Eierboter, bacon, croissantje, een beker versgeperste sinaasappelsap en een kop koffie?quote:
Het baby'tje op de verpakking was geen aanwijzing?quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ruik helemaal naar baby.nieuwe douchegel en das best wazig om naar een baby te ruiken.
Voortaan maar geen Zwitsal meer kopenquote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ruik helemaal naar baby.nieuwe douchegel en das best wazig om naar een baby te ruiken.
I got a heart!quote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef dawg het volgende:
vencotje!
flipsmeisje![]()
sammiegirl.
en rest.
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.quote:Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het baby'tje op de verpakking was geen aanwijzing?
Voortaan even verder kijken voor Dove Men+Carequote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.
Oh, die witte met donkerblauwe dop?quote:Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geen zwitsal, das het wazige. een of andere dove.
Geeft niet... ik heb toch geen plannen... schuif ik wel aanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voortaan even verder kijken voor Dove Men+Care
Jij hebt Nivea for men Sweat & Beer?quote:Op zondag 28 november 2010 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ik ruik tenminste niet naar een baby
Die is juist goedquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nee bruinachtig. cream oil staat erop.
vind t wel wat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |