Hahahaquote:
Limburgquote:
Daarom praat ik Achterhoeks en Twentsquote:
Verbeterdquote:
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenquote:
quote:
Handig he? Googlequote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Ik HAAT zachte G'squote:
Daarom mag ik jouquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom praat ik Achterhoeks en Twents
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!quote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik HAAT zachte G's
Als je geen goede genen nodig had om een harde te produceren had ik het mezelf aangeleerd
Hehe...quote:Op zondag 28 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om natuurlijk./ Het zou kunnen
Eens.quote:
Don't worry babe, not even a little bit interestedquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!
Guusjequote:
Ik zag er heul niet uit als een poepjequote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe...
Mata en ik hebben het eigenlijk niet eens over je gehad..ik vond je gewoon als een poepje uitzien op die foto van je waar je staat te dansen en gezichtpaint hebt.
Dat wist ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Hehequote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJa, ook dat
Maar dan wel de kleine-gekjes!
Je wilt stoute dingen doen met je vriendje?quote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat is thuis wonen soms nog behoorlijk irritant.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenvinden als je vrouwelijk inc. zachte g bent.
Privacy genoeg hier (of anders daar), that's not the problemo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt stoute dingen doen met je vriendje?
quote:
"Nee joh. Ach, schei toch uit man, kom heee" zoals van der Gijp zou zeggen. Je bent een poepjequote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zag er heul niet uit als een poepje
ik zag eruit als een evil minnie
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijvenquote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar wil je dat echt worden? Kinderpsycholoog/psychiater?
Wat is het verschil eigenlijk?
Grofweg:quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar wil je dat echt worden? Kinderpsycholoog/psychiater?
Wat is het verschil eigenlijk?
Hehe, kan hoor dat 'ater' bestaat. Ken het alleen nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Heb jaren terug zelf die naam aanhand een latijn woordenboek samengestelt![]()
Er is geen HBO/Uni verschilquote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijven
Dank u.quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HBO/Uni en of je wel of niet meds mag voorschrijven
Ahaa,,ok!quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grofweg:
Psychiater mag medicijnen uitschrijven (zodoende moet je ook geneeskunde doen) en een Psycholoog niet.
Kind- en Jeugdpsycholoog inderdaad
dat is heul geen Brabantsquote:
hehe, die is leuk jaquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Ahaa,,ok!![]()
Kijk je toevallig Two and A Half Men? Daar zit ook in een aantal afleveringen een geweldige kindpsychologe
Het is idd een veranderde vorm van een woord (m/v ofzo).quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, kan hoor dat 'ater' bestaat. Ken het alleen niet
Nope, dat kijk ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
Ahaa,,ok!![]()
Kijk je toevallig Two and A Half Men? Daar zit ook in een aantal afleveringen een geweldige kindpsychologe
Ja, uiteraardquote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al is mijn Bollie uiteraard ook een scheetje!
Hehe, geniaal als Jake gedwongen naar haar toemoet, waar Alan veel voor dokt, en dat Jake en Charlie af hebben gesproken dat hij gaat zeggen dat hij dead people zietquote:
Oke.. Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]![]()
Hehe, denk dat je haar wel grappig en gevat zult vinden.
Tis nu op veronica :pquote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Ik ga het proberen te onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |