Oh en mijn registratiedatum 5 december is de link naar Sinterklaas bij de moord op PS

Moord op Calex. Word Calex een keer echt door een homo vermoord, maken ze er een hetero kill van

Verderop in het dorp was CaLeX nog volop wakker.
En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden.
De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest. Na een paar hoogtepunten op een rij moest CaLeX heel even tot zichzelf komen. Hij verontschuldigde zich en liep naar de badkamer, alwaar hij even ging zitten en nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde. CaLeX was niet alleen hetero en immens geil, maar ook nog eens een enorm gevoelsmens. Toen CaLeX weer tot zichzelf gekomen was en opstond om terug te gaan, meende hij ineens een geluid vanachter zijn douchegordijn te horen. H-hallo? stotterde CaLeX. Is is daar iemand? Opeens sprong er iemand van achter het gordijn vandaan boven op CaLeX, en schreeuwde moord en brand. Jij gore maffia! Dood moet je! schreeuwde de dorpeling die woest bovenop CaLeX lag en diens keel dichtkneep.
CaLeX kon alleen nog wat smorende geluiden voortbrengen. De dorpeling was op pad met een doel: de mobs moesten dood, en CaLeX was er één! CaLeX schreeuwde en vocht wat hij kon, maar het mocht niet baten. Met blote handen werd CaLeX (psychiater) gewurgd.
[VOH]Joan Franka - Make love, not war
Uit mijn FoBo:
Seksualiteit ik ben heel seksueel
[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2