Mafiaspel?quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ha-Ha, Graseter, in your face (maffiaspel)
Issie deaud?quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Voor een piercing ben ik ook naar Rotterdam geweest. En daarnaar terug voor controles/advies.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja true, voor een tattoo maakt het niet uit waar ie zit. als je er je relax voelt.
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor een piercing ben ik ook naar Rotterdam geweest. En daarnaar terug voor controles/advies.
Maar echt super vind ik die shop niet. Dus voor tat zou ik ff verder kijken. Sowieso een waar ik first hand recensie van krijg
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Graseter het volgende:
Naatje geef eens een link naar dat topic.
even teruglezenquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.
Zegt me helemaal nietsquote:
En nu? Ik ben toch niet dood ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
Daar ben ik gisteren langs gelopen, maar echt super zag die er niet uit hoor..quote:
Zit op eendrachtsplein, achter kabouter buttplugquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets![]()
Blue Hawaii of Tattoo Bob.. Maar met die eerste heb ik geen ervaring, broertje gaat daar binnenkort heen geloof ik.. tot die tijd blijf ik bij iemand waar ik eerder geweest ben.. (5x zelfs..)
Je hebt wel verlorenquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
En nu? Ik ben toch niet dood ofzo?
Zelfs ik ken het. Ooit geweest voor info.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit op eendrachtsplein, achter kabouter buttplug
kun je de linkjes even PMen, anders vergeet ik dat weerquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.
Das nog best dichtbij voor mij.. Maar geen goeie indruk van die zaak dus?quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
het is een hele goede shopquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren langs gelopen, maar echt super zag die er niet uit hoor..
Ik dacht even dat je hem kabouter buttplug noemdequote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een herdenkings tattoo ter nagedachtenis van overleden opa en oma sowieso, en als het lukt nog een 2e voor mezelf.. Eerste wordt met een duif, daar hadden m'n grootouders veel mee.. 2e met een Uil.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
jofu wat ging je nou laten zetten? even gemist volgens mij.
Waar 't hart van vol zit..quote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je hem kabouter buttplug noemde
quote:
Heb ik nou gewonnen of verloren?quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
echt, who cares?quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nou gewonnen of verloren?
Ja. Mijn hart zit vol met kabouters die graag buttplugs in hun aars schuivenquote:
Je hebt PM.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kun je de linkjes even PMen, anders vergeet ik dat weer
Dus ik had net zo goed even binnen kunnen stappen.. Ik vond het zo klein dat ik niet veel van de hygiëne verwachtte eigenlijk..quote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is een hele goede shopen ik ben er zelf geweest
Laatste keer een beetje ongeïnteresseerd. Maar verder lijkt t me wel ok. Ik zou alleen eerst ff verder kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nog best dichtbij voor mij.. Maar geen goeie indruk van die zaak dus?
Jawel. Als mijn ideeën vorm krijgen en er misschien een plan komt, ga ik daar ook echt wel heenquote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je het Tattoo/piercing topic niet? Kan je vast nog meer/betere tips krijgen.
Ik kan je tot nu toe alleen Tattoo Bob aanraden.. Zelf geweest, ouders ook, broertje ook.. En je kent het werk.. Die Wolvenkop o.a. en die op m'n pols..quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laatste keer een beetje ongeïnteresseerd. Maar verder lijkt t me wel ok. Ik zou alleen eerst ff verder kijken.
Sowieso wil ik voor een evt tat naar een shop waar iemand is geweest die ik ken, zodat ik werk kan zien en ervaring kan horen
Facebook berichtje van de 15-jarige Belgische ex van mijn evenens 15-jarige en Belgische halfbroertje.quote:ik ken u nie ofzo he,
maar wil je aub tegen bart zeggen dat ik echt van hem houd
want naar mij luistert hem niet meer..
Voor de pijn hoef je het niet te laten, die is echt minimaalquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
Ik durf er geen ;te laten zetten... naast het feit dat mijn ontwerp steeds toch weer anders is....
smakelijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef -Engel- het volgende:
Oja..... ik ga maar ff etentot latersssssssssssss
quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Rifoki het volgende:
Jee wat moet ik nou hiermee.
[..]
Facebook berichtje van de 15-jarige Belgische ex van mijn evenens 15-jarige en Belgische halfbroertje.
Is toch hartverscheurend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |