abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88969164

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden.
Dagelijks om 19:00 zal de lynch plaatsvinden en de persoon die de meeste stemmen heeft gekregen, gelynched worden. Om 22:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de
stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Stemmen is verplicht. Als je twee keer niet gestemd hebt, krijg je van ons een PM met de herinnering om te gaan stemmen. Mocht je stem dan een derde keer missen, word je gemodkilled en lig je uit het spel.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen). De overgang van nacht naar dag zal rond 22:00 zijn. De PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 21:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een onschuldige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond). Je wint als alle dorpelingen dood zijn.

Godfather – Jij bent het hoofd van de maffia. Je bent zo goed in je werk, dat je op de crime scène minder hints achterlaat dan je medemaffialeden. Als de rechercheur je onderzoekt, krijgt hij te horen dat je een brave dorpeling bent. Maar als je gelynched of vermoord wordt, is je groep zo in de rouw dat ze die nacht geen moorden kunnen plegen. Je wilt als alle dorpelingen dood zijn.

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Psychopaat – Je werkt alleen en probeert in je eentje het dorp en de maffia uit te moorden en als enige over te blijven. Stuurt elke nacht een kill in. Je wint als je alleen overblijft

Psychiater – Het is jouw doel om de psychopaat te vinden en deze te genezen. Dit kun je door de hints uit zijn/haar moord op te lossen, bovendien kun je om de dag de spelleiders PM’en voor een speciale hint. Als je weet wie de psychopaat is, PM je dit naar de spelleiders. Doe dit pas als je zeker van je zaak bent, want je mogelijkheden om te raden zijn beperkt. Je wint als alle maffia dood zijn.

Forensisch onderzoeker – Je hoort bij het dorp en door je medische achtergrond kun je na de moorden één van de lijken onderzoeken, en hiermee een bijzondere hint verkrijgen over de moord of de moordenaar. PM de spelleiders wel lijk je nader wilt onderzoeken. Je wint als alle maffialeden dood zijn.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia! Je mag tevens niet op je maatjes stemmen met de BM verkiezing.

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Hond - Je krijgt een opdracht die je dient te vervullen in het topic. Als je de opdracht goed uitvoert, krijg je een hint over één van de maffialeden, waarmee je hopelijk het dorp kunt redden van de ondergang! Het verraden van je opdracht aan anderen zal je opdracht doen mislukken. Ook moet je minimaal een aantal posts maken om deze opdracht te voltooien; als je niks post in het topic, mislukt de opdracht sowieso. Je opdracht gaat in om 22.00 en eindigt de dag erop om 22:00. Je hebt dan nog tot de dorpslynch om 19:00 de volgende dag de tijd om je hint op te lossen en, als je wilt, deze te delen met het dorp! Maar let op, wees niet te opvallend want de maffia heeft daarna ook nog tijd om jou om te brengen!

Deelnemerslijst.
1. iBenny Profiel | History | Fotoboek DORPSOUDSTE
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
3. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek DORP
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
5. Beach Profiel | History | Fotoboek DORP
6. Kally Profiel | History | Fotoboek RECHERCHEUR
7.gomi Profiel | History | Fotoboek DORP
8. Liesje1979 Profiel | History | FotoboekFORENSISCH ONDERZOEKER
9. Trevland Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
10. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek DORP
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
12. Zeroku Zeroku | History | Fotoboek HOND
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
14. D. Profiel | History | Fotoboek SPION
15. JJH Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
18. Borisz Profiel | History | Fotoboek DORP
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek PSYCHIATER
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek DORP
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
24. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
25. Bellatrix Profiel | History | Fotoboek DORP
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
27. PS Profiel | History | Fotoboek PSYCHOPAAT

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

PM naar allebei de spelleiders deze ronde (Ladidadida en Tha_Erik):

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 62% gewijzigd door Tha_Erik op 21-11-2010 12:09:06 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88969173
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Oh en nog iets, in je profiel staat je achternaam... die klinkt Braziliaans in de oren :Y
_O-

Dat is spaans :')
pi_88969191
Je weet dat je gewoon kunt klikken op "open nieuw deel" en dat je dan alleen de nummering hoeft aan te passen? ;)
De OP staat er dan al helemaal in en zo :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88969214
Lijstje

Charmed Angel (1) TheVulture
JJH (1) Sheep
TheVulture(4) Cable, charmed_angel, graseter
pi_88969216
edit :P
pi_88969298
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:50 schreef TheVulture het volgende:
edit :P
je OP is niet compleet :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88969327
Belangrijke mededeling aan het dorp

Aangezien dat ik vanavond klaarblijkelijk wordt gelynched (stelletje prutsers :r)

Ik maak hierbij bekend dat ik de nachtwaker ben. Ik heb PS en Calex omgelegd tot nu toe. Geen onverdeeld succes, behalve PS dan.

Doe er als dorp je voordeel mee en richt je pijlen maar op iemand anders!

En ja ik weet dat ik mezelf nu heb ontmaskerd voor de maffia dus mijn rol is vanavond toch uitgespeeld... maar als ik word gelynched is de kans groot dat het spel sowieso al verloren is!

En ie opmerking van C_A over Trevlands aanwijzingen: Heel toevallig dat je dezelfde aanwijzingen had terwijl ik je vrijdagnacht al een PM heb gesturd om te posten... ik vertrouwde het toen al niet heb besloten ze zelf maar te plaatsen.... zo goed heb je zelf dus niet gezocht
pi_88969411
Jaja... nachtwaker.... misschien ben ik wel de nachtwaker ;)
pi_88969434
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Jaja... nachtwaker.... misschien ben ik wel de nachtwaker ;)
Ik heb de PM van Ladi en Erik als bewijs :*
pi_88969466
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb de PM van Ladi en Erik als bewijs :*
ik ook ;)

En die kan je totaal verbouwen die pm _O-
Je bent niet geloofwaardig ;)

Maar goed ik heb even tijd, en ga hints zoeken :* Tot later :W

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 12:00:52 ]
pi_88969550
Jij zegt telkens dat je hints gaat zoeken maar komt met niks aanzetten!
pi_88969595
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
ik ben nu bezig ;)
  zondag 21 november 2010 @ 12:04:43 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88969624
Ja hoi, ik duld geen kritiek op de moordverhaaltjes :(. Klaarblijkelijk kijken jullie naar de verkeerde dingen :6 .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88969713
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik duld geen kritiek op de moordverhaaltjes :(. Klaarblijkelijk kijken jullie naar de verkeerde dingen :6 .
Ik ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke aanwijzingen :*
pi_88969741
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke aanwijzingen :*
ik ook _O-

Erik is wel een hele goede schrijver ;) Dus de hints zijn moeilijk te zoeken ;)
pi_88969865
Eerst even mijn hond uitlaten :') Die kijkt me heeeeel zielig aan _O-
  zondag 21 november 2010 @ 12:11:57 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88969874
OP is trouwens gecompleteerd en geüpdated.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 12:16:56 #18
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88970021
Dat kan helemaal niet ik weet wie de nachtwaker is en jullie zijn het niet. Ik vertrouw jullie beiden niet. :{

vote ##TheVulture

TheVulture(5) Cable, charmed_angel, graseter, Sheep
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_88970036
Het was zaterdagavond, de favoriete dag van de week van Beach. Hij trakteerde zichzelf op een heerlijk avondje onder de zonnebank (2) , zoals hij elke week deed. Straks zou hij nog even lekker gaan douchen, een maskertje nemen en dan heerlijk in bed gaan liggen. Beach had zijn oordopjes in en zijn favoriete cd (1) keihard aan staan, zodat het door de hele kamer nog te horen was. Zachtjes in zichzelf meezingend merkte Beach niet dat de deur van zijn zonnebankkamer ineens openging, en er iemand binnenkwam. Beach begon harder te zingen en het duurde slechts een paar minuten voor hij als een malle mee aan het bulderen was. Jasses! dacht de indringer, terwijl hij zijn vingers in zijn oren deed. Wat een intense grafherrie (3) ! Hoe kan een mens naar dit agressieopwekkende stemmetje luisteren?! Maar eigenlijk kwam al het geluid de mob maar al te goed uit. Want zonder dat Beach ook maar iets merkte, maakte de mob een paar stevige klemmen vast aan de buitenkant van de zonnebank, en sneakte, nadat hij de temperatuur van de zonnebank op de hoogste stand had gezet, even snel als hij gekomen was, de kamer weer uit. Zijn plan was fantastisch; het werk zou vanzelf gebeuren. Dat gebeurde ook; na een paar minuten vond Beach het toch wel erg warm worden en wilde hij de temperatuur controleren. Maar hoe Beach ook wrikte of duwde, hij kreeg de zonnebank niet open. Steeds warmer werd het, en met de temperatuur (2) steeg ook de paniek bij Beach. Beach schreeuwde om hulp, maar hij wist dat niemand hem kon horen. Beach (dorpsbewoner) werd geroosterd als een tosti.

1. favoriete cd, cd is muziek, Vulture heeft in zijn postgeschiedenis veel muziek staan, 3FM etc.
2. zonnebank, temperatuur = warm/zon, doet me denken aan: Robinson Crusoë. Dat heeft Vulture in zijn signature staan.
3. Grafherrie ligt eraan wat voor rockmuziek, maar heet meeste word altijd vergeleken met grafherri. In zijn fobo bij spuisels staat dat hij een rocker is ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 12:17:32 ]
pi_88970069
zo even hond uitlaten en dan nar hints zoeken van de andere moorden, ivm de lynch morgen :)
pi_88970511
Als ik zelfs na het bekendmaken van mijn rol nog gelynched wordt door het dorp dan verdienen we het ook niet om te winnen... ik zou als nachtwaker onopvallend moeten acteren maar jullie lamlendigheid was echt zo verschrikkelijk dat ik zelf maar in actie ben gekomen
pi_88970530
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het was zaterdagavond, de favoriete dag van de week van Beach. Hij trakteerde zichzelf op een heerlijk avondje onder de zonnebank (2) , zoals hij elke week deed. Straks zou hij nog even lekker gaan douchen, een maskertje nemen en dan heerlijk in bed gaan liggen. Beach had zijn oordopjes in en zijn favoriete cd (1) keihard aan staan, zodat het door de hele kamer nog te horen was. Zachtjes in zichzelf meezingend merkte Beach niet dat de deur van zijn zonnebankkamer ineens openging, en er iemand binnenkwam. Beach begon harder te zingen en het duurde slechts een paar minuten voor hij als een malle mee aan het bulderen was. Jasses! dacht de indringer, terwijl hij zijn vingers in zijn oren deed. Wat een intense grafherrie (3) ! Hoe kan een mens naar dit agressieopwekkende stemmetje luisteren?! Maar eigenlijk kwam al het geluid de mob maar al te goed uit. Want zonder dat Beach ook maar iets merkte, maakte de mob een paar stevige klemmen vast aan de buitenkant van de zonnebank, en sneakte, nadat hij de temperatuur van de zonnebank op de hoogste stand had gezet, even snel als hij gekomen was, de kamer weer uit. Zijn plan was fantastisch; het werk zou vanzelf gebeuren. Dat gebeurde ook; na een paar minuten vond Beach het toch wel erg warm worden en wilde hij de temperatuur controleren. Maar hoe Beach ook wrikte of duwde, hij kreeg de zonnebank niet open. Steeds warmer werd het, en met de temperatuur (2) steeg ook de paniek bij Beach. Beach schreeuwde om hulp, maar hij wist dat niemand hem kon horen. Beach (dorpsbewoner) werd geroosterd als een tosti.

1. favoriete cd, cd is muziek, Vulture heeft in zijn postgeschiedenis veel muziek staan, 3FM etc.
2. zonnebank, temperatuur = warm/zon, doet me denken aan: Robinson Crusoë. Dat heeft Vulture in zijn signature staan.
3. Grafherrie ligt eraan wat voor rockmuziek, maar heet meeste word altijd vergeleken met grafherri. In zijn fobo bij spuisels staat dat hij een rocker is ;)

Je kunt beter zoeken bij de moorden op PS en Calex... die heb ik namelijk wél gepleegd als nachtwaker.
pi_88970557
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je kunt beter zoeken bij de moorden op PS en Calex... die heb ik namelijk wél gepleegd als nachtwaker.
jij bent de nachtwaker helemaal niet _O-

Ik heb via pm vernomen wie wel de nachtwaker is ;)
pi_88970596
quote:
18s.gif Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat kan helemaal niet ik weet wie de nachtwaker is en jullie zijn het niet. Ik vertrouw jullie beiden niet. :{

vote ##TheVulture

quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jij bent de nachtwaker helemaal niet _O-

Ik heb via pm vernomen wie wel de nachtwaker is ;)
Spelleiding, mag ik de PM posten? Mijn handen jeuken nu namelijk :')
pi_88970641
Nee lekker makkelijk _O- laten wel allemaal onze pm posten :')
pi_88970689
Ach zoek het ook maar uit ook :')

Ik haal vanavond mijn gelijk wel... het spel is dan toch afgelopen denk ik... ik heb zo'n vermoeden dat na mijn lynch de maffia veruit in de meerderheid is om het hele dorp uit te moorden
pi_88970718
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach zoek het ook maar uit ook :')

Ik haal vanavond mijn gelijk wel... het spel is dan toch afgelopen denk ik... ik heb zo'n vermoeden dat na mijn lynch de maffia veruit in de meerderheid is om het hele dorp uit te moorden
Of niet ;)

Jij bent Maffia, dus als jij dood ben, hoeveel moorden mag de maffia dan nog doen? Eentje minder?
Dan hebben wij als dorp toch nog een redelijke kans om te winnen :?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 12:39:43 ]
  zondag 21 november 2010 @ 12:39:53 #28
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88970738
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

[..]

Spelleiding, mag ik de PM posten? Mijn handen jeuken nu namelijk :')
Nee. Smeer er maar een zalfje op tegen de jeuk.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88970804
Erik jij hebt zeker die moord op Kally geschreven _O- Damn wat zijn die hints moeilijk te vinden :D
pi_88970824
Ik laat het even rusten, en kijk laat in de middag nog wel even :)
  zondag 21 november 2010 @ 12:44:18 #31
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88970888
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Erik jij hebt zeker die moord op Kally geschreven _O- Damn wat zijn die hints moeilijk te vinden :D
Nope.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88970928
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nope.
Dat had ik echt gedacht :D
Naja Ladi is inmiddels natuurlijk een erg ervaren schrijfter geworden ;)

Ik ga even Fable spelen :W Tot laat in de middag :*
pi_88971897
We zijn verloren -O-
  zondag 21 november 2010 @ 13:19:50 #34
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88971995
CaLeX is trouwens helemaal hetero doodgeschreven voor de verandering, maar niemand is enthousiast! Volgende keer maar weer een homo-erotische moord voor Cal :Y
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 21 november 2010 @ 13:22:49 #35
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88972094
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gister met hints aanzetten, maar die vond jij "te opzichtig". Als jij de NW bent, wat er wel op lijkt, kies ik er toch voor om op JJH te stemmen. Gewoon als proteststem.

#vote JJH

JJH (1) naatje
want:
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb denk ik wat hints naar JJH gevonden:

kattekwaad -> allemaal katten in zijn fobo
uit de zee verderop gevist. -> gepost in Het grote vissers topic.
Hij voelde zich sterker dan ooit -> gepost in Groot en sterk. Wat kan je ermee doen?

Ik kijk nog verder maar vote al vast :)

JJH (1) Sheep
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_88972236
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik kwam gister met hints aanzetten, maar die vond jij "te opzichtig". Als jij de NW bent, wat er wel op lijkt, kies ik er toch voor om op JJH te stemmen. Gewoon als proteststem.

#vote JJH

JJH (1) naatje
want:

[..]

Ik doe wel mee, en vraag elke andere dorp om dit ook maar te doen anders hebben we geen meerderheid tov de maffia. Als ze het goed spelen hebben ze al het overwicht dus er valt nix anders te proberen. Sheep als je nou ook ff stem terugverandert..

## Vote JJH

JJH (2) naatje, Stijn
  zondag 21 november 2010 @ 13:38:58 #37
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88972605
Gestemd:
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek

5 mensen te gaan dus.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_88973210
Ja ja, rustig aan. Ik heb nog vijf uur om te stemmen heur. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 14:11:41 #39
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88973703
Wat de fack, die hints zijn echt te irritant :') Kunnen jullie er de volgende keer niet weer een tuinslang in verwerken :') Dan heb ik ten minste iets om op terug te grijpen...
pi_88975668
Pff, ik weet het niet meer, de hints die c_a aan TV koppelde, zouden ook naar 08gnot kunnen verwijzen. (Muziek, heavy metal zouden inderdaad prima kunnen verwijzen naar grafherrie, zie fobo 08gnot)

Daarentegen hebben de hints van TV wel naar een aantal onschuldige lynches geleid en heb ik eigenlijk weinig concrete hints richting c_a gevonden, dus voor nu:

##Vote TheVulture
TheVulture (6) Cable, charmed_angel, graseter, Sheep, IJsdraakje
JJH (2) naatje, Stijn

Misschien dat 'ie nog verandert, want ik vind het geenszins overtuigend, maar ik moet nu eerst aan m'n huiswerk. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door IJsdraakje op 21-11-2010 15:16:01 (Ik faal. :() ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 15:14:43 #41
163094 Ladidadida
pi_88975809
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:

Misschien dat 'ie nog veranderd, want ik vind het geenszins overtuigend, maar ik moet nu eerst aan m'n huiswerk. :')
:o :o :o :o :o
pi_88975836
Godver. Dat gebeurt me eens per jaar ofzo. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 15:17:00 #43
163094 Ladidadida
pi_88975896
Studierichting Taalwetenschap/Nederlands

:'(
pi_88975938
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:17 schreef Ladidadida het volgende:
Studierichting Taalwetenschap/Nederlands

:'(
Ik weet het. :'(

Er valt geen excuus voor te verzinnen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_88977857
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wat de fack, die hints zijn echt te irritant :') Kunnen jullie er de volgende keer niet weer een tuinslang in verwerken :') Dan heb ik ten minste iets om op terug te grijpen...
ranzige gedachte's :D
Redacted
  zondag 21 november 2010 @ 16:37:06 #46
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88978766
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ranzige gedachte's :D
:')
pi_88978953
Ik ga met de stem voor JJH mee, da's denk ik nog de enige kans die ik heb om vannacht nog een nachtwachterskill te kunnen doen

##Unvote Charmed_Angel

Vote ## JJH

JJH (3) naatje, Stijn, TV

Ik zal zometeen even mijn eigen kills proberen te ontrafelen als definitief bewijs :D Hopelijk zie ik de hints daar wel in :')
pi_88979275
Moord op PS

Je moet het ijzer smeden zolang het heet is, dacht deze dorpsbewoonster bij zichzelf. De afgelopen executie was een schok en vooral erg naar om aan te moeten zien. Zo kan het niet langer, dacht ze terwijl ze de kluis opende waar een bijna ongebruikt geweer in lag. Ze dacht terug aan het heerlijk avondje waarop ze het geweer gekregen had. Sinterklaasavond en het had gesneeuwd, wel twee meter. Oh, niet vergeten om een skivakantie te boeken! Ze schreef het met een potlood in op een vel papier. De nacht was koud en ze stapte flink door om zo het slachtoffer te kunnen onderscheppen op de hoek bij de snackbar en de geldautomaat. Daar stond hij, in een veel te korte broek, bij de pinautomaat om 450 euro te pinnen. Ze schroefde de demper op het geweer, legde aan en PIEF PAF POEF. Ze draaide zich om en neuriede zachtjes de melodie een Bob Marleynummer. Drie schoten in de rug van Puntenslijpsel (psychopaat) en hij stierf ter plekke.

[SC] #4 - t Was als de eerste keer

PVV Fractie-Gate [Deel 20]Waar Sharpe de kuierlatten heeft genomen
Zwitserland 2011

[VOH]Lenny, de reggae'er!

Hattrick (als in 3 rake schoten) #446: Waar het saaie tussenseizoen is begonnen
  zondag 21 november 2010 @ 17:00:07 #49
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88979632
Wie ga je vannacht killen dan? c_a kan niet, want die moet je lynchen...
pi_88979730
Oh en mijn registratiedatum 5 december is de link naar Sinterklaas bij de moord op PS :Y

Moord op Calex. Word Calex een keer echt door een homo vermoord, maken ze er een hetero kill van :D

Verderop in het dorp was CaLeX nog volop wakker. En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden. De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest. Na een paar hoogtepunten op een rij moest CaLeX heel even tot zichzelf komen. Hij verontschuldigde zich en liep naar de badkamer, alwaar hij even ging zitten en nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde. CaLeX was niet alleen hetero en immens geil, maar ook nog eens een enorm gevoelsmens. Toen CaLeX weer tot zichzelf gekomen was en opstond om terug te gaan, meende hij ineens een geluid vanachter zijn douchegordijn te horen. H-hallo? stotterde CaLeX. Is is daar iemand? Opeens sprong er iemand van achter het gordijn vandaan boven op CaLeX, en schreeuwde moord en brand. Jij gore maffia! Dood moet je! schreeuwde de dorpeling die woest bovenop CaLeX lag en diens keel dichtkneep. CaLeX kon alleen nog wat smorende geluiden voortbrengen. De dorpeling was op pad met een doel: de mobs moesten dood, en CaLeX was er één! CaLeX schreeuwde en vocht wat hij kon, maar het mocht niet baten. Met blote handen werd CaLeX (psychiater) gewurgd.

[VOH]Joan Franka - Make love, not war

Uit mijn FoBo:
Seksualiteit ik ben heel seksueel

[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2
pi_88979743
quote:
11s.gif Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Wie ga je vannacht killen dan? c_a kan niet, want die moet je lynchen...
Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp niet :r
pi_88979799
Nou meer kan ik echt niet doen hoor... en als jullie niet willen luisteren dan is het spel om 7 uur al klaar ben ik bang!
  zondag 21 november 2010 @ 17:05:37 #53
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88979809
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp niet :r
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
pi_88979847
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
Ik ga voor 08gnot of Cable! GrasEter en C_A zijn ook maffia...

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 21-11-2010 17:13:17 ]
pi_88979893
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hallo ik heb mijn rol bekendgemaakt (wat eigenlijk een sneaky rol is want ik mag niet teveel opvallen) maar doordat jullie allemaal te lam waren om goeie hints te zoeken moest ik wel :r

En ik heb mijn eigen moorden op Calex en PS verklaard...
pi_88980922
Dwz iedereen die stemt op TV is maffia. Hij geeft zijn eigen hints opgelost en dat is 100% duidelijk.
pi_88981278
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Oh en mijn registratiedatum 5 december is de link naar Sinterklaas bij de moord op PS :Y

Moord op Calex. Word Calex een keer echt door een homo vermoord, maken ze er een hetero kill van :D

Verderop in het dorp was CaLeX nog volop wakker. En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden. De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest. Na een paar hoogtepunten op een rij moest CaLeX heel even tot zichzelf komen. Hij verontschuldigde zich en liep naar de badkamer, alwaar hij even ging zitten en nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde. CaLeX was niet alleen hetero en immens geil, maar ook nog eens een enorm gevoelsmens. Toen CaLeX weer tot zichzelf gekomen was en opstond om terug te gaan, meende hij ineens een geluid vanachter zijn douchegordijn te horen. H-hallo? stotterde CaLeX. Is is daar iemand? Opeens sprong er iemand van achter het gordijn vandaan boven op CaLeX, en schreeuwde moord en brand. Jij gore maffia! Dood moet je! schreeuwde de dorpeling die woest bovenop CaLeX lag en diens keel dichtkneep. CaLeX kon alleen nog wat smorende geluiden voortbrengen. De dorpeling was op pad met een doel: de mobs moesten dood, en CaLeX was er één! CaLeX schreeuwde en vocht wat hij kon, maar het mocht niet baten. Met blote handen werd CaLeX (psychiater) gewurgd.

Uit mijn FoBo:
Seksualiteit ik ben heel seksueel

ik post ook in

zondag 21 november 2010 @ 17:56:03 #58
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_88981287
mooie varhalen maar lastige hint, ik kom er niet echt uit. toch denk ik jjh omdat die zich al vrij lang schuil houd en TV brengt zijn egen tegen bewijs wel goed naar voren. hmmmmmmmmmmz
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
pi_88981399
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik post ook in

Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zeker :r
pi_88981403
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Goratj het volgende:
mooie varhalen maar lastige hint, ik kom er niet echt uit. toch denk ik jjh omdat die zich al vrij lang schuil houd en TV brengt zijn egen tegen bewijs wel goed naar voren. hmmmmmmmmmmz
^O^
pi_88981468
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zeker :r
wie zegt dat seksueel een hint is :')
pi_88981511
quote:
Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

C_a je bent niet overtuigend genoeg ;)
pi_88981527
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat andere hints zijn... als we zo gaan lullen :')

Anyway ik ben weg... ik heb mijn volgende kill aan de SL doorgegeven mocht het nog nodig zijn... en anders zullen je zien dat ik gelijk had om 19.00 uur

:W
  zondag 21 november 2010 @ 18:15:44 #64
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_88981828
## JJH

JJH (4) naatje, Stijn, TV, Goratj
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
  zondag 21 november 2010 @ 18:19:23 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88981941
40 minuten nog. SPANNEND!!!!

* Tha_Erik onderbroek verschoont.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 18:20:30 #66
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88981971
Ik wilde net zeggen, zijn jullie nagels er ook al aan :')
pi_88982650
kusjens vanuit het dodenrijk; maar wat een gedoe, komop je rol vertellen -O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 21 november 2010 @ 18:44:52 #68
163094 Ladidadida
pi_88982661
Een rol claimen mag best :)
pi_88982753

er moeten er nog 3 stemmen ;)
  zondag 21 november 2010 @ 18:55:12 #70
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983010
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Beach het volgende:
kusjens vanuit het dodenrijk; maar wat een gedoe, komop je rol vertellen -O-
een dorp zegt toch ook dat ie dorp is
pi_88983018
vast en zeker ook een modkill???
  zondag 21 november 2010 @ 18:57:45 #72
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88983083
##TheVulture

TheVulture (6) Cable, charmed_angel, graseter, Sheep, IJsdraakje, JJH
JJH (4) naatje, Stijn, TV, Goratj

Ik kom even laf met de meerderheid meestemmen, anders ben ik weg. Morgen ben ik thuis dus meer actie van mij. ^O^
pi_88983104
Jammer...
Gefeliciteerd maffia...
  zondag 21 november 2010 @ 18:59:53 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983147

Dag 4

Weer waren er 24 uur voorbij gegaan. Steeds meer lijken te begraven, steeds minder mensen om die zwarte taak uit te voeren. Sommige dorpelingen voelen zich in de steek gelaten. Zo ook TheVulture. Keer op keer liep hij de verslagen van de moorden langs, om zo te zoeken naar de schijnbaar onvindbare hints, maar steeds wanneer hij iets vond geloofde niemand hem. "Ik zeg het je! De maffia houdt zich gewoon keihard schuil onder jullie neuzen!" probeerde hij mensen te overtuigen. Maar het mocht niet baten, een nieuwe executie stond voor de deur en die liet zich niet uitstellen. Dorpsbewoners waren niet overtuigd van zijn bewijs, en brachten naar voren dat zijn resultaten in het verleden geen goede resultaten geweest waren. Het werd besloten, ThVulture zou moeten sterven, want niemand die onschuldig is kan zo veel onzin verkopen en er mee wegkomen.

Zoals elke terdoodveroordeelde kreeg ook TheVulture de mogelijkheid om zelf een galgenmaal samen te stellen. Hij mocht uit alles kiezen over de hele wereld. Aanvankelijk wilde hij gewoon kip met friet/patat en appelmoes, maar als het toch zijn laatste maal zou worden, mocht het ook wel iets speciaals zijn.
Hij bestelde daarom een man. Een gespierde, stoere lichtbehaarde (maar absoluut niet te veel van dat), intellectuele, lichtgeoogde, donkerharige, lange adonis. Zijn naam was Bob. TheVulture dacht heerlijk van dit snoepje te kunnen snoepen en alles ging volgens plan. In zijn cel werd een laken opgehangen zodat de schijn van privacy compleet was. Aan een tafeltje met een kaarsje zaten ze tegenover elkaar, met de voeten onder de tafel elkaars edele delen te beroeren. TheVulture vergat bijna dat hij ter dood veroordeeld was en waande zich de prins uit Duizend-en-een-Nicht, of Hans van Hans en Mietje, of de wolf uit Pootkapje.
De kleren gingen uit en toen Bobs onderbroekje naar beneden ging zei TheVulture in een poging grappig te zijn "Hé, is dat een staaf dynamiet, of ben je gewoon blij me te zien." Bob lachte verlegen en zei "Mijn naam is niet Bob, maar Bomb. En ja, dat is dyna-"
*KLABOEM!*
Als een ware Rorschachtest stond TheVulture (nachtwaker) afgebeeld op het opgehangen laken.

-----------------------------

Op hetzelfde moment in het stamcafé "De slinkse sexpoes" zat een groep in zwarte kleding mensen te genieten van een ijskoud biertje. Ze schrokken licht op toen ze in de verte de knal van de ontploffing hoorden maar barstten daarna in lachen uit.
Goratj (Godfather) stond op en zei "Heren, dames, we hebben overwonnen! Goed werk geleverd, schone burgemeesteres charmed_angel (maffia). Ook jij mooi gedaan, IJsdraakje (maffia). En op jullie drink ik er ook een Sheepcidus (maffia) en Naatje_1 (maffia). Om natuurlijk niet te vergeten, cablegunmaster (maffia). We waren één familie, we zijn één familie en we blijven één familie!"

Luid gejuich en deze echode nog dagenlang door het uitgestorven dorp heen. De overlevenden weggevlucht, want tegen een meerderheid van maffialeden kan je niet opboxen. Tegen een overvloed aan moorden is niemand opgewassen.

Tot in een volgend dorp. Tot de volgende moord. Het was een waar genoegen.

*EINDE*
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:00:53 #75
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88983185
hihi
Radio Soulwax!
pi_88983187
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
  zondag 21 november 2010 @ 19:00:58 #77
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983190
YES YES YES YES
  zondag 21 november 2010 @ 19:01:17 #78
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983201
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Dorp heeft niet genoeg stemkracht meer
  zondag 21 november 2010 @ 19:01:31 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983204
quote:
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88983207
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef StijnDa het volgende:
Jammer...
Gefeliciteerd maffia...
pi_88983211
quote:
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killen :')
pi_88983226
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.
Ow jammer -O-

Had het graag helemaal uit willen spelen ;(
pi_88983236
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killen :')
Ok, maar nu voelt het spel niet af
pi_88983238
Nouja, gefeliciteerd mafia ;(
pi_88983245
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture niet echt grappig was :')
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
  zondag 21 november 2010 @ 19:03:15 #86
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983260
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture gewoon echt niet grappig was :')
hij was anders toch wel gelynchd :')
pi_88983277
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok, maar nu voelt het spel niet af
Kan ik me voorstellen :)

Het is voor mij in ieder geval het kortste maffia spel dat ik mee gespeeld heb :o
  zondag 21 november 2010 @ 19:03:47 #88
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983278
Ik wil wel mede SL zijn, maar gaan we een sint versie doen?
pi_88983297
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hij was anders toch wel gelynchd :')
ongetwijfeld..
pi_88983299
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture niet echt grappig was :')
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was _O-
pi_88983315
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mede SL zijn, maar gaan we een sint versie doen?
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zo
  zondag 21 november 2010 @ 19:05:16 #92
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983328
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zo
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?
pi_88983329
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was _O-
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoor ;)
Jij hebt de eerste nacht toch een kill gedaan?
pi_88983331
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.
pi_88983338
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?
Geen idee, maar volgens mij is hij tot de 26e (?) weg
  zondag 21 november 2010 @ 19:06:12 #96
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88983354
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee geen enkele nacht. :P
Radio Soulwax!
  zondag 21 november 2010 @ 19:06:32 #97
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983363
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nee geen enkele nacht. :P
pi_88983374
Eindelijk, een spel waarbij ik niet de pijp uitging. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_88983378
quote:

[..]

Ik heb geen enkele nachtkill gedaan _O-
  zondag 21 november 2010 @ 19:07:13 #100
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983385
Ik moet wel zeggen dat het teringirritante hints waren, ik kon ze van mijn eigen stukje niet oplossen :')
  zondag 21 november 2010 @ 19:07:41 #101
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983395
Ik heb overigens gomi en Kally vermoord
pi_88983405
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.
hij raakte een beetje te gefrustreerd en het leek wel of het levendmaffia was _O-

En ik zat rustig tussen door Fable 3 te spelen :D
pi_88983407
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele nachtkill gedaan _O-
Ow ik was compleet overtuigd dat jij in de eerste nacht iemand gekilld had :@

Maar zat dus wel goed met mijn verdenking ;)
pi_88983416
Maar eindelijk maffia een keer gewonnen *G*
pi_88983426
Als we de sintversie doen, dan doe ik mee.

Anders sla ik een keer over :9
pi_88983431
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het teringirritante hints waren, ik kon ze van mijn eigen stukje niet oplossen :')
Maar dat is vaak zo hoor, had ik ook toen ik maffia was... begreep de hints naar mezelf niet :')
pi_88983438
feli maffia
  zondag 21 november 2010 @ 19:09:09 #108
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88983445
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ook niet, al gok ik dat grafherrie op Justin Bieber sloeg. :D

Sorry Beach :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_88983452
Maar Spelleiding, ik ben wel erg beneiuwd naar de hints ook :D

Ik kon zelfs de hints van mijn eigen maffia niet vinden :')
  zondag 21 november 2010 @ 19:10:27 #110
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88983493
Ik dacht dat JJH nachtwaker was daarom had ik die hints naar hem gezocht. :')
Radio Soulwax!
  zondag 21 november 2010 @ 19:10:41 #111
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983495
quote:
Mag ik even gokken wat de hints zijn:

Kally, nacht 3: "toen hij nog een klein menneke was," in mijn sig staat "Hier schreef ynuhh het volgende: Die jongen is al zó volwassen. Thumbs up voor hem."

en gomi, nacht 1: "Een duo mag nooit gescheiden zijn!" ik post in singles

Maar verderest heb ik echt geen idee, hulde daarvoor (deze hoef je uiteraard niet te beantwoorden, maar mag wel)
en ladi pmde terug dat dat niet zo was...
pi_88983501
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb overigens gomi en Kally vermoord
-O-
  zondag 21 november 2010 @ 19:11:10 #113
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88983511
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef gomi het volgende:

[..]

-O-
niets persoonlijks :*
pi_88983541
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maar hij heeft z'n ruiten ingegooid door na 2 eigen hints te vragen om een dubbele lynch en vervolgens worden er 2 dorpelingen gelyncht.
Tja, dan moet je behoorlijk overtuigend kunnen zijn om anderen mee te krijgen, en daar schortte het blijkbaar(?) aan...
  zondag 21 november 2010 @ 19:12:28 #115
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88983553
Haha
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88983560
Dag Burgemeester!

Met trots presenteer ik u deze twee bodyguards, 08gnoT. (met de punt) en StijnDa! Deze bodyguards zullen u 's nachts beschermen zolang zij zelf in leven zijn, al zijn ze machteloos wanneer het een lynch betreft.

Veel geluk!

SL's.

Dat waren mijn bodyguards O+
  zondag 21 november 2010 @ 19:14:05 #117
163094 Ladidadida
pi_88983592
De oplossingen van de hints komen er zo aan!
  zondag 21 november 2010 @ 19:14:48 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983617
Hier zijn de hints van mijn geschreven moorden.

Nacht 1
Sheep op iBenny
quote:
Na het feest zat hij heerlijk te poepen op de WC, in zijn rokkostuum zag hij eruit als een echte heer. Bij de feestelijkheden had hij zich vreselijk volgevreten. Wat er in gaat, moet er ook weer uit, dacht hij en om de tijd te verdrijven had hij Oorlog en Vrede meegenomen, en ook wat Donald Ducks. Midden in zijn luchtvervuiling hoorde hij het geluid van brekend glas. Het deed hem denken aan een slechte film, maar dan zonder lekkere wijven. Hij schrok zich een hoedje toen de dichte toiletdeur opengetrokken werd en er een duister figuur voor hem stond. iBenny schrikt maar gooit m nog een boek toe als verdediging. De duistere figuur lacht alleen maar en pakt een doosje lucifers. Langzaam loopt hij weg en strijkt er één af. De vonk zet de scheetstank in lichterlaaie en met enorme explosie knalt het arme lichaam van iBenny (dorpsoudste) uit elkaar. Alles wat mooi wit was, is nu een zwartgeblakerd bruin met rood.
Genant moment genant moment : Amrabat knijpt in noten Engelaar - vindt slachtoffer op het toilet
Fobo: timboektoe Gooitm een boek toe
Sir Sir Alex Ferguson - zag er uit als een heer

Nacht 2

Moord nachtwaker TV op Puntenslijpsel
quote:
Je moet het ijzer smeden zolang het heet is, dacht ze bij zichzelf. De afgelopen executie was een schok en vooral erg naar om aan te moeten zien. Zo kan het niet langer, dacht ze terwijl ze de kluis opende waar een bijna ongebruikt geweer in lag. Ze dacht terug aan het heerlijk avondje waarop ze het geweer gekregen had. Sinterklaasavond en het had gesneeuwd, wel twee meter. Oh, niet vergeten om een skivakantie te boeken! Ze schreef het met een potlood in op een vel papier. De nacht was koud en ze stapte flink door om zo het slachtoffer te kunnen onderscheppen op de hoek bij de snackbar en de geldautomaat. Daar stond hij, in een veel te korte broek, bij de pinautomaat om 450 euro te pinnen. Ze schroefde de demper op het geweer, legde aan en PIEF PAF POEF. Ze draaide zich om en neuriede zachtjes de melodie een Bob Marleynummer. Drie schoten in de rug van Puntenslijpsel (psychopaat) en hij stierf ter plekke.
geregistreerd op: zondag 5 december 2004 @ 22:42 moordwapen wat hij op sinterklaas gekregen heeft
Pohi topic over Zwitserland Zwitserland 2011 het ruikt naar sneeuw, wordt een koude winter
Lenny, reggae [VOH]Lenny, de reggae'er! - neuriede bob marley

Moord van Cable op Vaduz
quote:
Nadat de maffia thuis wat lekkere filmpjes gekeken heeft sopt Vaduz bijna van haar stoel af. Ze gaat nog snel even douchen en zeept zich in met geurende bloemenolie. Het warme water spoelt de vochtige streken schoon. Na dit stomende avontuur besluit ze een frisse neus te halen. Niets leukers dan een avond door de stad dwalen om mensen te kijken en de laatste verlichte etalages te begluren. Maar er moet een straat overgestoken worden, als ware het een echte Beatle stak Vaduz de straat over bij een zebrapad. Ze hoorde een auto aankomen. Je moet stoppuh! bulderde Vaduz. De bestuurder in de cabrio roept wild zeg me niet wat ik moet doen! Ik doe wat ik wil, Vaduz! en trapt nog extra op het gas. Vaduz (dorp) wordt frontaal geraakt en breekt in tweeën. Morsdood.
Dat bepaal ik zelf wel topic Dat bepaal ik zelf wel, Yvonne. - zeg me niet wat ik moet doen! Ik doe wat ik wil, Vaduz!
Foto van auto in fobo moord door overrijden
Natte poezen [Singles] Natte poezen - nat van filmpjes

Moord Sheep op Patje1987
quote:
Nietsvermoedend had Patje1987 hem uitgenodigd voor een wedstrijdje tafeltennis. Het begon allemaal erg rustig en soms was de partij zelfs saai. Om het moeilijker te maken wilde Patje met twee ballen spelen. Zijn tegenstander ging de uitdaging maar alt e graag aan en deed het zelfs met zijn ogen dicht om indruk te maken. Patje was keihard aan het verliezen en kon niet op tegen de verzameling vreemde slagen van de andere partij. Bij het zoveelste punt kon Patje er niet meer tegen. Laatste ronde, riep hij, Alles of niets, dit wordt het winnende punt! De tegenstander lachte en pakte uit de binnenzak van zijn maffiajas een speciaal balletje. Hij sloeg meteen op en terwijl het ronde object door de lucht zoefde zei hij Ja, sorry, het spijt me echt enorm, maar er zit dynamiet in. De bal ontplofte in het gezicht van Patje1987 (dorp) en zijn hersenpas sprong open. Het zal niemand verbazen dat er maar weinig hersenen aanwezig waren. Toch was hij dood.
Ondertitel is this an excuse? - Ja sorry. Het spijt me echt.
Veel SPT in myat - wedstrijd tafeltennis
Bizarre vrije trappen Compilatie meest bizarre alternative vrije trappen - de verzameling vreemde slagen
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:15:31 #119
163094 Ladidadida
pi_88983637
Wat betreft het claimen van een rol: dat is toegestaan en kan het spel zelfs extreem tof maken, als meerdere mensen dezelfde rol gaan claimen wordt het dorp soms helemaal gestoord en weet het niet meer wie het moet geloven _O- Check het deel in de OP maar, daar gebeurde hetzelfde. Het is jammer dat TheVulture één van de weinige actieve dorpelingen was, met een actiever dorp had het zeker nog spannend kunnen worden. Maar helaas!

Sintronde *O*
  zondag 21 november 2010 @ 19:16:16 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983665
Het dorp had wel meer actievelingen, maar die zijn ook al vroeg uitgeschakeld. Bleven voornamelijk mensen over die alleen stemden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88983670
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wat betreft het claimen van een rol: dat is toegestaan en kan het spel zelfs extreem tof maken, als meerdere mensen dezelfde rol gaan claimen wordt het dorp soms helemaal gestoord en weet het niet meer wie het moet geloven _O- Check het deel in de OP maar, daar gebeurde hetzelfde. Het is jammer dat TheVulture één van de weinige actieve dorpelingen was, met een actiever dorp had het zeker nog spannend kunnen worden. Maar helaas!

Sintronde *O*
Maar daar noem je sowieso een "frustratie" die volgens mij bij meerdere spelers speelt...
pi_88983680
Erik? Wie heeft iBenny vermoord?
  zondag 21 november 2010 @ 19:16:55 #123
163094 Ladidadida
pi_88983687
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Maar ik vrees dat je daar weinig aan doet..
  zondag 21 november 2010 @ 19:17:35 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983709
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
Erik? Wie heeft iBenny vermoord?
Sheepcidus, vergeten er bij te zetten.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:17:43 #125
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88983716
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:17:58 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983719
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel. :')
Herkenbaar :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88983726
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Maar ik vrees dat je daar weinig aan doet..
Dat is ook lastig hoor...
Ik weet dat ik het de vorige ronde ook af en toe deed, en wonder boven wonder bleef ik ook wat langer leven... Maar dat vond ik zelf gewoon niet leuk :')
pi_88983750
quote:
17s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...
  zondag 21 november 2010 @ 19:20:26 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88983803
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...
Dan wel ja. Maar wanneer je de moorden weet, moet je echt goed oppassen dat je geen verkeerde dingen zegt. Dorp is veel makkelijker. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:20:46 #130
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88983818
Het was wel grappig dat niemand kritiek gaf op de hints naar JJH die ik postte. Ik dacht dat ze wel erg bagger waren.
Radio Soulwax!
pi_88983839
Inschrijving volgende ronde Fok! Maffia

1. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
  zondag 21 november 2010 @ 19:22:14 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983879

2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:22:49 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983908
Overigens vond ik de hints helemaal niet zo obscuur als dat jullie deden geloven :').
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:23:22 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88983927

3. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek

:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:23:50 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88983945
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vond ik de hints helemaal niet zo obscuur als dat jullie deden geloven :').
Ja maar jij kent ze. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:24:02 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88983952
En jullie hadden het spel nog kunnen winnen, dorp. Als de Godfather gelyncht zou worden, dan mocht de maffia een nacht niet killen en als de nachtwaker dan een maffialid gekilled zou hebben (wat TV ook van plan was), dan zouden jullie weer de overhand hebben kunnen krijgen.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 november 2010 @ 19:24:31 #137
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88983972

4. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 21 november 2010 @ 19:27:10 #138
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_88984057

5. Zeroku Zeroku | Historie | Fotoboek van Zeroku
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_88984092

5. Zeroku Zeroku Historie Fotoboek van Zeroku
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
pi_88984116

5. Zeroku Profiel | Historie | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
  zondag 21 november 2010 @ 19:30:09 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88984156
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja maar jij kent ze. :')
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet :P. Ik blijf het volhouden :D. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden :'), daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88984190
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En jullie hadden het spel nog kunnen winnen, dorp. Als de Godfather gelyncht zou worden, dan mocht de maffia een nacht niet killen en als de nachtwaker dan een maffialid gekilled zou hebben (wat TV ook van plan was), dan zouden jullie weer de overhand hebben kunnen krijgen.
Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...
  zondag 21 november 2010 @ 19:31:33 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88984202
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet :P. Ik blijf het volhouden :D. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden :'), daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
Moet ik zeggen dat ik niet superhard gezocht had naar wat de échte hints waren, ik wist immers al wie de moordenaars waren.

Volgende spel wil ik weer simpel dorp zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:33:45 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88984272
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...
Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden als die een maffia dood maakte
Hoogachtend,
Erik.
pi_88984289
_O- Dikke fail
  zondag 21 november 2010 @ 19:34:14 #146
163094 Ladidadida
pi_88984295
Nacht 1
Ik heb Europa, laat staan de wereld nooit behandeld! Klootzak!" --> goratj in profiel: basisschool groep 6. In groep 6 behandel je NL, in groep 7 Europa, in groep 8 de wereld
liet vakkundig het bloed uit D.'s aderen sijpelen --> goratj gepost in Geneeskunde

een spelletje op straat gespeeld met een bal --> Stoepranden. Naatje heeft een post van stoeprand in zn fobo.
Braziliaanse porno van South Park --> Brazilian Fart Porn. Naatje gepost in meerdere topics over scheten
Adriaan sloeg vrouwtjes aan de haak/Bassie was nergens te bekennen en duo mag nooit gescheiden zijn --> heeft alleen Hans als favo Fokker in fobo. Waar is Grietje?!

Nacht 3
grafsteen waar maar weinig op stond --> fobo Sheepcidus praktisch leeg
vrij asociale en onderontwikkelde moeder --> Sheep gepost in Tokkies
voelde zich helemaal thuis tussen dorpelingen/zeker de afgelopen middag --> in de dagpost waren alle dorpelingen schapen. Sheepcidus.

zaterdag/favoriete dag --> Ijsdraakje gepost in [SHJN] [SC] Waar het weekend is!
zonnebankje/douchen/maskertje --> Ijsdraakje post in veel topics over uiterlijk
Wat een intense grafherrie/agressieopwekkende stemmetje --> Ijsdraakje gepost in topic over Justin Bieber

vrouwen uitwonen/alle hoeken en gaten/ging maar door/een beest --> TheVulture in fobo: seksualiteit: ik ben heel seksueel
nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde --> TheVulture gepost in: Stem op je favo stukje van het Dagboek
gevoelsmens --> kan ik niet terugvinden :@

liep al bijna tegen de ochtend --> naatje gepost in: nachtbacker
inbreken/kattekwaad/in de stad waar hij opgegroeid was, was het a way of life --> woonplaats naatje is Gouda
uit de zee verderop gevist --> Naatje gepost in: Nachtbacker 3, waar Oceanview zijn eigen naamtopic maakt
pi_88984301
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden.
Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6 :P
  zondag 21 november 2010 @ 19:34:58 #148
163094 Ladidadida
pi_88984320
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is ook mijn conclusie, zo nog eens terugkijkend. Men zocht gewoon niet. En degene die wel zochten, waren maffialeden dus die zochten bewust niet goed :D
  zondag 21 november 2010 @ 19:35:33 #149
163094 Ladidadida
pi_88984336

8. Ladidadida linkjes komen nog
pi_88984337

8. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
  zondag 21 november 2010 @ 19:36:11 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_88984364
Bwehehehe, die hints. Ik ben een oppervlakkige ijdeltuit. :')

En dus toch Justin Bieber. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 november 2010 @ 19:36:28 #152
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88984374
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6 :P
Oh right :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88984392
En ik beloof bij deze plechtig dat ik komende ronde actief mee zoek :@
  zondag 21 november 2010 @ 19:41:01 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88984516
Ik heb me als SL wel erg vermaakt met de dagposts, en met jullie gekonkel :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88984541
Ik moet zeggen , de maffia had het dorp uit hun hand eten vanaf dag 1 :D

[ Bericht 14% gewijzigd door cablegunmaster op 21-11-2010 21:22:08 ]
Redacted
pi_88985035
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Zei je dat niet ook al na de vorige ronde? ;)
  zondag 21 november 2010 @ 19:56:15 #157
163094 Ladidadida
pi_88985054
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe 's het goeie lijstje aanvullen :') Ik stond al op 8 ;(
  zondag 21 november 2010 @ 19:56:40 #158
163094 Ladidadida
pi_88985075
Erik is trouwens geslaagd voor zijn SLtage!
  zondag 21 november 2010 @ 20:02:15 #159
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88985334

8. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
9. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
Radio Soulwax!
pi_88985739
Hoe maak je die linkjes? Ik weet niet of ik die dingen wel heb maar wil toch wel meedoen

11. Klierkoorts
pi_88987520
Ik doe ook mee+ zit op mn ps3 en kan niet echt linkjes maken of quoten, sorry.
pi_88987709

11. Klierkoorts Profiel | History | Fotoboek
12. Beach Profiel | History | Fotoboek
  zondag 21 november 2010 @ 20:48:50 #163
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88987851

13. Graseter Profiel | History | Fotoboek
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88988440

14. iBenny Profiel | History | Fotoboek
  zondag 21 november 2010 @ 20:59:43 #165
326008 snickerdoodle
Snicker for the win!
pi_88988601
Ik wil ook wel meespelen, ik heb alleen geen Fotoboek.
Maakt dat uit?
Get some nuts!
pi_88988808
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef snickerdoodle het volgende:
Ik wil ook wel meespelen, ik heb alleen geen Fotoboek.
Maakt dat uit?
Is wel minder leuk. Vul anders even je FoBo in, zet er wat plaatjes bij enzo :)
Paar minuten werk.
  zondag 21 november 2010 @ 21:07:16 #167
163094 Ladidadida
pi_88989096
Fobo is niet verplicht :)
  zondag 21 november 2010 @ 23:25:50 #168
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88998168
brazilian fart porn, nooit van gehoord :') en way of life - Gouda snap ik niet :P

Oja: Ik solliciteer naar een SLtage voor deze sintronde

Dus ik zet mijzelf maar niet in dat lijstje :P
pi_89001209
Mag ik zeggen dat ik sommige hints echt iets te ver gezocht vind als ik ze zo terug lees. Verder vond ik de SL echt heel tof qua schrijfstijl O+

Mijn grote frustratie deze ronde was gewoon de algehele apathie van het dorp. Op dag 1 kwamen zowat de enige hints van de maffia zelf en ook daarna bleef het stil met mensen die alleen maar stemmen en niks oplossen.

Daarom probeerde ik maar zelf te gaan speuren, terwijl ik met mijn rol liever in de luwte bleef.

En de enige reden dat ik mezelf ontmaskerde was omdat ik al door had na mijn foute gok van gisteren dat het spel bijna gespeeld was.

Ik zou willen voorstellen dat er ook bij het dorp een standaard beschermde rol komt, bijvoorbeeld de dorpsoudste door een waakhond ofzo. Op die manier durven mensen wellicht wat meer aanwijzingen te posten dan nu.
pi_89001246
Oh ja en ik doe wel weer mee maar zit mobiel. Kan iemand me in het lijstje zetten?
pi_89001350

15. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
  maandag 22 november 2010 @ 06:28:47 #172
163094 Ladidadida
pi_89002312
Het probleem met meer beschermende dorpsrollen is dat je het de maffia immens moeilijk maakt. De maffia wint sowieso al vrij weinig, want het dorp heeft een aantal hele sterke rollen. Maar ja, dan moet het dorp wel wat doen.
pi_89003356
Daar heb je wel gelijk in. Ik hoop maar op een actief dorp dan :')
pi_89003409
Oh ik heb wel ontzettend moeten lachen om mijn lynch... briljant geschreven _O-
pi_89003646
Ik wil wel Spelleider zijn deze ronde?
Ik weet nu hoe het werkt ;) Eventueel met naatje?
pi_89003720
We doen nu de zwarte pieten-versie toch?
pi_89003768
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
We doen nu de zwarte pieten-versie toch?
ja?

Dan wil ik geen SL zijn :')
  maandag 22 november 2010 @ 09:40:41 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89003884
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb wel ontzettend moeten lachen om mijn lynch... briljant geschreven _O-
Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 22 november 2010 @ 09:54:16 #179
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_89004154
Wie wil mijn de lijst zetten? Zit atm op mobiel
pi_89004347
ik doe even niet mee =). Reden: drukte op school, en inkopen sint =).
Redacted
  maandag 22 november 2010 @ 12:00:31 #181
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89007569

16. Trevland Profiel | History | Fotoboek
Radio Soulwax!
pi_89007588
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.
Ik heb er van genoten :9
pi_89016053
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb er van genoten :9
ik ook :D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_89016713
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja?

Dan wil ik geen SL zijn :')
We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.
pi_89016787
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.
maar volgende week is het al sinterklaas.
pi_89017324
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

maar volgende week is het al sinterklaas.
Dan sluiten we gewoon inschrijving bij 20 leden en hebben we een snelle tussenronde :P
En het is nog 2 weken eigenlijk.
pi_89017961
We hebben die sinteditie toch wel gewoon op tijd af... duurt nog bijna twee weken... gewoon woensdag beginnen ofzo.. als er nog wat mensen willen meedoen :P
pi_89018025
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
We hebben die sinteditie toch wel gewoon op tijd af... duurt nog bijna twee weken... gewoon woensdag beginnen ofzo.. als er nog wat mensen willen meedoen :P
We moeten wachten op Rave...
pi_89018125
Ok dan wil ik wel SL zijn :)
pi_89018174
wel of geen Sint editie nu? Of pas volgende week?
pi_89018263
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
wel of geen Sint editie nu? Of pas volgende week?
Ik zeg er kan er nog wel een tussendoor :P
pi_89018321
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik zeg er kan er nog wel een tussendoor :P
ooooooooow :@
pi_89018478
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ooooooooow :@
Niet?
  maandag 22 november 2010 @ 17:26:56 #194
163094 Ladidadida
pi_89019229
Ik vind van niet.
  maandag 22 november 2010 @ 17:27:23 #195
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89019255
Ik vind van wel.
pi_89019320
wanneer zou de sinterklaasversie dan beginnen?
pi_89021581
ik weet het niet meer _O-
  maandag 22 november 2010 @ 18:57:47 #198
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89022903
Wowow net een weekend zonder internet gezeten, werkt het weer, heeft de maffia gewonnen :o Sorry dorp!

C_A, maffia o|O

Ik skip even een rondje, want m'n internet werkt nog niet naar behoren
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_89022994
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Wowow net een weekend zonder internet gezeten, werkt het weer, heeft de maffia gewonnen :o Sorry dorp!

C_A, maffia o|O

Ik skip even een rondje, want m'n internet werkt nog niet naar behoren
Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp is :')
  maandag 22 november 2010 @ 19:12:28 #200
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89023610
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp is :')
Ik was ook al blij dat ik met een gerust hart iemand zou kunnen PM'men :') Je mag Ziggo de schuld geven :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  maandag 22 november 2010 @ 19:12:43 #201
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89023626
17. naatje Profiel | History | Fotoboek (als sintversie, dan SLtage kandidaat)

Ik doe het maar even zo :') Als de sintversie dus wel komt, dan ben ik SLtage, maar anders doe ik gewoon normaal mee.
  maandag 22 november 2010 @ 19:13:45 #202
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89023675
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
wanneer zou de sinterklaasversie dan beginnen?
volgens mij 26nov, want dan kwam rave terug...
pi_89023927
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik was ook al blij dat ik met een gerust hart iemand zou kunnen PM'men :') Je mag Ziggo de schuld geven :P
Ziggo :|W
  Moderator maandag 22 november 2010 @ 19:21:27 #204
18653 crew  D.
pi_89024049
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel Spelleider zijn deze ronde?
Dan wachten wij wel weer een ronde :Y
pi_89024083
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef D. het volgende:

[..]

Dan wachten wij wel weer een ronde :Y
Wij? wachten? waarom?
  Moderator maandag 22 november 2010 @ 19:22:10 #206
18653 crew  D.
pi_89024091
Of 2, want er komt er nog eentje tussendoor geloof ik :P
  maandag 22 november 2010 @ 19:24:50 #207
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89024231
of we wachten 4 dagen :P
Radio Soulwax!
  Moderator maandag 22 november 2010 @ 19:25:37 #208
18653 crew  D.
pi_89024268
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Sheepcidus het volgende:
of we wachten 4 dagen :P
Dan is alleen de volgorde anders :P
pi_89024307
4 dagen?!?

:P
  Moderator maandag 22 november 2010 @ 19:26:54 #210
18653 crew  D.
pi_89024344
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wij? wachten? waarom?
PS en ik hadden ons 3 ronden geleden gemeldt om te SL'en, maar dat heeft geen haast
pi_89024378
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef D. het volgende:

[..]

PS en ik hadden ons 3 ronden geleden gemeldt om te SL'en, maar dat heeft geen haast
Ooooohw zo :P
pi_89024551
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

volgens mij 26nov, want dan kwam rave terug...
dan is t idd niet echt zinnig om er nog een ronde tussen te doen
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:07:31 #213
169210 liesje1979
pi_89032164
18. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
  maandag 22 november 2010 @ 22:09:28 #214
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89032264
Lies O+. Hopelijk leef je langer, dus maffia of burgemeester of allebei :D. Als je maffia bent dan wil ik dat ook zijn :(, anders ga ik me schuldig voelen als ik je beschuldig :7.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:14:58 #215
169210 liesje1979
pi_89032576
Ja! O+ En ik wil nooit meer jouw bodyguard zijn als jij Maffia bent. _O-
  maandag 22 november 2010 @ 22:16:21 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89032661
Toen bleef je wel in leven :').
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:20:23 #217
169210 liesje1979
pi_89032888
Ja maar ik had erg last van dubbele gevoelens. Nee, wij moeten gewoon weer in een zelfde team, dat is beter. :D
pi_89033024
Er kan nog meer bij :9

Misschien in de TT even melden dat er weer aangemeld kan worden?
pi_89033441
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lies O+. Hopelijk leef je langer, dus maffia of burgemeester of allebei :D. Als je maffia bent dan wil ik dat ook zijn :(, anders ga ik me schuldig voelen als ik je beschuldig :7.
No way! :{w
Niet weer een maffia burgemeester!
  maandag 22 november 2010 @ 22:32:20 #220
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89033527
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als ik volgende ronde onschuldig ben wil ik weer BM worden O+. Als ik maffia ben niet :7.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:32:33 #221
169210 liesje1979
pi_89033542
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er staat 'of' tussen he?
Ik ben nog nooit maffia geweest. BM ook niet trouwens. :')
  maandag 22 november 2010 @ 22:32:41 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89033552
Wacht, nu maak ik mezelf meteen al verdacht en de ronde is nog niet eens begonnen.

OFF THE RECORD OFF THE RECORD!!!
Hoogachtend,
Erik.
pi_89033620
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als ik volgende ronde onschuldig ben wil ik weer BM worden O+. Als ik maffia ben niet :7.
:o Erik! Wat zeg je nou?
  maandag 22 november 2010 @ 22:33:52 #224
326008 snickerdoodle
Snicker for the win!
pi_89033627
19. Snickerdoodle Profiel | History | Fotoboek
Get some nuts!
pi_89033675
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Er staat 'of' tussen he?
Ik ben nog nooit maffia geweest. BM ook niet trouwens. :')
Ja dat las ik, maar ik wou alleen even mededelen dat we gewoon echt niet weeeeer een maffia als BM moeten gaan kiezen
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:34:56 #226
169210 liesje1979
pi_89033699
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef snickerdoodle het volgende:
Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi. :')
pi_89033733
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi. :')
Das hetzelfde als met Klierkoorts ;)
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:37:16 #228
169210 liesje1979
pi_89033849
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das hetzelfde als met Klierkoorts ;)
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia. :')
pi_89033889
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia. :')
Snickerdoodle is pas gister aangemaakt ;')
Zou me nog niet eens verbazen eerlijk gezegd...
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:39:18 #230
169210 liesje1979
pi_89033990
Weet ook niet of er regels over zijn. Een beetje flauw zou ik het wel vinden.
  maandag 22 november 2010 @ 22:41:01 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89034102
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzen :').
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 22 november 2010 @ 22:43:31 #232
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89034265
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzen :').
Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijn ;)
Radio Soulwax!
  maandag 22 november 2010 @ 22:45:26 #233
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89034384
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijn ;)
Ohja :'). Dat is wel een sneue manier van spelen. Als dat het geval is, vooralsnog geef ik nieuwelingen het voordeel van de twijfel.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 22 november 2010 @ 22:46:34 #234
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89034456
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
dit
  One tough cookie maandag 22 november 2010 @ 22:55:56 #235
169210 liesje1979
pi_89034990
quote:
4s.gif Op maandag 22 november 2010 22:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

dit
Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden. :D
  maandag 22 november 2010 @ 23:06:12 #236
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89035566
quote:
11s.gif Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden. :D
maffia zijn is leuk, vooral als je wint
  maandag 22 november 2010 @ 23:12:24 #237
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89035787
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia ;(. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_89035960
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia ;(. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk :').
Het is echt hatske leuk :D
(met 2 families... :P)
pi_89036533
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
ik vond het niet moeilijk :')
  maandag 22 november 2010 @ 23:31:58 #240
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89036728
Ik ben gewoon te lief en eerlijk om maffia te zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 22 november 2010 @ 23:35:32 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89036897
Dat is leuk voor die nieuwe speler zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 22 november 2010 @ 23:45:41 #242
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89037421
Hoi nieuwelingen, als jullie vragen hebben dan stel ze maar O+!

Zo goed :P?
Hoogachtend,
Erik.
pi_89037832
Doen we nou het Pietenspel?
  maandag 22 november 2010 @ 23:56:41 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89037924
quote:
3s.gif Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi nieuwelingen, als jullie vragen hebben dan stel ze maar O+!

Zo goed :P?
Purrrfect!
pi_89041682
quote:
Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:

Nah, lief!
O+
pi_89041697
Wil iemand mij erbij zetten? Ik zit op mobiel
pi_89043425
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik vond het niet moeilijk :')
Nee, als de nachtwaker jullie werk doet :')
pi_89044005
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorp
pi_89044006
20. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
pi_89044269
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorp
Been there, done that, got the T-shirt and got killed by the mobs :Y)

Je bent pas echt een deelnemer als je jezelf een keer gigantisch naait :Y
pi_89044492
Ik mis je nog bij de inschrijvingen Calex :P
pi_89044503
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef CaLeX het volgende:

[..]

we hadden een heel plan uitgestippeld :D
pi_89044977
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis je nog bij de inschrijvingen Calex :P
Ik zal me zo ff toevoegen ;)

quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

we hadden een heel plan uitgestippeld :D
en toen liep alles in de war door die stomme TV :')

En toen ging hij nog mij killen ook :(
pi_89045102
Ja TV was even lastig ja :')

Ik was even bang dat ik gelyncht zo worden, terwijl ik nog geen enkele moord had gepleegd _O-
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:49:09 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89045156
Gelukkig waren de hints zo goed :7.
Hoogachtend,
Erik.
pi_89045324
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig waren de hints zo goed :7.
ja die eerste moord... ik dahct nu ga ik eraan met hints naar SouthPark poppetjes _O-
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:57:39 #257
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89045375
Wanneer beginnen we.
pi_89045422
Wie was eigenlijk de Gekke dokter ?
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:01:22 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89045467
Volgens mij zat die er niet in.
Hoogachtend,
Erik.
pi_89045541
20. KaleHeks Profiel | History | Fotoboek
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:06:08 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89045579
Calex :'). Da's niet handig :').
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 23 november 2010 @ 11:07:00 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89045595
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Calex :').
pi_89045596
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zat die er niet in.
ow want hij stond wel in de OP ;)

Dus wij waren bang voor de nachtwaker en de gekke dokter :D
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:37:59 #264
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_89054546
20. KaleHeks Profiel | History | Fotoboek
21. PS Profiel | History | Fotoboek
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_89054655
Er was geen gekke dokter? We zijn voorgelogen :o
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:28:30 #266
163094 Ladidadida
pi_89060937
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja die eerste moord... ik dahct nu ga ik eraan met hints naar SouthPark poppetjes _O-
Belachelijk dat niemand de UBER Brazilian Fart Porn kende -O- Dat hoort gewoon bij de opvoeding.
pi_89061222
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Belachelijk dat niemand de UBER Brazilian Fart Porn kende -O- Dat hoort gewoon bij de opvoeding.
Was dat met die aflevering dat Randy zich opsluit in dat computerhok in dat opvangkamp voor mensen zonder internet?
pi_89061277
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Was dat met die aflevering dat Randy zich opsluit in dat computerhok in dat opvangkamp voor mensen zonder internet?
:') :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:43:28 #269
163094 Ladidadida
pi_89061459
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja! :D En dan zoekt hij op Brazilian Fart Porn _O- Dus ik heb dat even gegoogled :@ en het bestaat :')
pi_89063377
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ja! :D En dan zoekt hij op Brazilian Fart Porn _O- Dus ik heb dat even gegoogled :@ en het bestaat :')
Ik wil niet weten wat je dan tegenkwam :r :')
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:55:25 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_89065014
quote:

[..]

:'):')

Overigens snapte ik die hint wel, maar ja, ik ga geen hints over m'n eigen familie oplossen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:17:07 #272
216584 Trevland
pi_89066063
quote:

[..]

Waarom kijk ik er niet van op dat jij dat ook googled :')
pi_89066368
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gekke wezens :N
  One tough cookie dinsdag 23 november 2010 @ 20:25:00 #274
169210 liesje1979
pi_89066483
Wachten we op de Sinterklaasversie trouwens?
En wanneer begint die? :D
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:33:55 #275
163094 Ladidadida
pi_89066970
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:

[..]

Waarom kijk ik er niet van op dat jij dat ook googled :')
Omdat nieuwsgierigheid het altijd wint van verstand? :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:35:04 #276
216584 Trevland
pi_89067040
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Zoiets ja of jij en je zieke gedachte :P
pi_89067109
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

In dit geval wint verstand bij mij :')
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:12:46 #278
163094 Ladidadida
pi_89068984
Stiekem hebben jullie het intussen allemaal gegoogled :6
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:23:47 #279
216584 Trevland
pi_89069648
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Ladidadida het volgende:
Stiekem hebben jullie het intussen allemaal gegoogled :6
Ik ken je langer dan vandaag dus ikke niet :{w :6
pi_89093409
De animo loopt wel terug he :o
pi_89097575
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:56 schreef TheVulture het volgende:
De animo loopt wel terug he :o
ja geen idee waar dat aan ligt :?
pi_89098049
Misschien moeten we weer wat gaan spammen in de diverse SC's :D
pi_89098121
Stiekem lijkt een wat kleinere groep me veel prettiger, eigenlijk. Dan valt er tenminste nog een beetje hints te zoeken na de eerste nacht. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_89098178
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem lijkt een wat kleinere groep me veel prettiger, eigenlijk. Dan valt er tenminste nog een beetje hints te zoeken na de eerste nacht. :+
pi_89099249
We hebben toch nog geen SL?
  One tough cookie woensdag 24 november 2010 @ 17:29:32 #286
169210 liesje1979
pi_89101893
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:13:56 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89108817
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Wat zij zegt.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:14:36 #288
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89108845
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
pi_89109306
Wat jullie zeggen.
pi_89149680
Bijna een dag geen posts? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89149756
When does it start?
  donderdag 25 november 2010 @ 20:18:44 #292
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89150327
Ja, dit gaat me te lang duren.
pi_89150427
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
When does it start?
Nu.
pi_89159641
quote:
Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu.
ik heb nog geen rol pm van je gehad :o
pi_89159698
Is dit de sinterklaasversie?
pi_89159701
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:07 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik heb nog geen rol pm van je gehad :o
Beach is SL van een parallel ronde :P
pi_89159946
Jullie zijn al dood, helaas.
pi_89160200
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef Beach het volgende:
:{w
pi_89164111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef Beach het volgende:
Maffia* points* :D
Redacted
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:06:23 #300
163094 Ladidadida
pi_89167283
Als Rave vandaag niet begint of even hier meldt wanneer hij wel wil beginnen, dan mogen andere SL's de Sintversie doen, toch?
pi_89184658
Ik vind dat Hara moet meedoen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:32:17 #302
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89187744
quote:
Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef Zeroku het volgende:
Ja, dit gaat me te lang duren.
:'). Net een week zonder spel. You'll live.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')