Eierboter, bacon, croissantje, een beker versgeperste sinaasappelsap en een kop koffie?quote:
Het baby'tje op de verpakking was geen aanwijzing?quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ruik helemaal naar baby.nieuwe douchegel en das best wazig om naar een baby te ruiken.
Voortaan maar geen Zwitsal meer kopenquote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ruik helemaal naar baby.nieuwe douchegel en das best wazig om naar een baby te ruiken.
I got a heart!quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef dawg het volgende:
vencotje!
flipsmeisje![]()
sammiegirl.
en rest.
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.quote:Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het baby'tje op de verpakking was geen aanwijzing?
Voortaan even verder kijken voor Dove Men+Carequote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.
Oh, die witte met donkerblauwe dop?quote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.
Geeft niet... ik heb toch geen plannen... schuif ik wel aanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voortaan even verder kijken voor Dove Men+Care
Jij hebt Nivea for men Sweat & Beer?quote:Op zondag 28 november 2010 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik ruik tenminste niet naar een baby
Die is juist goedquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nee bruinachtig. cream oil staat erop.
vind t wel wat hebben.
ik stop geen sok in mijn broek.quote:Op zondag 28 november 2010 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik ruik tenminste niet naar een baby
+1quote:
Veel plezierquote:Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Eten koken en daarna naar Atari Teenage Riot
Euhm, was gister met vriend dagje naar Rotterdam en heb mijn kerstcadeautje al gehad.quote:Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
vertel eens iets leuks dan, vencotje.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, was gister met vriend dagje naar Rotterdam en heb mijn kerstcadeautje al gehad.It was a lovely day.
dat kan toch niet? Een maand voor het kerst is al je kerstkadootje krijgen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, was gister met vriend dagje naar Rotterdam en heb mijn kerstcadeautje al gehad.It was a lovely day.
nu al? van je vriendje?quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik had allang een horloge nodig en we waren nu samen aan het winkelen. Omdat het niet zo goedkoop was, stond hij erop om dit voor kerst te kopen. Al zou het me niet verbazen als hij met kerst nog een kleinigheidje koopt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan toch niet? Een maand voor het kerst is al je kerstkadootje krijgen?
Tis ook niet waar.... PeuRac is gewoon jaloers omdat je die van hem alleen ziet als ie een strakke broek aanheeftquote:Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef Aterlucis het volgende:
*leest TT*
Dat had ik niet van je verwacht Spezz
Zie boven.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
nu al? van je vriendje?was je zo nieuwsgierig?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerder van de vermoeidheid 4 uur slaap
oh dan krijg je met kerst ook nog wel iets. denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie boven.
En indd, van vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |