Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denktquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Met flink wat drank op, moet het lukken.
Zelfs bij jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat best.
Echt.
Die heeft genoeg aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denkt
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geilquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
Nou zal ik dan maar ff buiten de boot vallen!
NEVER NOOIT NIET!
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Hoe weet jij dat nouquote:
Een extra vrouw erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Oke dat weet ik nog niet.quote:
Dan ben jij de gozer die dan flipt zodra die een andere piemel ziet. So everybody can play his part in this comedy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Alleen een andere piemel
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eeeeewh, dick-touching!!! stel je voor, dan ben je opslag homo!!!1
Oh, ben ik daardoor bi gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!
De hond van de buren telt niet he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfs bij mij? Wat bedoel je daar nou weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hen meer overkomen als een stel pubers
Maar goed, A_M is sowieso wel heel erg altijd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een TR geplaatst en Remlof daarna alle doodverwensingen gePMt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van SEX, met Ado.
Ik was de komma vergeten en als je de vraag zag, klopte het gewoon
Ik bedoelde E_M
Ik heb wel Ado van singlesquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga terug naar je hok alsjeblieft, ik ben klaar met jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi. Kom je hier nu moeilijk doen ja?
Ik was speciaal naar singles gekomen
Ben jij Lambik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
MILJAAR! Ik schenk mijn beker te vol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |