Fijn voor jequote:
Dan is het tijd voor je dagelijkse "Fapfapfap" ?quote:
Maar louter positief zijn, is toch niet echt roddelen? Das goed praten over iemand, die iets te ver weg staat om het te horen.quote:
Enjoyquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga maar even een stukje rijden, zit mezelf op te vreten weer hier...
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Thanks! Kip met witte wijn en kruiden langzaam laten stoven in de oven, groentjes toevoegenquote:
Veel plezierquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het niet omquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar louter positief zijn, is toch niet echt roddelen? Das goed praten over iemand, die iets te ver weg staat om het te horen.
Rij naar elkaar toe?quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Kip met witte wijn en kruiden langzaam laten stoven in de oven, groentjes toevoegen
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.
Evt. maaltijd mag je ook komen bereiden als je dat blijer maakt
Dat is wel een goede oplossing danquote:
Smooth, man. Real smoothquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt berijden dan een auto, ben je welkom.
Evt. maaltijd mag je ook komen bereiden als je dat blijer maakt
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: mag ik mee? Maar ik rijd liever zelf.
Dat is het ookquote:
Naiissssssquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
n...ssssss..?????? ik ben niet zo goed in rare talen
En mee zingen. en schreeuwen en schelden.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan even doorrijden met het volume zo hard dat ik mezelf even niet hoor denken
Jwz, slechte chick. Dat zou ik nooit doen. En Mata denk ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om
hoe weet ik dat het alleen positief was?
Oh ik wil ook wel een Ben & Jerry bestellen. Of een Mick of Dennis of hoe die lekkere vent ook mag hetenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mee zingen. en schreeuwen en schelden.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik kijk nu Tom & Jerry.
Die Jerry is wel gewild he.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu nog een heel avondje voor mezelf
Nou, geniet ervan!quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Afwas ook weer gedaan, nu nog een heel avondje voor mezelf
Lukt wel, wat lichtjes aan, wat lekkers, filmpie, bankhangen. Binnen zitten is met die kou dan wel weer fijn.quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nog een poepie-Brabander met een zachte g
Hi Lotusssquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
Vriendje is helaas op weg naar huis nu
Gelukkig hoef ik de kou niet in! Al wordt het wel weer leeg in bed vanavond...
Ooo dat komt helemaal goed dan!quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lukt wel, wat lichtjes aan, wat lekkers, filmpie, bankhangen. Binnen zitten is met die kou dan wel weer fijn.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben jij in je username de 'M' toevallig vergeten?
Die zijnquote:
Gaat het niet om natuurlijk./ Het zou kunnenquote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jwz, slechte chick. Dat zou ik nooit doen. En Mata denk ik ook niet
Haai!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |