Ik ben heul niet gemeen, je bent gewoon gemeen tegen je zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent al net zo gemeen als Babs
Mooiquote:
Wat hij zegt..quote:
Ze vond het heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat dacht je dan bij knuffelmeisje? Dat is qua natuurlijk glijmiddel niet makkelijk aan te vullen hoor...
*auw*
Als ze nou popcorn meebracht....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom je er ook mee bemoeien oudje?
Russischquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
16 mag volgens de wet
[..]
Nee voor Russisch moet je dan toch eerst de borstkas inslaan voor je dat serieus kan nemen
Opdrachtje, mocht niet met mezelf spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst niet dan? waarom niet? omdat je ziek was?
Ja maar ik wil gewoon braaf zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heul niet gemeen, je bent gewoon gemeen tegen je zelf
Konden jullie beiden dan nog wel lopen??? Damn... respect.quote:
Dubbel penetrerenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee piemels, één gat, do the math
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon braaf zijn overkomen
Hoewel ik denk dat Torero het over twee piemels, twee gaten heeft, dick-touching enzo, vies, bahquote:
Duo Penotti.quote:
Over volwassen zijn en het integratiedebat natuurlijk!quote:
je mag niks zeggen, aangezien je het niet hebt meegekregenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar dit was wel wat overdreven.
Nu "the object of our affection" het topic heeft verlaten, moet het even over seks gaan om al die hormonen en agressie even te kanaliserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |