Smakelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boudibou het volgende:
Nou, voor het eerst vandaag wat eten...
Tot zo poepjes en andere scheetjes
Ik ben nu bezig met de studiequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Want! Er liep een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg. Een witte eend op het midden van de weg en zonde blauwe eend hing in de booooooooomen!
jaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, post die witte eend maar dan, dan hebben we dat ook weer gehad.
* littledrummergirl zingt samen met samzje over de witte eendquote:
Die is hier weggegaanquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef brunette82 het volgende:
heeft iemand de laatste tijd Natalie78 hier gezien? wat is ze stil
quote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zingt samen met samzje over de witte eend![]()
o oke, dank jequote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is hier weggegaan
Ze post nog wel in KPD dacht ik, maar vast ook nog wel op andere plaatsen.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaa![]()
waaaaaaant er liep een witte eend op het midden van de weg
Kreeg ze niet genoeg aandacht?quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is hier weggegaan
Ze post nog wel in KPD dacht ik, maar vast ook nog wel op andere plaatsen.
Hier misschien niet?quote:
mijn eend is zoveel beter dan die dooie egel van jouquote:
je moet er maar blij mee zijnquote:
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....quote:
Maar als dan blijkt dat ze lelijk zijn krijgen ze de verkeerde aandachtquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....
Jouw eend zit alleen maar midden op de weg. De egel is verenigd met het asfalt voor altijd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn eend is zoveel beter dan die dooie egel van jou
Ja, ik vind ze heel goedquote:
Ohquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Over vrouwen die aandacht willen, door natuurfoto's te plaatsen
Oeh, jij had naaktfoto's op fok?quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhNee, dat station ben ik gepasseerd.
ja met zn vieze darmpje enzo, ik vind het maar n onsmakelijk dingquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw eend zit alleen maar midden op de weg. De egel is verenigd met het asfalt voor altijd.
Jij hoeft geen aandacht meer?quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhNee, dat station ben ik gepasseerd.
De kanten zijn dubbel opquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... maar misschien moeten die jaloerse mensen gewoon eens wat meer foto's posten.... krijgen ze ook aandacht....
Wat zeg je dat mooi!!!quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Over vrouwen die aandacht willen, door natuurfoto's te plaatsen
Tuurlijk welquote:
Als jouw eend blijft zitten wordt dat ook zijn lot.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja met zn vieze darmpje enzo, ik vind het maar n onsmakelijk ding
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk ben een vrouw! Hallooohooo
is RZ een vrouw?quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
Er zijn er alleen ook genoeg die aandacht vragen/willen door zielig te doen
Wie was dat dan?quote:
Dat vond ik nu eigenlijk ook.quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
je hebt niet goed geluisterdquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jouw eend blijft zitten wordt dat ook zijn lot.
Dat wist ik ookquote:
wijfquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg jeuk op plekken waar de zon niet schijnt, eikel.
Ik heb helemaal niet geluisterd zelfs.quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt niet goed geluisterdde auto beland in de boom en de eend blijft op de weg
Qua wat exact?quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat wist ik ook![]()
Waarschijnlijk doelen we ook op dezelfde mensen
quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijg jeuk op plekken waar de zon niet schijnt, eikel.
Wat heb je voor hem?quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
Zo, net cadeautje voor vriend ingepakt. Hoop dat ie er blij mee is.
is dat lastig, jezelf inpakken?quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
Zo, net cadeautje voor vriend ingepakt. Hoop dat ie er blij mee is.
Nou alweer terug? Dat is geen eind rijden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ben ik weer. Fijn een stuk over de donkere dijk en wat donkere achteraf-weggetjes.
Recent!quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh! Dat ligt eraan. Is het recent of van vroegâh?
Digitaal fotolijstje.quote:
Nee, is maar een strikje leggen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi!!!
Ja, ik eigenlijk ook welquote:
Dit dusquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook welWant als ik het ben, geef me dan alsjeblieft een schop
Geen negatieve gedachte over jou hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook welWant als ik het ben, geef me dan alsjeblieft een schop
Ja moet een beetje op mijn verbruik lettenquote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou alweer terug? Dat is geen eind rijden.![]()
Een eind is bij mij minstens een uur.
Jij roddelt veel te graagquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
Goh, wat is dat toch tussen STING en Samzz. Voer voor gossip.
Onder anderequote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als je mij bedoelt, da's niet mijn bedoeling.
Jeejquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen negatieve gedachte over jou hoor.
Just having a normal conversation, my dearquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
Goh, wat is dat toch tussen STING en Samzz. Voer voor gossip.
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij roddelt veel te graagDaar krijg je rare verhalen van, Venco!
Ik ook, maar gevoel gaat zolangzamerhand boven gebruik.quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja moet een beetje op mijn verbruik letten
Echt niet. Ik ken jou.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Just having a normal conversation, my dear
die moet ik onthoudenquote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannenquote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onder andere
Zo komt het in ieder geval wel over
Oh... damn. Touchequote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik roddel helemaal niet. Ik constateer.
Ooo nee, dat "aandacht van de mannen" staat daar los van hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannen
En je wilde het weten! Nu zegt samzz het en dan zeg je dat het niet zo is.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik 'doe niet zielig' hoor. En als je een beetje zou weten hoe of wat, zou je dat weten. En al zeker niet voor aandacht van mannen
In timequote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
How terribly interesting, tell me more
quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, dat "aandacht van de mannen" staat daar los van hoor!Dat is het KPD gedeelte alleen.
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je wilde het weten! Nu zegt samzz het en dan zeg je dat het niet zo is.I don't get it.
Ooh, sorry. Dit kwam wat defensiever over.quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het niet mijn bedoeling is om 'zielig te doen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |