Als Nederland wint eet ik mijn.... Nou laat ik me daar maar niet aan wagen. dadelijk winnen ze ook nogquote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over de 3js ja. En die doen mee met het ESF! En ze gaan winnen! Winnen zeg ik je!
Dat ontken ik niet. Je post gewoon exact hetzelfde als ik, vandaar dat ik kloon postte.quote:
Luister maar eens iets van hen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Nederland wint eet ik mijn.... Nou laat ik me daar maar niet aan wagen. dadelijk winnen ze ook nog
Ik hoop iig dat het hoger eindigt dan Sienekequote:Op zondag 21 november 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over de 3js ja. En die doen mee met het ESF! En ze gaan winnen! Winnen zeg ik je!
Weet ik tochquote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Je post gewoon exact hetzelfde als ik, vandaar dat ik kloon postte.
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat het hoger eindigt dan Sieneke
Misschien een keer. Ik ga Anathema nu niet afzetten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Luister maar eens iets van hen.![]()
Paul Potts bij Life & Cooking. Ik herkende hem.
Bookmarkquote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!
quote:Op zondag 21 november 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurt immigreer ik de EU uit!
Ik heb ze 2x live gezienquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zal niet nodig zijn. Ik heb vertrouwen in de jees!
Ik heb daar wel iets van op mijn Youtube staan, maar of ik ook de 3J's heb gefilmd... weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, tof! Die filmpjes van daar zijn zoooo awesome!
Glorieus ten onderquote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag Scrabble gespeeld met moeder en zus. Ik win nooit omdat ik voor de mooiste woorden ga, niet de meeste punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |