quote:Op zondag 21 november 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Oh en nog iets, in je profiel staat je achternaam... die klinkt Braziliaans in de oren
je OP is niet compleetquote:
Ik heb de PM van Ladi en Erik als bewijsquote:Op zondag 21 november 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
Jaja... nachtwaker.... misschien ben ik wel de nachtwaker
ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de PM van Ladi en Erik als bewijs
ik ben nu bezigquote:Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Jij zegt telkens dat je hints gaat zoeken maar komt met niks aanzetten!
Ik ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke aanwijzingenquote:Op zondag 21 november 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik duld geen kritiek op de moordverhaaltjes. Klaarblijkelijk kijken jullie naar de verkeerde dingen
.
ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de daadwerkelijke aanwijzingen
Je kunt beter zoeken bij de moorden op PS en Calex... die heb ik namelijk wél gepleegd als nachtwaker.quote:Op zondag 21 november 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het was zaterdagavond, de favoriete dag van de week van Beach. Hij trakteerde zichzelf op een heerlijk avondje onder de zonnebank (2) , zoals hij elke week deed. Straks zou hij nog even lekker gaan douchen, een maskertje nemen en dan heerlijk in bed gaan liggen. Beach had zijn oordopjes in en zijn favoriete cd (1) keihard aan staan, zodat het door de hele kamer nog te horen was. Zachtjes in zichzelf meezingend merkte Beach niet dat de deur van zijn zonnebankkamer ineens openging, en er iemand binnenkwam. Beach begon harder te zingen en het duurde slechts een paar minuten voor hij als een malle mee aan het bulderen was. Jasses! dacht de indringer, terwijl hij zijn vingers in zijn oren deed. Wat een intense grafherrie (3) ! Hoe kan een mens naar dit agressieopwekkende stemmetje luisteren?! Maar eigenlijk kwam al het geluid de mob maar al te goed uit. Want zonder dat Beach ook maar iets merkte, maakte de mob een paar stevige klemmen vast aan de buitenkant van de zonnebank, en sneakte, nadat hij de temperatuur van de zonnebank op de hoogste stand had gezet, even snel als hij gekomen was, de kamer weer uit. Zijn plan was fantastisch; het werk zou vanzelf gebeuren. Dat gebeurde ook; na een paar minuten vond Beach het toch wel erg warm worden en wilde hij de temperatuur controleren. Maar hoe Beach ook wrikte of duwde, hij kreeg de zonnebank niet open. Steeds warmer werd het, en met de temperatuur (2) steeg ook de paniek bij Beach. Beach schreeuwde om hulp, maar hij wist dat niemand hem kon horen. Beach (dorpsbewoner) werd geroosterd als een tosti.
1. favoriete cd, cd is muziek, Vulture heeft in zijn postgeschiedenis veel muziek staan, 3FM etc.
2. zonnebank, temperatuur = warm/zon, doet me denken aan: Robinson Crusoë. Dat heeft Vulture in zijn signature staan.
3. Grafherrie ligt eraan wat voor rockmuziek, maar heet meeste word altijd vergeleken met grafherri. In zijn fobo bij spuisels staat dat hij een rocker is
jij bent de nachtwaker helemaal nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt beter zoeken bij de moorden op PS en Calex... die heb ik namelijk wél gepleegd als nachtwaker.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat kan helemaal niet ik weet wie de nachtwaker is en jullie zijn het niet. Ik vertrouw jullie beiden niet.![]()
vote ##TheVulture
Charmed Angel (1) TheVulture
TheVulture(5) Cable, charmed_angel, graseter, Sheep
Spelleiding, mag ik de PM posten? Mijn handen jeuken nu namelijkquote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent de nachtwaker helemaal niet
Ik heb via pm vernomen wie wel de nachtwaker is
Of nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach zoek het ook maar uit ook
Ik haal vanavond mijn gelijk wel... het spel is dan toch afgelopen denk ik... ik heb zo'n vermoeden dat na mijn lynch de maffia veruit in de meerderheid is om het hele dorp uit te moorden
Nee. Smeer er maar een zalfje op tegen de jeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Spelleiding, mag ik de PM posten? Mijn handen jeuken nu namelijk
Nope.quote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Erik jij hebt zeker die moord op Kally geschrevenDamn wat zijn die hints moeilijk te vinden
Dat had ik echt gedachtquote:
Ik kwam gister met hints aanzetten, maar die vond jij "te opzichtig". Als jij de NW bent, wat er wel op lijkt, kies ik er toch voor om op JJH te stemmen. Gewoon als proteststem.quote:Op zondag 21 november 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Jij zegt telkens dat je hints gaat zoeken maar komt met niks aanzetten!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb denk ik wat hints naar JJH gevonden:
kattekwaad -> allemaal katten in zijn fobo
uit de zee verderop gevist. -> gepost in Het grote vissers topic.
Hij voelde zich sterker dan ooit -> gepost in Groot en sterk. Wat kan je ermee doen?
Ik kijk nog verder maar vote al vast
JJH (1) Sheep
Ik doe wel mee, en vraag elke andere dorp om dit ook maar te doen anders hebben we geen meerderheid tov de maffia. Als ze het goed spelen hebben ze al het overwicht dus er valt nix anders te proberen. Sheep als je nou ook ff stem terugverandert..quote:Op zondag 21 november 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kwam gister met hints aanzetten, maar die vond jij "te opzichtig". Als jij de NW bent, wat er wel op lijkt, kies ik er toch voor om op JJH te stemmen. Gewoon als proteststem.
#vote JJH
TheVulture(5) Cable, charmed_angel, graseter, Sheep
JJH (1) naatje
want:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien dat 'ie nog veranderd, want ik vind het geenszins overtuigend, maar ik moet nu eerst aan m'n huiswerk.
Ik weet het.quote:Op zondag 21 november 2010 15:17 schreef Ladidadida het volgende:
Studierichting Taalwetenschap/Nederlands
ranzige gedachte'squote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wat de fack, die hints zijn echt te irritantKunnen jullie er de volgende keer niet weer een tuinslang in verwerken
Dan heb ik ten minste iets om op terug te grijpen...
Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Wie ga je vannacht killen dan? c_a kan niet, want die moet je lynchen...
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?quote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom wil ik C_A ook gelynched hebben nu.. maar dat snapt de rest van het dorp niet
Ik ga voor 08gnot of Cable! GrasEter en C_A zijn ook maffia...quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
Hallo ik heb mijn rol bekendgemaakt (wat eigenlijk een sneaky rol is want ik mag niet teveel opvallen) maar doordat jullie allemaal te lam waren om goeie hints te zoeken moest ik welquote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed, maar je hebt al eerder onschuldig dorp vermoord, dus ik vertrouw nu even niet op de hints die jij naar c_a vind, maar, wie ga je killen vannacht, als je nog leeft?
ik post ook inquote:Op zondag 21 november 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Oh en mijn registratiedatum 5 december is de link naar Sinterklaas bij de moord op PS
Moord op Calex. Word Calex een keer echt door een homo vermoord, maken ze er een hetero kill van
Verderop in het dorp was CaLeX nog volop wakker. En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden. De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest. Na een paar hoogtepunten op een rij moest CaLeX heel even tot zichzelf komen. Hij verontschuldigde zich en liep naar de badkamer, alwaar hij even ging zitten en nadacht wat hij die dag allemaal had gedaan en wat hij daarbij voelde. CaLeX was niet alleen hetero en immens geil, maar ook nog eens een enorm gevoelsmens. Toen CaLeX weer tot zichzelf gekomen was en opstond om terug te gaan, meende hij ineens een geluid vanachter zijn douchegordijn te horen. H-hallo? stotterde CaLeX. Is is daar iemand? Opeens sprong er iemand van achter het gordijn vandaan boven op CaLeX, en schreeuwde moord en brand. Jij gore maffia! Dood moet je! schreeuwde de dorpeling die woest bovenop CaLeX lag en diens keel dichtkneep. CaLeX kon alleen nog wat smorende geluiden voortbrengen. De dorpeling was op pad met een doel: de mobs moesten dood, en CaLeX was er één! CaLeX schreeuwde en vocht wat hij kon, maar het mocht niet baten. Met blote handen werd CaLeX (psychiater) gewurgd.
[VOH]Joan Franka - Make love, not war
Uit mijn FoBo:
Seksualiteit ik ben heel seksueel
[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2
Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zekerquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik post ook in
[VOH]Joan Franka - Make love, not war
[VOH] Jennifer, ieniminimimimimiewbank #2
quote:Op zondag 21 november 2010 17:56 schreef Goratj het volgende:
mooie varhalen maar lastige hint, ik kom er niet echt uit. toch denk ik jjh omdat die zich al vrij lang schuil houd en TV brengt zijn egen tegen bewijs wel goed naar voren. hmmmmmmmmmmz
wie zegt dat seksueel een hint isquote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent niet heel seksueel... en die moord op PS kun je jezelf ook makkelijk aan linken zeker
C_a je bent niet overtuigend genoegquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat seksueel een hint is
Wie zegt dat dat andere hints zijn... als we zo gaan lullenquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat seksueel een hint is
een dorp zegt toch ook dat ie dorp isquote:Op zondag 21 november 2010 18:44 schreef Beach het volgende:
kusjens vanuit het dodenrijk; maar wat een gedoe, komop je rol vertellen
Dorp heeft niet genoeg stemkracht meerquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killenquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jammerquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.
Ok, maar nu voelt het spel niet afquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killen
hij was anders toch wel gelynchdquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture gewoon echt niet grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, maar nu voelt het spel niet af
ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij was anders toch wel gelynchd
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker wasquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture niet echt grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zoquote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mede SL zijn, maar gaan we een sint versie doen?
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zo
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Geen idee, maar volgens mij is hij tot de 26e (?) wegquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?
Nee geen enkele nacht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoor
Jij hebt de eerste nacht toch een kill gedaan?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen enkele nachtkill gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hij raakte een beetje te gefrustreerd en het leek wel of het levendmaffia wasquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.
Ow ik was compleet overtuigd dat jij in de eerste nacht iemand gekilld hadquote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele nachtkill gedaan
Maar dat is vaak zo hoor, had ik ook toen ik maffia was... begreep de hints naar mezelf nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het teringirritante hints waren, ik kon ze van mijn eigen stukje niet oplossen
Ik ook niet, al gok ik dat grafherrie op Justin Bieber sloeg.quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het teringirritante hints waren, ik kon ze van mijn eigen stukje niet oplossen
en ladi pmde terug dat dat niet zo was...quote:Mag ik even gokken wat de hints zijn:
Kally, nacht 3: "toen hij nog een klein menneke was," in mijn sig staat "Hier schreef ynuhh het volgende: Die jongen is al zó volwassen. Thumbs up voor hem."
en gomi, nacht 1: "Een duo mag nooit gescheiden zijn!" ik post in singles
Maar verderest heb ik echt geen idee, hulde daarvoor (deze hoef je uiteraard niet te beantwoorden, maar mag wel)
quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb overigens gomi en Kally vermoord
Maar hij heeft z'n ruiten ingegooid door na 2 eigen hints te vragen om een dubbele lynch en vervolgens worden er 2 dorpelingen gelyncht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.
Genant moment genant moment : Amrabat knijpt in noten Engelaar - vindt slachtoffer op het toiletquote:Na het feest zat hij heerlijk te poepen op de WC, in zijn rokkostuum zag hij eruit als een echte heer. Bij de feestelijkheden had hij zich vreselijk volgevreten. Wat er in gaat, moet er ook weer uit, dacht hij en om de tijd te verdrijven had hij Oorlog en Vrede meegenomen, en ook wat Donald Ducks. Midden in zijn luchtvervuiling hoorde hij het geluid van brekend glas. Het deed hem denken aan een slechte film, maar dan zonder lekkere wijven. Hij schrok zich een hoedje toen de dichte toiletdeur opengetrokken werd en er een duister figuur voor hem stond. iBenny schrikt maar gooit m nog een boek toe als verdediging. De duistere figuur lacht alleen maar en pakt een doosje lucifers. Langzaam loopt hij weg en strijkt er één af. De vonk zet de scheetstank in lichterlaaie en met enorme explosie knalt het arme lichaam van iBenny (dorpsoudste) uit elkaar. Alles wat mooi wit was, is nu een zwartgeblakerd bruin met rood.
geregistreerd op: zondag 5 december 2004 @ 22:42 moordwapen wat hij op sinterklaas gekregen heeftquote:Je moet het ijzer smeden zolang het heet is, dacht ze bij zichzelf. De afgelopen executie was een schok en vooral erg naar om aan te moeten zien. Zo kan het niet langer, dacht ze terwijl ze de kluis opende waar een bijna ongebruikt geweer in lag. Ze dacht terug aan het heerlijk avondje waarop ze het geweer gekregen had. Sinterklaasavond en het had gesneeuwd, wel twee meter. Oh, niet vergeten om een skivakantie te boeken! Ze schreef het met een potlood in op een vel papier. De nacht was koud en ze stapte flink door om zo het slachtoffer te kunnen onderscheppen op de hoek bij de snackbar en de geldautomaat. Daar stond hij, in een veel te korte broek, bij de pinautomaat om 450 euro te pinnen. Ze schroefde de demper op het geweer, legde aan en PIEF PAF POEF. Ze draaide zich om en neuriede zachtjes de melodie een Bob Marleynummer. Drie schoten in de rug van Puntenslijpsel (psychopaat) en hij stierf ter plekke.
Dat bepaal ik zelf wel topic Dat bepaal ik zelf wel, Yvonne. - zeg me niet wat ik moet doen! Ik doe wat ik wil, Vaduz!quote:Nadat de maffia thuis wat lekkere filmpjes gekeken heeft sopt Vaduz bijna van haar stoel af. Ze gaat nog snel even douchen en zeept zich in met geurende bloemenolie. Het warme water spoelt de vochtige streken schoon. Na dit stomende avontuur besluit ze een frisse neus te halen. Niets leukers dan een avond door de stad dwalen om mensen te kijken en de laatste verlichte etalages te begluren. Maar er moet een straat overgestoken worden, als ware het een echte Beatle stak Vaduz de straat over bij een zebrapad. Ze hoorde een auto aankomen. Je moet stoppuh! bulderde Vaduz. De bestuurder in de cabrio roept wild zeg me niet wat ik moet doen! Ik doe wat ik wil, Vaduz! en trapt nog extra op het gas. Vaduz (dorp) wordt frontaal geraakt en breekt in tweeën. Morsdood.
Ondertitel is this an excuse? - Ja sorry. Het spijt me echt.quote:Nietsvermoedend had Patje1987 hem uitgenodigd voor een wedstrijdje tafeltennis. Het begon allemaal erg rustig en soms was de partij zelfs saai. Om het moeilijker te maken wilde Patje met twee ballen spelen. Zijn tegenstander ging de uitdaging maar alt e graag aan en deed het zelfs met zijn ogen dicht om indruk te maken. Patje was keihard aan het verliezen en kon niet op tegen de verzameling vreemde slagen van de andere partij. Bij het zoveelste punt kon Patje er niet meer tegen. Laatste ronde, riep hij, Alles of niets, dit wordt het winnende punt! De tegenstander lachte en pakte uit de binnenzak van zijn maffiajas een speciaal balletje. Hij sloeg meteen op en terwijl het ronde object door de lucht zoefde zei hij Ja, sorry, het spijt me echt enorm, maar er zit dynamiet in. De bal ontplofte in het gezicht van Patje1987 (dorp) en zijn hersenpas sprong open. Het zal niemand verbazen dat er maar weinig hersenen aanwezig waren. Toch was hij dood.
Maar daar noem je sowieso een "frustratie" die volgens mij bij meerdere spelers speelt...quote:Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wat betreft het claimen van een rol: dat is toegestaan en kan het spel zelfs extreem tof maken, als meerdere mensen dezelfde rol gaan claimen wordt het dorp soms helemaal gestoord en weet het niet meer wie het moet gelovenCheck het deel in de OP maar, daar gebeurde hetzelfde. Het is jammer dat TheVulture één van de weinige actieve dorpelingen was, met een actiever dorp had het zeker nog spannend kunnen worden. Maar helaas!
Sintronde
Sheepcidus, vergeten er bij te zetten.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel.
Dat is ook lastig hoor...quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Maar ik vrees dat je daar weinig aan doet..
Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel.
Dan wel ja. Maar wanneer je de moorden weet, moet je echt goed oppassen dat je geen verkeerde dingen zegt. Dorp is veel makkelijker.quote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...
Ja maar jij kent ze.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vond ik de hints helemaal niet zo obscuur als dat jullie deden geloven.
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht nietquote:
Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En jullie hadden het spel nog kunnen winnen, dorp. Als de Godfather gelyncht zou worden, dan mocht de maffia een nacht niet killen en als de nachtwaker dan een maffialid gekilled zou hebben (wat TV ook van plan was), dan zouden jullie weer de overhand hebben kunnen krijgen.
Moet ik zeggen dat ik niet superhard gezocht had naar wat de échte hints waren, ik wist immers al wie de moordenaars waren.quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet. Ik blijf het volhouden
. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden
, daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden als die een maffia dood maaktequote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...
Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden.
Is ook mijn conclusie, zo nog eens terugkijkend. Men zocht gewoon niet. En degene die wel zochten, waren maffialeden dus die zochten bewust niet goedquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet. Ik blijf het volhouden
. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden
, daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
Oh rightquote:Op zondag 21 november 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6
Zei je dat niet ook al na de vorige ronde?quote:Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik beloof bij deze plechtig dat ik komende ronde actief mee zoek
Doe 's het goeie lijstje aanvullenquote:Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik beloof bij deze plechtig dat ik komende ronde actief mee zoek
Is wel minder leuk. Vul anders even je FoBo in, zet er wat plaatjes bij enzoquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef snickerdoodle het volgende:
Ik wil ook wel meespelen, ik heb alleen geen Fotoboek.
Maakt dat uit?
ja?quote:Op maandag 22 november 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
We doen nu de zwarte pieten-versie toch?
Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.quote:Op maandag 22 november 2010 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb wel ontzettend moeten lachen om mijn lynch... briljant geschreven
Ik heb er van genotenquote:Op maandag 22 november 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.
We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja?
Dan wil ik geen SL zijn
maar volgende week is het al sinterklaas.quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.
Dan sluiten we gewoon inschrijving bij 20 leden en hebben we een snelle tussenrondequote:Op maandag 22 november 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar volgende week is het al sinterklaas.
We moeten wachten op Rave...quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
We hebben die sinteditie toch wel gewoon op tijd af... duurt nog bijna twee weken... gewoon woensdag beginnen ofzo.. als er nog wat mensen willen meedoen
Ik zeg er kan er nog wel een tussendoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
wel of geen Sint editie nu? Of pas volgende week?
ooooooooowquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg er kan er nog wel een tussendoor
Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp isquote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Wowow net een weekend zonder internet gezeten, werkt het weer, heeft de maffia gewonnenSorry dorp!
C_A, maffia![]()
Ik skip even een rondje, want m'n internet werkt nog niet naar behoren
Ik was ook al blij dat ik met een gerust hart iemand zou kunnen PM'menquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp is
volgens mij 26nov, want dan kwam rave terug...quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef gomi het volgende:
wanneer zou de sinterklaasversie dan beginnen?
Ziggoquote:Op maandag 22 november 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik was ook al blij dat ik met een gerust hart iemand zou kunnen PM'menJe mag Ziggo de schuld geven
Dan wachten wij wel weer een rondequote:Op maandag 22 november 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel Spelleider zijn deze ronde?
Ooooohw zoquote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
PS en ik hadden ons 3 ronden geleden gemeldt om te SL'en, maar dat heeft geen haast
dan is t idd niet echt zinnig om er nog een ronde tussen te doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij 26nov, want dan kwam rave terug...
No way!quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lies. Hopelijk leef je langer, dus maffia of burgemeester of allebei
. Als je maffia bent dan wil ik dat ook zijn
, anders ga ik me schuldig voelen als ik je beschuldig
.
Als ik volgende ronde onschuldig ben wil ik weer BM wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
No way!![]()
Niet weer een maffia burgemeester!
Er staat 'of' tussen he?quote:Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
No way!![]()
Niet weer een maffia burgemeester!
quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik volgende ronde onschuldig ben wil ik weer BM worden. Als ik maffia ben niet
.
Ja dat las ik, maar ik wou alleen even mededelen dat we gewoon echt niet weeeeer een maffia als BM moeten gaan kiezenquote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er staat 'of' tussen he?
Ik ben nog nooit maffia geweest. BM ook niet trouwens.
Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi.quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef snickerdoodle het volgende:
1. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
4. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
5. Zeroku Profiel | Historie | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
9. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Klierkoorts Profiel | History | Fotoboek
12. Beach Profiel | History | Fotoboek
13. Graseter Profiel | History | Fotoboek
14. iBenny Profiel | History | Fotoboek
15. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
16. Trevland Profiel | History | Fotoboek
17. naatje Profiel | History | Fotoboek (als sintversie, dan SLtage kandidaat)
18. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
19. Snickerdoodle Profiel | History | Fotoboek
Das hetzelfde als met Klierkoortsquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi.
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.quote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das hetzelfde als met Klierkoorts
Snickerdoodle is pas gister aangemaakt ;')quote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.
Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzenquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.
Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzen.
Ohjaquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijn
ditquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lies. Hopelijk leef je langer, dus maffia of burgemeester of allebei
. Als je maffia bent dan wil ik dat ook zijn
, anders ga ik me schuldig voelen als ik je beschuldig
.
Nah, lief!quote:
maffia zijn is leuk, vooral als je wintquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden.
Het is echt hatske leukquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk
.
ik vond het niet moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk
.
Purrrfect!quote:Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi nieuwelingen, als jullie vragen hebben dan stel ze maar!
Zo goed?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden.
Nee, als de nachtwaker jullie werk doetquote:
Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorpquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, als de nachtwaker jullie werk doet
Been there, done that, got the T-shirt and got killed by the mobsquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorp
we hadden een heel plan uitgestippeldquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, als de nachtwaker jullie werk doet
Ik zal me zo ff toevoegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis je nog bij de inschrijvingen Calex
en toen liep alles in de war door die stomme TVquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hadden een heel plan uitgestippeld
Belachelijk dat niemand de UBER Brazilian Fart Porn kendequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die eerste moord... ik dahct nu ga ik eraan met hints naar SouthPark poppetjes
Was dat met die aflevering dat Randy zich opsluit in dat computerhok in dat opvangkamp voor mensen zonder internet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Belachelijk dat niemand de UBER Brazilian Fart Porn kendeDat hoort gewoon bij de opvoeding.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Was dat met die aflevering dat Randy zich opsluit in dat computerhok in dat opvangkamp voor mensen zonder internet?
Ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Was dat met die aflevering dat Randy zich opsluit in dat computerhok in dat opvangkamp voor mensen zonder internet?
Ik wil niet weten wat je dan tegenkwamquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja!En dan zoekt hij op Brazilian Fart Porn
Dus ik heb dat even gegoogled
en het bestaat
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
en het bestaat
Waarom kijk ik er niet van op dat jij dat ook googledquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
en het bestaat
Vrouwen zijn gekke wezensquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Belachelijk dat niemand de UBER Brazilian Fart Porn kendeDat hoort gewoon bij de opvoeding.
Omdat nieuwsgierigheid het altijd wint van verstand?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom kijk ik er niet van op dat jij dat ook googled
Zoiets ja of jij en je zieke gedachtequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat nieuwsgierigheid het altijd wint van verstand?
In dit geval wint verstand bij mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat nieuwsgierigheid het altijd wint van verstand?
Ik ken je langer dan vandaag dus ikke nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Ladidadida het volgende:
Stiekem hebben jullie het intussen allemaal gegoogled
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem lijkt een wat kleinere groep me veel prettiger, eigenlijk. Dan valt er tenminste nog een beetje hints te zoeken na de eerste nacht.
Wat zij zegt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog geen rol pm van je gehadquote:
quote:
Beach is SL van een parallel rondequote:Op donderdag 25 november 2010 23:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik heb nog geen rol pm van je gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |