Oh rightquote:Op zondag 21 november 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar we konden geen maffia lynchen want zij hadden 7 stemmen en wij 6
Zei je dat niet ook al na de vorige ronde?quote:Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik beloof bij deze plechtig dat ik komende ronde actief mee zoek
Doe 's het goeie lijstje aanvullenquote:Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik beloof bij deze plechtig dat ik komende ronde actief mee zoek
Is wel minder leuk. Vul anders even je FoBo in, zet er wat plaatjes bij enzoquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef snickerdoodle het volgende:
Ik wil ook wel meespelen, ik heb alleen geen Fotoboek.
Maakt dat uit?
ja?quote:Op maandag 22 november 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
We doen nu de zwarte pieten-versie toch?
Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.quote:Op maandag 22 november 2010 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb wel ontzettend moeten lachen om mijn lynch... briljant geschreven
Ik heb er van genotenquote:Op maandag 22 november 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Graag gedaan. De enige homo-erotische moord deze editie.
We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja?
Dan wil ik geen SL zijn
maar volgende week is het al sinterklaas.quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel een normale ronde doen... Dan als Rave terug is kan hij SL zijn.
Dan sluiten we gewoon inschrijving bij 20 leden en hebben we een snelle tussenrondequote:Op maandag 22 november 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar volgende week is het al sinterklaas.
We moeten wachten op Rave...quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
We hebben die sinteditie toch wel gewoon op tijd af... duurt nog bijna twee weken... gewoon woensdag beginnen ofzo.. als er nog wat mensen willen meedoen
Ik zeg er kan er nog wel een tussendoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
wel of geen Sint editie nu? Of pas volgende week?
ooooooooowquote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg er kan er nog wel een tussendoor
Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp isquote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Wowow net een weekend zonder internet gezeten, werkt het weer, heeft de maffia gewonnenSorry dorp!
C_A, maffia![]()
Ik skip even een rondje, want m'n internet werkt nog niet naar behoren
Ik was ook al blij dat ik met een gerust hart iemand zou kunnen PM'menquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet ik een keer van iemand zeker dat ze dorp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |