Dorp heeft niet genoeg stemkracht meerquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmz??? Graseter, Patrique, Stijnda, JJH en 08gnoT Zijn toch nog niet dood??? WTFoks een einde van het spel????
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killenquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jammerquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer de maffia de overhand krijgt eindigt het spel, aangezien je dan gewoon iedereen kan uitmoorden als maffia bij de lynch.
Ok, maar nu voelt het spel niet afquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie zouden vannacht nog 3 kills kunnen doen, dus zijn er nog maar 2 over... die kunnen natuurlijk nooit de maffia killen
hij was anders toch wel gelynchdquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture gewoon echt niet grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, maar nu voelt het spel niet af
ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij was anders toch wel gelynchd
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker wasquote:Op zondag 21 november 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de actie van TheVulture niet echt grappig was
Snap best dat het frustrerend is hoor, maar dit is wel echt een dooddoener...
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zoquote:Op zondag 21 november 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mede SL zijn, maar gaan we een sint versie doen?
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat betreft de Sint versie wil volgens mij Rave heel graag zelf SL'en aangezien hij destijds ook alle rollen uitgeschreven heeft en zo
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Vond het vrij normaal hoor. Je probeert het dorp te helpen, als je daarbij je rol moet vertellen so be it.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kinderachtig, dus vandaar dat ik er tegen inging dat ik nachtwaker was
Geen idee, maar volgens mij is hij tot de 26e (?) wegquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, ok, maar wil ie dat per se alleen doen dan?
Nee geen enkele nacht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was al wel echt duidelijk dat jij maffia was hoor
Jij hebt de eerste nacht toch een kill gedaan?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen enkele nachtkill gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |