..verbeteren impliceert dat mijn tekst niet goed was. En dat was het wel. Verneuk je eigen brouwsels met je onzekerheid.quote:
Wie zaait, zal oogsten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Waarom pest jij haar nuquote:
Jij bent niet 16quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar maar....ik ben er nog...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.quote:
Kaalscheren en door de stad slepen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
ga je nu klikken bij je modjesvriendje van KLB?
*proest*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.
Maar wel een pijnlijke angstige lijdenswegquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kanker is niet per definitie de dood
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!quote:
En een bermbom als toetje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik je niet in bed ga lullen. Maak je niet druk
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaalscheren en door de stad slepen.
Gauw over met die pronte cupjes A hoor.
Niet het soort werk dat je wilt blijven doen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jouw corpsverleden heeft je nooit aan een baan geholpen?
Braaf, ja dat is wel een woord dat bij me pastquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar braaf voor de regering werken je leven lang
En dat is leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
Oh, ik ben de laatste die het iemand zal gunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
O jee, kwaadaardige humor gevonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Ooooeeeeh..... *ril ril ril*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar welquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
Voelt zeker net zo goed als je in het echte leven gepest wordt, je "oudere stoere vrienden" erbij halen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak me gek![]()
kort haar EN kleine tieten
je houdt echt van me Torero!
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.quote:
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.quote:
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!quote:
Heyquote:
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
iemand MET humor (nee geen tumor) zou al stukken beter zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Je mag d'r hebben. Ik ga voor wat lekkerders en leukers enzulks.![]()
gaat me ook te hardquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Iewl bah, oversekste opmerkingen tegen een 16-jarige.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met 1 kogel in het achterhoofd er 5 raken, da's pas knap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doen
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.
Aansteller, weet je hoe lang voor mij alweer! Toch al gauw 40 uur. Arme ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
voor mij 10 dagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
Het paardenmeisje heeft de kern van de zaak bij de ballen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |