Herkenbaarquote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel.
Dat is ook lastig hoor...quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
Tuurlijk, dat is ook wel zo. Maar ik vrees dat je daar weinig aan doet..
Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het ontzettend lastig om als maffia "actieve dorpeling" te spelen. Ik verlul mezelf dan zo snel.
Dan wel ja. Maar wanneer je de moorden weet, moet je echt goed oppassen dat je geen verkeerde dingen zegt. Dorp is veel makkelijker.quote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is misschien wat makkelijker als er 2 maffiafamilies zijn, want dan moet je ook echt actief op zoek naar hints om de andere familie uit te moorden...
Ja maar jij kent ze.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vond ik de hints helemaal niet zo obscuur als dat jullie deden geloven.
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht nietquote:
Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En jullie hadden het spel nog kunnen winnen, dorp. Als de Godfather gelyncht zou worden, dan mocht de maffia een nacht niet killen en als de nachtwaker dan een maffialid gekilled zou hebben (wat TV ook van plan was), dan zouden jullie weer de overhand hebben kunnen krijgen.
Moet ik zeggen dat ik niet superhard gezocht had naar wat de échte hints waren, ik wist immers al wie de moordenaars waren.quote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet. Ik blijf het volhouden
. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden
, daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden als die een maffia dood maaktequote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er waren nog 6 maffia en 6 dorp, waarvan 1 maffia dubbele stem had...
Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als bij de lynch Goratj (godfather) vermoord zou zijn, dan mocht er de nacht geen maffiamoord gepleegd worden, wél nog een nachtwakermoord (welke TV was), en dan zou het tij toch nog gekeerd kunnen worden.
Is ook mijn conclusie, zo nog eens terugkijkend. Men zocht gewoon niet. En degene die wel zochten, waren maffialeden dus die zochten bewust niet goedquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo uitzonderlijk moeilijk waren ze écht niet. Ik blijf het volhouden
. Beetje jammer alleen dat de speciale rollen niet wat langer leefden
, daar heeft niemand echt profijt van kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |