Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Kan altijd beter en altijd slechterEn daar?
Oke. Zo leer je weer eens watquote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het mag wel, tenzij:
Je een garagebedrijf hebt, en het dus professioneel doet.
Je met vloeistoffen bezig bent die het milieu (kunnen) aantasten.
Okee net zoals al eerder werd gezegd, de ene 19 jarige is de andere niet. En niets tegen 19-jarige, als ik een leuke ontmoetquote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zie/Merk jij zoveel verschil tussen 19-jarigen en 21/22-jarigen?
Oh kijk eens aanquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, tot en met 27 dus? Dan nog 19 maanden
SHIT. Grapje. Jij bent uitzonderingquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fuck, dus ik ben volgens jou sinds afgelopen woensdag aan het aftakelen?
Dat zegt ie nu pasquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, nog vergeten te vertellen. Ik ben te herkennen aan m'n rollator
Loop je stage op zondag?quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...
veel te lang uitgeslapen, en voor mijn stage een paar uur ge-gamed met mijn maatje
Pas als jij ook zeker komtquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee net zoals al eerder werd gezegd, de ene 19 jarige is de andere niet. En niets tegen 19-jarige, als ik een leuke ontmoet
[..]
Oh kijk eens aanDan toch maar naar de meet?
[..]
SHIT. Grapje. Jij bent uitzondering
[..]
Dat zegt ie nu pas
Welke game/console?quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wel ok, lekker nutteloze dag gehad...
veel te lang uitgeslapen, en voor mijn stage een paar uur ge-gamed met mijn maatje
11 jaar vind ik inderdaad een te groot verschil ja. maar ja dadelijk kom ik iemand tegen van 18 en die is het helemaal, dan ben ik waarschijnlijk gewoon omquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
18, en ik denk dat de meeste 'mannen' mij manier van doen ook te jong vinden. Ik maak soms behoorlijk domme opmerkingen en ben makkelijk te plagen. Dus
Ik zit thuis op de bank.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
Waar is die sterke man als ik boodschappen heb gedaan?
Sorry, ik was eten..quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
Lui kreng!quote:
Het is bij een maatjesproject, dus ik kan gewoon zelf weten wanneer ik wil afspreken. In principe is de woensdag vrij geroosterd voor stage, maar zo op zondag is ook wel relaxedquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb mij afgemeld
voorlopig
Indeed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
27, niet echt een geluksgetal als het op leeftijden komt
Heb jij een kat?quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lui kreng!
En ik helemaal alleen sjouwen met die kattenbakkorrels, blikken soep, fles drank en aanverwanten
Daar word je groot en sterk van.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lui kreng!
En ik helemaal alleen sjouwen met die kattenbakkorrels, blikken soep, fles drank en aanverwanten
In Castricumquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Yuki het volgende:
Maar..quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb mij afgemeld
voorlopig
Nee, een cavia. Maar ik doe kattenbakkorrels in zijn hok, om luchtjes te voorkomen (en het hok makkelijker schoon te kunnen makenquote:
Janisquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Indeed.
Kurt, Jim, Keith and Jimmy
They were twenty seven
I wanna play with them in Gods' Rockstar heaven
I blow myself away, I blow
myself away
Just blow my head away
If I'm famous and twenty seven
Then I'll blow myself to heaven
At the minute my life ends
I get real Rockstar-friends
Ooooh ja inderdaad en wat doe je verder op zondag toch weinig, relaxt!quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is bij een maatjesproject, dus ik kan gewoon zelf weten wanneer ik wil afspreken. In principe is de woensdag vrij geroosterd voor stage, maar zo op zondag is ook wel relaxed, heb ik woensdag vrij.
Slecht excuusquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, op mijn leeftijd vergeet je weleens wat
Voorlopig, ik twijfel heel erg. Wil graag, maar tsja.quote:
VOORLOPIGquote:
Nee. Ik ben ervan overtuigd dat ik net een centimeter ben gekrompen door het gewicht dat aan mijn armen en schouders hingquote:
Okee, hoe heet de caviaquote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, een cavia. Maar ik doe kattenbakkorrels in zijn hok, om luchtjes te voorkomen (en het hok makkelijker schoon te kunnen maken
Kruintjequote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, hoe heet de cavia
Mijn broer heeft er 4
Aanstellerquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
Nee. Ik ben ervan overtuigd dat ik net een centimeter ben gekrompen door het gewicht dat aan mijn armen en schouders hing
Aaiiit vet. Beter dan de vorige? Oftewel: de moeite waard?quote:
Of je hebt nu het figuur van een aap, met je handen tot op de grond.quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
Nee. Ik ben ervan overtuigd dat ik net een centimeter ben gekrompen door het gewicht dat aan mijn armen en schouders hing
Je armen dan juist langer, Yuuksquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij wel de moeite waard hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaiiit vet. Beter dan de vorige? Oftewel: de moeite waard?
Zo maar eens cod'den. Luie campers afknallen
Waar twijfel je aan dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh ja inderdaad en wat doe je verder op zondag toch weinig, relaxt!
[..]
Slecht excuus
[..]
Voorlopig, ik twijfel heel erg. Wil graag, maar tsja.
[..]
VOORLOPIG
Mijn ruggengraat is in elkaar geduwd, ik weet het zekerquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je armen dan juist langer, Yuuks
I knowquote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Yuki het volgende:
Mijn bijnaam is niet voor niets Chickenforce 1 geweest
Als ik ga, ga jij dan ook?quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig, ik twijfel heel erg. Wil graag, maar tsja.
Wat doet het dan? en was het een kadootje dan ofzo?quote:
Bestaan er sociale Cavia's dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meest anti-sociale Cavia die ik ken
Dan moet je je even uit elkaar laten trekken door een sterke manquote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn ruggengraat is in elkaar geduwd, ik weet het zeker
Dat jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meest anti-sociale Cavia die ik ken
En dat klotestuitje werkt nog steeds niet mee.quote:
O.a. mijn ouders zijn niet altijd even blij als ik naar meets toeging. Het feit dat ezechielk mee ging, was net genoeg om hun over te halen. Die woont in dezelfde stad etc.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Yuki het volgende:
En dat klotestuitje werkt nog steeds niet mee.
Bukken = auw
Bukken en dan iets optillen = helse auw
Iets tillen en dan de trap op lopen = AAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWWW
Wil niet op schoot. Is bang voor alles.quote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doet het dan? en was het een kadootje dan ofzo?
Ben je naar de doc geweest? Mijn zusje had laatst een scheurtje in haar stuitje door een valquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
En dat klotestuitje werkt nog steeds niet mee.
Bukken = auw
Bukken en dan iets optillen = helse auw
Iets tillen en dan de trap op lopen = AAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWWW
Je bent 18, dan mag dat toch wel? Ik ging op m'n 15e naar de andere kant van 't land om vreemde mensen te ontmoetenquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.a. mijn ouders zijn niet altijd even blij als ik naar meets toeging. Het feit dat ezechielk mee ging, was net genoeg om hun over te halen.
En ten tweede studie.
Wacht nog maar heel even, ik moet namelijk nog steeds werken die dag erna.quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij zeker weten gaat, haal ik mijn ouders vanavond nog over
Behoorlijk beschermend opgevoed en de oudste, en ik ben niet de persoon om regels te breken. Al heb ik er wel behoorlijk wat gebroken.quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent 18, dan mag dat toch wel? Ik ging op m'n 15e naar de andere kant van 't land om vreemde mensen te ontmoeten
Jij bent een jongen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent 18, dan mag dat toch wel? Ik ging op m'n 15e naar de andere kant van 't land om vreemde mensen te ontmoeten
Komt misschien nog wel, geef het beest even tijd te wennen,,quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil niet op schoot. Is bang voor alles.
En nee, zelf gekocht. Had me er wel iets anders bij voorgesteld
Angsthaascavia dattie is..quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil niet op schoot. Is bang voor alles.
En nee, zelf gekocht. Had me er wel iets anders bij voorgesteld
Ah joh, studeren kan je nog altijd.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.a. mijn ouders zijn niet altijd even blij als ik naar meets toeging. Het feit dat ezechielk mee ging, was net genoeg om hun over te halen. Die woont in dezelfde stad etc.
En ten tweede studie.
Het is nog maar een week geleden, en van de week leek het mee te vallen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ben je naar de doc geweest? Mijn zusje had laatst een scheurtje in haar stuitje door een valNiet fijn.
Prima, laat maar wetenquote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht nog maar heel even, ik moet namelijk nog steeds werken die dag erna.
Hangt er voor mij even van af hoeveel ik moet werken in die week ernaar toe. Krijg morgen of dinsdag te planning
quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah joh, studeren kan je nog altijd.
ok, true, daar heb je een puntquote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent een jongen.
Mijn ouders vinden het ook nog steeds niet tof. Alleen kunnen ze me niet meer tegenhouden.
Flips is jonger én woont nog thuis.
Ik denk dat ik ook wel voorzichtig zou zijn als ouder hoor..
Barb!!quote:
Hm, mijn zusje kon dezelfde dag nog foto's laten makenquote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog maar een week geleden, en van de week leek het mee te vallen.
Doc doet niets tot je er écht lang last van hebt. Een kneuzing op die plek geneest nou eenmaal niet zo snel.
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandertquote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel, geef het beest even tijd te wennen,,
Jeweettochquote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ok, true, daar heb je een punt
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwenquote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk t wel ff aan. Als ik er te veel door belemmerd word, ga ik wel naar de dokterquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hm, mijn zusje kon dezelfde dag nog foto's laten maken
Ik vertrouw mijzelf nooit aan een ander toequote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwen
Cavia's zijn bijna altijd angsthazenquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandert
Yuki!quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barb!!![]()
Ik hoorde net dat ik me uit elkaar moet laten trekken door een sterke man
Ik las laatst dat ie 10+ kan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Cavia's zijn bijna altijd angsthazen.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwen
Nee, dan niet inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandert
Hoe zit dat bij mij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
Ik aan de andere kant werp me in ieders armenquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijzelf nooit aan een ander toe
Als je hem echt goed laat schrikken kan ie een hartaanval krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ie 10+ kan worden.
Dat was even schrikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals elke jongen is of iig denkt zal hij als vader jongens niet vrouwen bij een dochterquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je hem echt goed laat schrikken kan ie een hartaanval krijgenJij dierenbeul jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hehe, nee, begrijp het wel hoor. En tja, zodra je uit huis bent, zal dit in ieder geval geen problemo zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima, laat maar weten
[..]
Klopt wel.
Kopje koffie?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
I would be honoured![]()
Eerst even wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |