Neen, waarschijnlijk een daaraan verwante ziekte... Daarom was ik vrijdag ook naar de dokter, toen ons man zich had misdragen...quote:
Ohw oke... al lang last van?quote:Op zondag 21 november 2010 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, waarschijnlijk een daaraan verwante ziekte... Daarom was ik vrijdag ook naar de dokter, toen ons man zich had misdragen...
Best wel eigenlijk... Een jaar minstens! Maar pas toen ik een dagje winkelen afzei omdat ik te moe was kwam ons man op het idee dat ik misschien toch wel echt iets had.quote:
Ohw, dat is best langquote:Op zondag 21 november 2010 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk... Een jaar minstens! Maar pas toen ik een dagje winkelen afzei omdat ik te moe was kwam ons man op het idee dat ik misschien toch wel echt iets had.
Het komt wel goed. We branden haar wel uit je geheugen. En dan branden we de jeetjes (quote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
Ik las 'Shalalala' en dacht aan Sieneke
Goed ideequote:Op zondag 21 november 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het komt wel goed. We branden haar wel uit je geheugen. En dan branden we de jeetjes () erin!
Ik nu ookquote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
Ik las 'Shalalala' en dacht aan Sieneke
Welk nummer is dat ook al weer?quote:Op zondag 21 november 2010 17:40 schreef Lutte het volgende:
Shalalalala, shalalallaa in the evening.
Vengaboys?quote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk nummer is dat ook al weer?![]()
Ik zou het moeten weten..
Geen idee, was net bij OUT TV, de homo muziek zender.quote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk nummer is dat ook al weer?![]()
Ik zou het moeten weten..
Bos.quote:
Ohw ja, in ESFquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bos.
Ik ben megafan.Heb ook de OP van het fantopic gemaakt trouwens! En ben er al tien keer naartoe geweest!!
Over de 3js ja. En die doen mee met het ESF! En ze gaan winnen! Winnen zeg ik je!quote:Op zondag 21 november 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Oh die doen dus volgend jaar mee met het ESF. ZO leer je weer wat op de late zondagmiddag
Als Nederland wint eet ik mijn.... Nou laat ik me daar maar niet aan wagen. dadelijk winnen ze ook nogquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over de 3js ja. En die doen mee met het ESF! En ze gaan winnen! Winnen zeg ik je!
Dat ontken ik niet. Je post gewoon exact hetzelfde als ik, vandaar dat ik kloon postte.quote:
Luister maar eens iets van hen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Nederland wint eet ik mijn.... Nou laat ik me daar maar niet aan wagen. dadelijk winnen ze ook nog
Ik hoop iig dat het hoger eindigt dan Sienekequote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over de 3js ja. En die doen mee met het ESF! En ze gaan winnen! Winnen zeg ik je!
Weet ik tochquote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Je post gewoon exact hetzelfde als ik, vandaar dat ik kloon postte.
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat het hoger eindigt dan Sieneke
Misschien een keer. Ik ga Anathema nu niet afzetten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Luister maar eens iets van hen.![]()
Paul Potts bij Life & Cooking. Ik herkende hem.
Bookmarkquote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!
quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!
Ik heb ze 2x live gezienquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zal niet nodig zijn. Ik heb vertrouwen in de jees!
Ik heb daar wel iets van op mijn Youtube staan, maar of ik ook de 3J's heb gefilmd... weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, tof! Die filmpjes van daar zijn zoooo awesome!
Glorieus ten onderquote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag Scrabble gespeeld met moeder en zus. Ik win nooit omdat ik voor de mooiste woorden ga, niet de meeste punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |