Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denktquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Met flink wat drank op, moet het lukken.
Zelfs bij jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat best.
Echt.
Die heeft genoeg aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denkt
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geilquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
Nou zal ik dan maar ff buiten de boot vallen!
NEVER NOOIT NIET!
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Hoe weet jij dat nouquote:
Een extra vrouw erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Oke dat weet ik nog niet.quote:
Dan ben jij de gozer die dan flipt zodra die een andere piemel ziet. So everybody can play his part in this comedy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Alleen een andere piemel
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eeeeewh, dick-touching!!! stel je voor, dan ben je opslag homo!!!1
Oh, ben ik daardoor bi gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!
De hond van de buren telt niet he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfs bij mij? Wat bedoel je daar nou weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hen meer overkomen als een stel pubers
Maar goed, A_M is sowieso wel heel erg altijd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een TR geplaatst en Remlof daarna alle doodverwensingen gePMt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van SEX, met Ado.
Ik was de komma vergeten en als je de vraag zag, klopte het gewoon
Ik bedoelde E_M
Ik heb wel Ado van singlesquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga terug naar je hok alsjeblieft, ik ben klaar met jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi. Kom je hier nu moeilijk doen ja?
Ik was speciaal naar singles gekomen
Ben jij Lambik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
MILJAAR! Ik schenk mijn beker te vol!
Kabouter Wesley drinkt het wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bakkes dicht vuile teringlijster!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft genoeg aan mij.![]()
Maar zal het es vragen.
Nee ik heb wel een kop met haar....quote:
Angel zou dat niet erg vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Een naamtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank voor dit recherchewerk, ouwe speurneus.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik beweer niet dat we het hier beter hebben. Ik vraag me gewoon af wat je hier doet als je zoveel te zeiken hebt.
Als ik in een ander land ga wonen ga ik niet zeiken hoe geweldig Nederland is , dat zou debiel zijn , want als het immers waar was zou ik niet verhuizen.
Volg je me nog?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Whehehe nice....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en check je PM-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Remlof is haar vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bakkes dicht vuile teringlijster!
Hij wil een dp'tje met jequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?
O ja, want jij bent Gods gift to womenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hond van de buren telt niet he?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
ik heb geen hulp nodig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spreek voor uzelf nazi-bloem!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kabouter Wesley drinkt het wel op.
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?
In het echt pas 1 keer van dichtbij, en dat was genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?
Auw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van een verbrand bovenbeen!
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ookquote:
quote:
Hey Chai hier ook?quote:
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Laatst nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Dat zou wel kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
want daarna ben je op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.
De waarheid is dat een klein groepje armoedzaaiers hierheen zijn gekomen om hun geluk hier te beproeven.
Het is geen leugen dat je hier met een normaal baantje niks meer overhoud voor enige luxe als je al je maandlasten afbetaald hebt.
Het is zondermeer kut. onweer, kilometerheffing, spoeddebatten, OV chipkaart. Allemaal kutdingen die we in Marokko gellukig (nog) niet hebben.
Maak iemand met een goede baan en strandhuisje uit marokko maar wijs dat hij er beter aan toe is in Nederland als arbeider in de regen.
Ik de laatste tijd niet meerquote:
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zittenquote:
In je mondquote:
Oh okay. Ik dacht al. Waarom begin je ineens tegen mij te tieren?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...
Ieder zijn dingquote:
Je bent onverslaanbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!! maar hiervoor pas ik, hahaha, heb meeeeeeeeeer dan genoeg aan jou!!!! mmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...![]()
En heb mezelf uitgenodigd voor een Duo Penotti feestje, jij komt toch ook?
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.
Ik ben gestopt met een baan waarmee ik 2x zoveel verdiende als nu.
Ben je homo?quote:
ik hoef die naakte vent niet bij me te hebben, niet te zien, niet te ruiken... heb ik echt totaal niks mee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zitten
Maffia?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey Chai hier ook?
Hoe gaat het met je maffia vriendje?
Waarom niet een heel elftal te gelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet er nog een derde piemel bij zijn, en je had al moeite met één extra
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.
Huillie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.
Dat betekent dus dat hij een extra piemel (met bijbehorende kerel er aan vast) uitnodigt he...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Delan het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!!
Integendeel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Delan het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!!
als we het zat zijn is er nog een optie hoor.,....we kunnen altijd nog verhuizen naar marokkoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?
Meer voor de meisjes maar een jongen zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je homo?
Ik dacht altijd dat jij voor meisjes ging
Omdat je met godmiljaar kwam, ging ik er beetje van uit dat je deze (geniale) aflevering ook kendequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht al. Waarom begin je ineens tegen mij te tieren?
Heel niet. Jij had het over gezichten. Maakt niet uit welk gezicht dan he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet er nog een derde piemel bij zijn, en je had al moeite met één extra
Verkapte "ik-wil-die-kar-wel-trekken"-post.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij een extra piemel (met bijbehorende kerel er aan vast) uitnodigt he...
ramptoeristquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Modus het volgende:
De afgelopen 4 topics.! Als je niet beter weet denk je dat je in PUB zit. Da's al maanden zo trouwens en komt niet door die ene van 16.
Er zitten twee piemels in jou, hoe kan er dan één van die twee in de buurt van een gezicht zijn?? (tenzij je de fotograaf bedoeltquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Jij had het over gezichten. Maakt niet uit welk gezicht dan he.
Kanker als versterker is behoorlijk sneu. Kwetst heel erg en voegt helemaal geen niks toe.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.
[generaliseer mode]Alle Russen zijn toch van de maffiaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maffia?
Je moet niet alles geloven hoor.Maar iig, goed.
Ik heb dit keer niet eens wat gezegd en krijg al te horen dat ik alleen goed genoeg ben voor de hond van de buren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.
Mevrouwtje mag schelden, maar krijgt ze een kwinkslagje terug, gaat ze janken.
jij bent echt een kinderachtig kutkind!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.
Nee ik probeer netjes te schelden tegenwoordig daarom gebruik ik Drat en Miljaar!.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je met godmiljaar kwam, ging ik er beetje van uit dat je deze (geniale) aflevering ook kende![]()
Vind je nog steeds lief hoor
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
als we het zat zijn is er nog een optie hoor.,....we kunnen altijd nog verhuizen naar marokko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet wat dp is, hihi, maar zoals in mn postje, geen spelbreker maar ik pas, ik heb meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg aan mata!!! mijn mata in bed!! 9 times!!! jiehaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkapte "ik-wil-die-kar-wel-trekken"-post.
Ik vermaak me prima hier en m,n familie en vrienden hebben het allemaal goed hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?
Ja oke, dan niet... Maar er kan ook eentje voor en eentje achter zitten hequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten twee piemels in jou, hoe kan er dan één van die twee in de buurt van een gezicht zijn?? (tenzij je de fotograaf bedoelt)
Jij lult genoeg over mij bij de buren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dit keer niet eens wat gezegd en krijg al te horen dat ik alleen goed genoeg ben voor de hond van de buren.
Weet niet hoor, maar ben jij dan niet een van de laatsten die dit mag roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |