quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
mensen, ik ga slapen, ben doodmoetrusten
Truste Murmquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
mensen, ik ga slapen, ben doodmoetrusten
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.quote:
Truste!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Barbusse: Uiteraard![]()
Murm welterusten
Ik ga ook nokken, Detroit's back, dus even wat verloren dagen inhalen
Trusten allen!
Ik geloof dat het op je do to me list staat....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar staat nog op mijn 'to do list'
Die lopen er genoeg rond hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.
En dan nog er één vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.
wat ik alleen niet begrijp...... waarom kom je hier ruziezoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Daarmee heb je mij overtuigd.
Jij moet gewoon gelijk hebben! want he, ik ben immers niet echt intelligent._!
Dat is practisch vragen om een wonder. Godsonmogelijk.quote:
sssstquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het op je do to me list staat....
Nee, ik beweer niet dat we het hier beter hebben. Ik vraag me gewoon af wat je hier doet als je zoveel te zeiken hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Daarmee heb je mij overtuigd.
Jij moet gewoon gelijk hebben! want he, ik ben immers niet echt intelligent._!
Daar zit het hier vol mee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baby vindt piemels wel leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen die ik kenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die lopen er genoeg rond hoor
Oh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar staat nog op mijn 'to do list'
Opgelost dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Baby vindt piemels wel leuk![]()
Ik ook trouwens
Hier? Als in, hier in dit topic of hier op Fok?quote:
Nee hoor, gaat best.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is practisch vragen om een wonder. Godsonmogelijk.
Smaakvolle man, hoest nou?quote:
dit topic alleen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier? Als in, hier in dit topic of hier op Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |