You go girlquote:Op zondag 21 november 2010 17:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben even Johnny Depp doen in het hoekje
Hmmm ook lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht aan pannekoeken, maar we hebben net allemaal lekkere hapjes op dus niks denk ik nu
Ja met matequote:Op zondag 21 november 2010 17:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, je geniet van het vrijgezellenleven?
Maar ben jij dat serieus?quote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die strijd win ik inderdaad wel van Flash!
quote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh komt Flash ook op tv, dat wist ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach iedereen zegt wel dat vrouwen niet van voetbal houden. Nou ik heb een seizoenskaart van PSV en daar zitten best wel wat vrouwen op de tribune.quote:
Ik had ook jaren een seizoenskaartquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach iedereen zegt wel dat vrouwen niet van voetbal houden. Nou ik heb een seizoenskaart van PSV en daar zitten best wel wat vrouwen op de tribune.
Daarom. Ik heb de sportgenen hier thuis.quote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach iedereen zegt wel dat vrouwen niet van voetbal houden. Nou ik heb een seizoenskaart van PSV en daar zitten best wel wat vrouwen op de tribune.
Ik ben nog nooit in een stadion geweest maar ik vind het ook best leukquote:Op zondag 21 november 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Doe je ook aan sport?quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb de sportgenen hier thuis.
Welke club?quote:
Feyenoordquote:Op zondag 21 november 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke club?
Ook Feyenoord net als Kally of ging Kally zelfs nog naar SVV?
In principe turn en judo ik, maar doordat ik de laatste tijd supermoe ben komt er weinig van terecht. Maar als het goed is weten ze maandag wat ik heb!quote:
Ben ik ook nog geweest ja hahaquote:Op zondag 21 november 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke club?
Ook Feyenoord net als Kally of ging Kally zelfs nog naar SVV?
Ohwquote:Op zondag 21 november 2010 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
In principe turn en judo ik, maar doordat ik de laatste tijd supermoe ben komt er weinig van terecht. Maar als het goed is weten ze maandag wat ik heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |