Je hebt in Nederland als armoedzaaier meer te zoeken dan in Marokko.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vraag aan jou dan: waarom wonen er hier zoveel Marokkanen als je het hier niet veel beter hebt?
Jezus , echt intelligent ben je iig niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Bulletslut het volgende:
Ik wil niemand ergens van overtuigen.
Degenen die denken dat je het hier veel beter hebt dan in Marokko mogen dat ongeacht hun zeer zwakke argumenten denken.
Ik weet het ook niet. Eerst werd er gezellig gekletst net als altijd en in eens vliegen er dreigementen over en weer en wenst men elkaar ziekten toe....quote:
aaaah zeg dat dan gelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over volwassen zijn en het integratiedebat natuurlijk!
Het was heftig idd. Maar ook heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Konden jullie beiden dan nog wel lopen??? Damn... respect.
uhu.. jij en iets bah vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat Torero het over twee piemels, twee gaten heeft, dick-touching enzo, vies, bah
ah zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opdrachtje, mocht niet met mezelf spelen
Truste wijffiequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
mensen, ik ga slapen, ben doodmoetrusten
Truste Murmquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
HO, 341.528quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland als armoedzaaier meer te zoeken dan in Marokko.
In Marokko beland je binnen de kortste keren in de goot als je geen geld hebt.
Komt doordat onze zorg en rechtssysteem fucked up is itt die van Nederland.
De rijken hebben het weer veel beter hier, omdat je in Nederland letterlijk kaalgeplukt word door de overheid.
En defineer 'zoveel' eens.
Feiten : 30.000.000 inwoners Marokko en slechts 290.000 in Nederland.
Welterustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
En dat heb je onthouden door deze hele flame-war heen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
aaaah zeg dat dan gelijk!
Ik kreeg tig topics alleen nog mee da jij met rapunzel een toren beklom
trustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
Mwa, ik krijg behoorlijk wat van Wd mee, maar ook van singles en vind dat ik wel recht heb van spreken/oordelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
je mag niks zeggen, aangezien je het niet hebt meegekregen
Jij staat overal voor open...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Hij. Ik vind haast niks bah
mooi zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Hij. Ik vind haast niks bah
Daarmee heb je mij overtuigd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jezus , echt intelligent ben je iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |