.
Ik vrees dat ik daarover geen objectieve mening kan geven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookvinden jullie mij ook n zeikerd?
Tja, als je je kut voelt wil je daar gewoon ff over lullen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, als je je kut voelt voel je je kut.
Anaal nemen is toch niet perse vernederen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, daar wilde ik haar eigenlijk ook op corrigeren..maar vond dat een beetje miertjes anaal vernederen, daar ik haar wel begreep.
Ja precies. Ik had je ook als goeie mod ingeschat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gave, maar dat wist je al, aangezien je mij zo goed kent enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |