Hahahaquote:
Limburgquote:
Daarom praat ik Achterhoeks en Twentsquote:
Verbeterdquote:
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenquote:
quote:
Handig he? Googlequote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Ik HAAT zachte G'squote:
Daarom mag ik jouquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom praat ik Achterhoeks en Twents
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!quote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik HAAT zachte G's
Als je geen goede genen nodig had om een harde te produceren had ik het mezelf aangeleerd
Hehe...quote:Op zondag 28 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om natuurlijk./ Het zou kunnen
Eens.quote:
Don't worry babe, not even a little bit interestedquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik tenminste zeker dat jij mijn vriendje niet af gaat pakken!
Guusjequote:
Ik zag er heul niet uit als een poepjequote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe...
Mata en ik hebben het eigenlijk niet eens over je gehad..ik vond je gewoon als een poepje uitzien op die foto van je waar je staat te dansen en gezichtpaint hebt.
Dat wist ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Materlucis, moeder van het licht.
Ater lucis, ... licht
Hehequote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaJa, ook dat
Maar dan wel de kleine-gekjes!
Je wilt stoute dingen doen met je vriendje?quote:Op zondag 28 november 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
Bah, wat is thuis wonen soms nog behoorlijk irritant.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Alleen kan ik je moeilijk geenvinden als je vrouwelijk inc. zachte g bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |