quote:
Nee, geen zinquote:
Die strakke broek heb ik ook bij Ballroom, dat danst fijnerquote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik juist andersom. Ballroom is gewoonen heeft nog wel iets mannelijks. Die strakke broeken en die overhemden open tot je navel... Never mind
ik kan trillen met mn billenquote:
Mannen zijn echt erger dan vrouwen hequote:
Ik was de inspiratiequote:
Dat weet ik wel zeker...quote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen zijn echt erger dan vrouwen he
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 28 november 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen zijn echt erger dan vrouwen he
Als je met me wilt dansen, zul je wel moetenquote:
Is dit vroeg?quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
Mama die vroeg is gaan koken zodat ik nog kan mee eten vanavond, voor ik naar Utrecht ga
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegetenquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Yuki het volgende:
Mama die vroeg is gaan koken zodat ik nog kan mee eten vanavond, voor ik naar Utrecht ga
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstipquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Aterlucis het volgende:
Spezz, heb je zo lang gewacht met posten zodat jij de nieuwe topic kan openen?
Uur of 8. Half 9. 9 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Hoe laat eten jullie normaal?
Wanna get dirrrrrrrty togetherquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Gisteren at ik echt laat.. Vandaag heb ik vroeg gegeten om 5 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Ach zo !quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Ja, maar dan welquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je met me wilt dansen, zul je wel moeten
voor 19u vind ik ook vroegquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Half 7 's avonds ontbijt ik.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Jezus, das wel heel laatquote:
Spinazie met een gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegeten![]()
zal de komden weken ook niet gaan gebeuren
Oke... Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor 19u vind ik ook vroeghalf 8 is een mooie tijd, DWDD
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki wasquote:
Ja, dat scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki was
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten isquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan welWat dansen we? Dirty dancing?
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzenquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
Ik ben net Jennifer 'Baby' Greyquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebt
[..]
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzen
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Nee. In warme landen wordt over het algemeen een stuk later gegeten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |