Nogsteeds last?quote:
Echt, ik nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik denk eraan tijdens het kakken, dus op de plee: PSV, PSV PSV.
Slaap lekker.
Lekker dan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Ik zal 't Bart zeker zeggen als ik hem spreek.
Zij:
jaa want de vrijdag was er een fuif, en khad veel te veel gedronken en toen hb ik iemand anders gekust, ma k bn toen direct beginne te wenen want k hou echt heel veel van bart en twas echt nie mijn bedoeling.
Ja. Niet zo erg als gister, maar bukken en traplopen is kutquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds last?
Zal ik trouwens de link naar de tattooshop in je pm dumpen? Kun je 't thuis beter bekijken
Het hele verhaal maakt goed duidelijk waar drank goed voor isquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Rifoki het volgende:
Daar drink ik met Bart een pils op als ik 'm weer zie. Zo ga je daar mee om.
quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Ik zal 't Bart zeker zeggen als ik hem spreek.
Zij:
jaa want de vrijdag was er een fuif, en khad veel te veel gedronken en toen hb ik iemand anders gekust, ma k bn toen direct beginne te wenen want k hou echt heel veel van bart en twas echt nie mijn bedoeling.
Ik moest weer even kijken hoe oud. 15 is veel te jong voor mij, daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Bart die uitleg niet okay vind kan ze meteen door naar Singles, hoewel ze voor het gros hier wel wat te jong is, op misschien wat 18 jarige mensen daargelaten.
Gaan we doenquote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Niet zo erg als gister, maar bukken en traplopen is kut
En dat mag
quote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Ja, alles onder de 18 is voor mij al een verboden terrein eigenlijk en ook 18-19 is toch al weer een stuk jonger.
Is Flippiee 18-?quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de uitzondering die de regel bevestigt.
18 is voor mij ook wel goed. 17 kan net maar ligt wel meer aan het meisje in kwestie.quote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Ja, alles onder de 18 is voor mij al een verboden terrein eigenlijk en ook 18-19 is toch al weer een stuk jonger.
18 precies.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de uitzondering die de regel bevestigt.
Reserveer nu een 19-jarige, en over 3 jaar kan het welquote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Reserveerquote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Reserveer nu een 19-jarige, en over 3 jaar kan het wel
Dat kan mits ze gereserveerd is.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, als ik de kans krijg Flippiee te daten laat ik dat weer niet schieten natuurlijk![]()
Hahahaquote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, als ik de kans krijg Flippiee te daten laat ik dat weer niet schieten natuurlijk![]()
Tsjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |