Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
kids bekken dicht, yvonne en ik liggen net en willen ff knuffelen voor het slapen
kut, je hebt me betraptquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.
Wie wel?quote:
Ja sjezus, sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne had er al voor 0.00 in moeten liggen.
Ik houd niet van knuffelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
kids bekken dicht, yvonne en ik liggen net en willen ff knuffelen voor het slapen
Wil je nu zeggen dat ik dik ben?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.
Waar zitten we nu dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Niet weer een SC hè? [ afbeelding ]
Met zo'n mond?quote:
Iets te hoog niveau voor nachtbagger dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |