Dan doe je toch iets fout. Ik probeerde ook altijd mooie woorden te leggen, en toch won ik altijd. Of je zus en moeder zijn gewoon van een hoog niveau dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag Scrabble gespeeld met moeder en zus. Ik win nooit omdat ik voor de mooiste woorden ga, niet de meeste punten.
Soppen op die leeftijd alquote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Na dat versje gingen heel veel kinderen kwijlen en soppen op de kleuterschool. Weet ik nog.
Ik ben bij veel spellen een enorm gehate tegenstander, maar bij Scrabble heb ik die drive niet. Ik werd nog wel 2e. M'n moeder legde op het einde al haar stenen in een keer aan in een woord, kreeg nog 3x woordwaarde mee. 92 punten. Wat moet je dan.quote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik probeerde ook altijd mooie woorden te leggen, en toch won ik altijd. Of je zus en moeder zijn gewoon van een hoog niveau dat kan natuurlijk ook.
Pavlovquote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Na dat versje gingen heel veel kinderen kwijlen en soppen op de kleuterschool. Weet ik nog.
Ik niet.quote:
Nee, dan ben je kansloos inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben bij veel spellen een enorm gehate tegenstander, maar bij Scrabble heb ik die drive niet. Ik werd nog wel 2e. M'n moeder legde op het einde al haar stenen in een keer aan in een woord, kreeg nog 3x woordwaarde mee. 92 punten. Wat moet je dan.
Ik ook, heb ik meestal weinig keus, he. Afspraak tussen huisgenote en ik. Ik kook eerst (zo rond 16.45) en daarna mag zij..quote:
BARTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Hoi.quote:
Hoiquote:
had je die ban van porsge1 gezienquote:
Ja?quote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BARTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Haha jaquote:
Je weet wat je kan he?quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van dit pareltje.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Maar jij zei, je weet wat jij kan. Dus dan is het blijkbaar voor mij ook een weet.quote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Als je het maar snapt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar jij zei, je weet wat jij kan. Dus dan is het blijkbaar voor mij ook een weet.
quote:
Jij kent de statusquote:
Schatjepatatjequote:
quote:
Een aansteker.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Potjandorie kijk eens wat ik vind in mijn laptop
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Potjandorie kijk eens wat ik vind in mijn laptop
[ afbeelding ]
Ja, de laatste tijd ben ik weer wat vrolijker aan het worden gelukkig.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Is dat een dooie hamster![]()
Zo ja....Ach gossie
Picsquote:
Goed zo....en vasthouden hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd ben ik weer wat vrolijker aan het worden gelukkig.
okquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo allemaal
Ik wilde even zeggen dat Goratj en ik jullie allemaal in de maling hebben genomen
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
Ik snap er niks van.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
ow en ik heb niemand van jullie vermoordIk heb nog geen eens een moord gepleegd
nee je leeft en hebt gewonnenquote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.Ben ik nu dood of wat?
wat?? Meet??? waar???quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Dus waar is die volgende meet, kom ik even sociaal doen.
Dat wist ik ondertussen al doos, maar wacht maarquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo allemaal
Ik wilde even zeggen dat Goratj en ik jullie allemaal in de maling hebben genomen
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wist ik ondertussen al doos, maar wacht maar
quote:
Heb ik nou gewonnen of verloren?quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
hij was toch dorp? en heeft dan toch verlorenquote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
Ik geef geen ene neuk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hij was toch dorp? en heeft dan toch verloren
Na mijn dood gisteren jaquote:
Ik wil het niet eens snappen, dan moet ik moeite doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg dat maffiaspel maar niet gesnapt.
Maar je doet wel mee?quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens snappen, dan moet ik moeite doen.
Ik doe mijn best, al wil ik overdag nog wat actiever worden, dat wil nog niet lukken..quote:
Werk je eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, al wil ik overdag nog wat actiever worden, dat wil nog niet lukken..
Ik doe 3 ochtenden in de week vrijwilligers werk (beetje administratief). Ik had "de pech" al werkloos te zijn toen ik depressief werd.quote:
Ah, okayquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe 3 ochtenden in de week vrijwilligers werk (beetje administratief). Ik had "de pech" al werkloos te zijn toen ik depressief werd.
Dus geen betaalde baan voor mij.
Ja.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
YEAH,
fc groningen 2-0 gewonnen van feyenoord
quote:
quote:
Ach ja, de kans wordt met de week groter dat ze daadwerkelijk nacompetitie gaan spelen, maar ik denk wel dat Feyenoord gewoon boven de streep gaat eindigen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef borisz het volgende:
Feyenoord kan in de nacompetitie weer 2x extra de kuip vullen. Levert weer een hoop euro's op.
Denk ik eigenlijk niet, met zo'n elftal.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, de kans wordt met de week groter dat ze daadwerkelijk nacompetitie gaan spelen, maar ik denk wel dat Feyenoord gewoon boven de streep gaat eindigen hoor.
Okee, het is een slecht elftal, dat heb ik zelf kunnen zien 24 oktober, maar toch zie ik ze het gewoon redden hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet, met zo'n elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |