Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi.quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef snickerdoodle het volgende:
1. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
3. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
4. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
5. Zeroku Profiel | Historie | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
8. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
9. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Klierkoorts Profiel | History | Fotoboek
12. Beach Profiel | History | Fotoboek
13. Graseter Profiel | History | Fotoboek
14. iBenny Profiel | History | Fotoboek
15. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
16. Trevland Profiel | History | Fotoboek
17. naatje Profiel | History | Fotoboek (als sintversie, dan SLtage kandidaat)
18. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
19. Snickerdoodle Profiel | History | Fotoboek
Das hetzelfde als met Klierkoortsquote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat wordt makkelijk hints zoeken met jouw PoHi.
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.quote:Op maandag 22 november 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das hetzelfde als met Klierkoorts
Snickerdoodle is pas gister aangemaakt ;')quote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.
Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzenquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het. Mag hopen dat het mensen zijn die alleen met een kloon spelen en niet met beide accounts. Ben je met je ene account dorp en met je andere account maffia.
Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je wel met zekerheid één maffia aanwijzen.
Ohjaquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Meestal weet maffia ook wie de andere maffia zijn
ditquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lies. Hopelijk leef je langer, dus maffia of burgemeester of allebei
. Als je maffia bent dan wil ik dat ook zijn
, anders ga ik me schuldig voelen als ik je beschuldig
.
Nah, lief!quote:
maffia zijn is leuk, vooral als je wintquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden.
Het is echt hatske leukquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk
.
ik vond het niet moeilijkquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit gewonnen als maffia. En ik vind maffia zijn echt ontzettend moeilijk
.
Purrrfect!quote:Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi nieuwelingen, als jullie vragen hebben dan stel ze maar!
Zo goed?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, lief!
Maffia zou ik denk ik echt lastig vinden, omdat ik dan onschuldige mensen verdacht moet maken en dat haat ik zelf altijd. Tenzij ik maffia zou zijn met jou, Erik, Patje en Stijnda, dat zou ik dan wel weer heel erg leuk vinden.
Nee, als de nachtwaker jullie werk doetquote:
Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorpquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee, als de nachtwaker jullie werk doet
Been there, done that, got the T-shirt and got killed by the mobsquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die werd gedwongen door de lamlendigheid van het dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |