En jij denkt dat het niet erger kwetst dan het iemand toewensen, kanker of de dood, en dan tot viermaal toe, dan het 1 keer gebruiken omdat iedereen boven op me duikt? Waar is je ethische kijk dan gebleven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kanker als versterker is behoorlijk sneu. Kwetst heel erg en voegt helemaal geen niks toe.
En ja, kanker toewensten slaat nergens op, maar wat jij doet, evenmin. En ga nu maar weer bij Remlof huilen.
Oh, die bovenste voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oke, dan niet... Maar er kan ook eentje voor en eentje achter zitten heEn de voorste zit dan wel degelijk bij een gezicht.
Met jou gaat het ook ok?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[generaliseer mode]Alle Russen zijn toch van de maffia![]()
[/generaliseer mode]
Maar goed om te horen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef Bulletslut het volgende:
[..]touchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu zit ik nog met 1 vraag... wat is er mis met Amsterdam?![]()
Kijk je er nu ook zo bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat het niet erger kwetst dan het iemand toewensen, kanker of de dood, en dan tot viermaal toe, dan het 1 keer gebruiken omdat iedereen boven op me duikt? Waar is je ethische kijk dan gebleven?
Oja, ik heb JB er niet bijgehaald, JB is zelf gekomen.
En Rival: Nee, ik heb een zusje.
Ik lul nooit over je bij de buren schat, je bent t niet waardquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij lult genoeg over mij bij de buren.![]()
Ik gun je wat genegenheid. Ben je nu niet blij?
Tyf op, troll.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Kijk je er nu ook zo bij [ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die bovenste voor
Maar dan is het niet echt meer DP
Dat kan alnog, maar dan moet er een derde gewillige meneer gevonden worden voor haar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die bovenste voor
Maar dan is het niet echt meer DP
dus iemand een k*kerlijer noemen, is minder erg dan zeggen.. krijg de k*ker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat het niet erger kwetst dan het iemand toewensen, kanker of de dood, en dan tot viermaal toe, dan het 1 keer gebruiken omdat iedereen boven op me duikt? Waar is je ethische kijk dan gebleven?
Dat had je eerder moeten roepen denk ikquote:
Niks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
touché
maar nu zit ik nog met 1 vraag... wat is er mis met Amsterdam?![]()
Doe aangifte bij de politie voor doodsbedreiging als je er zo mee zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, ik heb JB er niet bijgehaald, JB is zelf gekomen.
En Rival: Nee, ik heb een zusje.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, is het nu nog aan de gang?
zon vermoeden heb ik ook...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten roepen denk ik
Ik heb nergens kankerlijer gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
dus iemand een k*kerlijer noemen, is minder erg dan zeggen.. krijg de k*ker!
je nu je het zegt, wereld van verschil! steek je hand eens in eigen boezem!
War is Hell, but peace is boring!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, is het nu nog aan de gang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |