Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Kan altijd beter en altijd slechterEn daar?
Oke. Zo leer je weer eens watquote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het mag wel, tenzij:
Je een garagebedrijf hebt, en het dus professioneel doet.
Je met vloeistoffen bezig bent die het milieu (kunnen) aantasten.
Okee net zoals al eerder werd gezegd, de ene 19 jarige is de andere niet. En niets tegen 19-jarige, als ik een leuke ontmoetquote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zie/Merk jij zoveel verschil tussen 19-jarigen en 21/22-jarigen?
Oh kijk eens aanquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, tot en met 27 dus? Dan nog 19 maanden
SHIT. Grapje. Jij bent uitzonderingquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fuck, dus ik ben volgens jou sinds afgelopen woensdag aan het aftakelen?
Dat zegt ie nu pasquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, nog vergeten te vertellen. Ik ben te herkennen aan m'n rollator
Loop je stage op zondag?quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...
veel te lang uitgeslapen, en voor mijn stage een paar uur ge-gamed met mijn maatje
Pas als jij ook zeker komtquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee net zoals al eerder werd gezegd, de ene 19 jarige is de andere niet. En niets tegen 19-jarige, als ik een leuke ontmoet
[..]
Oh kijk eens aanDan toch maar naar de meet?
[..]
SHIT. Grapje. Jij bent uitzondering
[..]
Dat zegt ie nu pas
Welke game/console?quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...
veel te lang uitgeslapen, en voor mijn stage een paar uur ge-gamed met mijn maatje
11 jaar vind ik inderdaad een te groot verschil ja. maar ja dadelijk kom ik iemand tegen van 18 en die is het helemaal, dan ben ik waarschijnlijk gewoon omquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
18, en ik denk dat de meeste 'mannen' mij manier van doen ook te jong vinden. Ik maak soms behoorlijk domme opmerkingen en ben makkelijk te plagen. Dus
Ik zit thuis op de bank.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
Waar is die sterke man als ik boodschappen heb gedaan?
Sorry, ik was eten..quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
Waar is die sterke man als ik boodschappen heb gedaan?
Lui kreng!quote:
Het is bij een maatjesproject, dus ik kan gewoon zelf weten wanneer ik wil afspreken. In principe is de woensdag vrij geroosterd voor stage, maar zo op zondag is ook wel relaxedquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb mij afgemeld
voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |