Mijn voorkeur bevind zich toch tussen 20 & 35. Maar nogmaals: je zou 'n superleuk iemand buiten je "range" tegenkomen. Laat je 't dan schieten?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Rifoki het volgende:
Ik zeg nooit nooit. Je zou maar een meisje van 17 leren kennen waarmee je een perfecte match bent. Maar het kan niet want 17.
Mijn grootste verschil omlaag was ik 20 zij 16.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef badtripbob het volgende:
Mmm 17 is over een paar maanden wel 6 jaar jonger. Dat klinkt weer als best veel. M'n grootste verschil was zo'n 3-4 jaar of zo. En dat was ik 21 en meisje 24 of 25. ze kwa4 jaarm iig uit 84. Grootste leeftijdverschil naar beneden was 4 jaar met wat ik hier boven zei. maar op je 19e is dat een heel groot verschil ook wel.
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Rifoki het volgende:
Ik zeg nooit nooit. Je zou maar een meisje van 17 leren kennen waarmee je een perfecte match bent. Maar het kan niet want 17.
Ik praat in de kroeg wel eens met meiden, die 17/18 zijn. Maar er zo dus niet uitzienquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.
Ik ben geen ervaringsdeskundige, het was hypotetisch. Op dit moment is 't jongste meisje waar ik mee om ga 16, maar dat is een platonische vriendschap.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn lijstje oudere mannen
16/17-23
18/19-32/33
20-28
Dat staat raar.. Want als je 23 bent en studeert kan je partner ook 23 zijn en al wat jaren werken..quote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.
was ook best n domme keusquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.
Ja, de meiden zien er tegenwoordig inderdaad wat volwassener uit ja. Totdat je met ze praat, dan wordt het wel snel duidelijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik praat in de kroeg wel eens met meiden, die 17/18 zijn. Maar er zo dus niet uitzien
I do agree! Leeftijd zegt niet zo gek veel over iemands persoonlijkheid en ontwikkeling - eigenlijk nagenoeg niets.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook best n domme keus,aar had weinig met leeftijd te maken, ligt echt aan de persoon
sommige mensne van 33 zijn zo onvolwassen als de pest, sommigen van 19 heel volwassen
Inderdaad. Sommigen lijken zelfs andersom op te groeien en worden steeds kinderachtiger...quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I do agree! Leeftijd zegt niet zo gek veel over iemands persoonlijkheid en ontwikkeling - eigenlijk nagenoeg niets.
Die heb je erbij zitten ja, maar zo zijn ze niet allemaalquote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, de meiden zien er tegenwoordig inderdaad wat volwassener uit ja. Totdat je met ze praat, dan wordt het wel snel duidelijk
Ik leg het misschien wat verkeerd uit, maar bedoel dat het meer een combo is van factoren. Jij net studeren, op kamers, net uit huis, vriendengroep van 17-23 ofzo. Toch net wat anders dan je 33-jarige vriend die standaardtijden weg is, andere omgeving, andere mindstate e.d.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat staat raar.. Want als je 23 bent en studeert kan je partner ook 23 zijn en al wat jaren werken..
Ik begreep je wel, maar het stond wat raarquote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik leg het misschien wat verkeerd uit, maar bedoel dat het meer een combo is van factoren. Jij net studeren, op kamers, net uit huis, vriendengroep van 17-23 ofzo. Toch net wat anders dan je 33-jarige vriend die standaardtijden weg is, andere omgeving, andere mindstate e.d.
Je begrijpt me wel Jofunu
Klopt, vind ik ook: Leeftijd hoeft inderdaad niet veel te betekenen. Maar de levensfase waarin je verkeert zegt vaak wel wat. Een 33-jarige met 19 jaar is wat vreemd, maar 38 en 24 zit toch wat meer op eenzelfde niveau zeg maarquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook best n domme keus,aar had weinig met leeftijd te maken, ligt echt aan de persoon
sommige mensne van 33 zijn zo onvolwassen als de pest, sommigen van 19 heel volwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |