Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Wie ga je vannacht killen dan? c_a kan niet, want die moet je lynchen...
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?quote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp niet
Ik ga voor 08gnot of Cable! GrasEter en C_A zijn ook maffia...quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
Hallo ik heb mijn rol bekendgemaakt (wat eigenlijk een sneaky rol is want ik mag niet teveel opvallen) maar doordat jullie allemaal te lam waren om goeie hints te zoeken moest ik welquote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
ik post ook inquote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Oh en mijn registratiedatum 5 december is de link naar Sinterklaas bij de moord op PS
Moord op Calex. Word Calex een keer echt door een homo vermoord, maken ze er een hetero kill van
Verderop in het dorp was CaLeX nog volop wakker. En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden. De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest. Na een paar hoogtepunten op een rij moest CaLeX heel even tot zichzelf komen. Hij verontschuldigde zich en liep naar de badkamer, alwaar hij even ging zitten en nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde. CaLeX was niet alleen hetero en immens geil, maar ook nog eens een enorm gevoelsmens. Toen CaLeX weer tot zichzelf gekomen was en opstond om terug te gaan, meende hij ineens een geluid vanachter zijn douchegordijn te horen. H-hallo? stotterde CaLeX. Is is daar iemand? Opeens sprong er iemand van achter het gordijn vandaan boven op CaLeX, en schreeuwde moord en brand. Jij gore maffia! Dood moet je! schreeuwde de dorpeling die woest bovenop CaLeX lag en diens keel dichtkneep. CaLeX kon alleen nog wat smorende geluiden voortbrengen. De dorpeling was op pad met een doel: de mobs moesten dood, en CaLeX was er één! CaLeX schreeuwde en vocht wat hij kon, maar het mocht niet baten. Met blote handen werd CaLeX (psychiater) gewurgd.
[VOH]Joan Franka - Make love, not war
Uit mijn FoBo:
Seksualiteit ik ben heel seksueel
[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2
Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik post ook in
[VOH]Joan Franka - Make love, not war
[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2
quote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Goratj het volgende:
mooie varhalen maar lastige hint, ik kom er niet echt uit. toch denk ik jjh omdat die zich al vrij lang schuil houd en TV brengt zijn egen tegen bewijs wel goed naar voren. hmmmmmmmmmmz
wie zegt dat seksueel een hint isquote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zeker
C_a je bent niet overtuigend genoegquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat seksueel een hint is
Wie zegt dat dat andere hints zijn... als we zo gaan lullenquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat seksueel een hint is
een dorp zegt toch ook dat ie dorp isquote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Beach het volgende:
kusjens vanuit het dodenrijk; maar wat een gedoe, komop je rol vertellen
Dorp heeft niet genoeg stemkracht meerquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killenquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jammerquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.
Ok, maar nu voelt het spel niet afquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killen
hij was anders toch wel gelynchdquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture gewoon echt niet grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, maar nu voelt het spel niet af
ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij was anders toch wel gelynchd
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker wasquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture niet echt grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zoquote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mede SL zijn, maar gaan we een sint versie doen?
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zo
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Geen idee, maar volgens mij is hij tot de 26e (?) wegquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?
Nee geen enkele nacht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoor
Jij hebt de eerste nacht toch een kill gedaan?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen enkele nachtkill gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |