Kabouter Wesley drinkt het wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
MILJAAR! Ik schenk mijn beker te vol!
Bakkes dicht vuile teringlijster!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
MILJAAR! Ik schenk mijn beker te vol!
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft genoeg aan mij.![]()
Maar zal het es vragen.
Nee ik heb wel een kop met haar....quote:
Angel zou dat niet erg vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eeeeewh, dick-touching!!! stel je voor, dan ben je opslag homo!!!1
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Een naamtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank voor dit recherchewerk, ouwe speurneus.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik beweer niet dat we het hier beter hebben. Ik vraag me gewoon af wat je hier doet als je zoveel te zeiken hebt.
Als ik in een ander land ga wonen ga ik niet zeiken hoe geweldig Nederland is , dat zou debiel zijn , want als het immers waar was zou ik niet verhuizen.
Volg je me nog?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Whehehe nice....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en check je PM-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Remlof is haar vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bakkes dicht vuile teringlijster!
Hij wil een dp'tje met jequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?
O ja, want jij bent Gods gift to womenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hond van de buren telt niet he?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
ik heb geen hulp nodig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eeeeewh, dick-touching!!! stel je voor, dan ben je opslag homo!!!1
Spreek voor uzelf nazi-bloem!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kabouter Wesley drinkt het wel op.
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?
In het echt pas 1 keer van dichtbij, en dat was genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?
Auw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van een verbrand bovenbeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |