Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ookquote:
quote:
Hey Chai hier ook?quote:
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Laatst nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Dat zou wel kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
want daarna ben je op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.
De waarheid is dat een klein groepje armoedzaaiers hierheen zijn gekomen om hun geluk hier te beproeven.
Het is geen leugen dat je hier met een normaal baantje niks meer overhoud voor enige luxe als je al je maandlasten afbetaald hebt.
Het is zondermeer kut. onweer, kilometerheffing, spoeddebatten, OV chipkaart. Allemaal kutdingen die we in Marokko gellukig (nog) niet hebben.
Maak iemand met een goede baan en strandhuisje uit marokko maar wijs dat hij er beter aan toe is in Nederland als arbeider in de regen.
Ik de laatste tijd niet meerquote:
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zittenquote:
In je mondquote:
Oh okay. Ik dacht al. Waarom begin je ineens tegen mij te tieren?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...
Ieder zijn dingquote:
Je bent onverslaanbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!! maar hiervoor pas ik, hahaha, heb meeeeeeeeeer dan genoeg aan jou!!!! mmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...![]()
En heb mezelf uitgenodigd voor een Duo Penotti feestje, jij komt toch ook?
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.
Ik ben gestopt met een baan waarmee ik 2x zoveel verdiende als nu.
Ben je homo?quote:
ik hoef die naakte vent niet bij me te hebben, niet te zien, niet te ruiken... heb ik echt totaal niks mee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |