Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstipquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Aterlucis het volgende:
Spezz, heb je zo lang gewacht met posten zodat jij de nieuwe topic kan openen?
Uur of 8. Half 9. 9 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Hoe laat eten jullie normaal?
Wanna get dirrrrrrrty togetherquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Gisteren at ik echt laat.. Vandaag heb ik vroeg gegeten om 5 uurquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Ach zo !quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Ja, maar dan welquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je met me wilt dansen, zul je wel moeten
voor 19u vind ik ook vroegquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Half 7 's avonds ontbijt ik.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit vroeg?
Jezus, das wel heel laatquote:
Spinazie met een gehaktbalquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst wat van mn moeder heb gegeten![]()
zal de komden weken ook niet gaan gebeuren
Oke... Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor 19u vind ik ook vroeghalf 8 is een mooie tijd, DWDD
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki wasquote:
Ja, dat scheelt natuurlijk welquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend eigenlijk. Alleen toen ik nog miniYuki was
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten isquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even eten, zoals elk normaal mens rond dit tijdstip
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan welWat dansen we? Dirty dancing?
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzenquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
Ik ben net Jennifer 'Baby' Greyquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jij flink wat ervaring hebt
[..]
hmm, heb nu zin in papat met appelmoes, kroket, berenklauw en flink wat sauzen
mn broertje en schoonzusje zitten elke dag om 18u aan tafelquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe normaal ben jij als je vindt dat de norm 6 uur eten is
quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Dus, ik ga nu even van iets warms en voedzaams genieten
Tot later liefjes![]()
Mwaa,,mannen zijn niet erger. Maar mannen roddelen om het lullen, vrouwen roddelen om zo steun te zoeken, wraak te nemen of whatev.quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
er wordt gewoon over mn billen gesproken![]()
Ik voel me vies nu
Nee. In warme landen wordt over het algemeen een stuk later gegeten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar wereldwijd is rond 6 uur eten toch wel de norm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |